designtuinhaarden.nlBeoordelingen

4.65/5.00

298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over designtuinhaarden.nl

Jammer dat de levertijd die bij bestelling werd aangegeven niet klopte, als klant moest je er zelf achteraan bellen. Dat was beter geweest als jullie de klant zelf hadden geïnformeerd
mooie produckt
De levering heeft erg lang geduurd en het product was beschadigd. De service is uitstekend snelle reactie op mailtjes
Levering duurde uiteindelijk langer dan verwacht. Het product is minder robuust dan ik had verwacht. Service was goed in de zin dat inlichtingen over levertijd netjes beantwoord werden.
Ondanks het lange wachten (corona, productie in Italie) toch steeds vriendelijke service
Wat een prachtig product hebben wij ontvangen, zeer snel en eenvoudig in elkaar te zetten. En snelle levering.
Kwalitatief goed en degelijk product. Goed verpakt en compleet bij aanlevering.
Levering een maand te laat, maar service uitstekend
Product helemaal top. Alleen de levering was wat lang en na 3 x gebeld te hebben een goede uitleg gehad. Door de corona was het teak hout slecht leverbaar. En vandaar de langere levertijd. Als de eerst keer de telefoniste dit had vermeld had ik gelijk begrip echter kregen we het antwoord met 2 weken is hij er. Na nogmaals bellen kregen we een week door deze klopte exact
Goede service, telefonisch en ook persoonlijk tijdens het bezichtigen van een vuurtafel. Kon alleen op afspraak. Snelle en correcte levering van een mooie sfeervolle Cosiloft vuurtafel. Makkelijke bestelling via de website. Aanrader!
Alles perfect !
We hebben er even op moeten wachten vanwege de Corona.
Alleen het blad heeft wat rare lelijke afwerkingen
De levering is een maand later dan gepland, echter ruimschoots vergoed. De service is gewoon perfect en product voldoet aan alle verwachtingen.
De levering vond iets later plaats dan in eerste instantie werd opgegeven. De bezorgdienst wilde in eerste instantie het pakket voor ons flatgebouw deponeren. Uiteindelijk heeft hij met behulp van een buurman het forse pakket toch in de lift geplaatst zodat deze op onze verdieping werd afgeleverd. Het product zelf ziet en goed uit en voldoet volledig aan ons ( hoog gespannen) verwachtingen.
Door enorme drukte iets vertraging van de levering, maar door de dames netjes te woord gestaan. Top service
Ik verwachtte PostNL vrijdags en bleef ervoor thuis. Ik kreeg een 'niet thuis' melding maar ze zijn niet geweest. Toen zouden ze zaterdag tussen 09.00 en 22.00 komen, wederom niet geweest. Toen kwamen ze maandag middels een andere bezorgdienst. Goed gekomen, maar slecht gecommuniceerd! Het product is perfect naar wens! De service en hulp van CS was fantastisch, ik ben uitmuntend geholpen.
De uiteindelijke levering heeft een maand langer geduurd dan op de site was vermeld
Levering was voor mei geplanned/beloofd op de website. Was uiteindelijk eind juni. Product is zoals verwacht. Meermalen telefonisch contact gehad, altijd correct en vriendelijk geholpen.
De levering van 2 prachtige vuurtafels (happy cocoon en cosi) heeft even geduurd. Het contact met de klantenservice was uiterst plezierig, men was altijd vriendelijk en behulpzaam!!