fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.285 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Echt behang van hoog kwaliteit wij hebben zelf gekozen voor de Nachtwacht en het resultaat is echt geweldig schitterend behang t lijkt net of het echte schilderij er hangt kwaliteit van het behang is echt hoog échte aanrader
Snelle service en netjes geleverd. Miste alleen een how to erbij. Maar het is gelukt en het eindresultaat is fantastisch!!!!
Snelle levering, de banen op de juiste maat geleverd en stevig behang. Zeer tevreden
Nvt
Snel geleverd , precies zoals besteld, mooi dik behang met duidelijke beschrijving
geen opmerking
Prachtig product zoals de webshop beloofd en laat zien! Snel geleverd en goed beschermd ingepakt!
Erg goede website welke instinctief werkt! Snelle afhandeling en een redelijke prijs! Kwalitatief zeer mooi en goed behang!
Uitstekend n snelle advisering.
Prima en snel geleverd.
Prima behang, snel en goed geleverd.
Er wordt goed en mooi fotobehang geleverd. Levering is snel. Behangservice is top. Reactie tijd op vragen is ook vrij snel! Top service!
top
Top, nog mooier dan ik had verwacht
Heel erg blij met het behang; super mooi!
Zeer Tevreden, snel verzonden extra rand genomen zoals geadviseerd en mooie kwaliteit.
Goede website, snel en netjes verzonden, prima!
Goede service
Super
Ziet er geweldig uit en staat geweldig helemaal top