shop.buijtendijk.nl- Logo - Beoordelingen

shop.buijtendijk.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2016
shop.buijtendijk.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 sep 2023
Ik heb een benning it105 besteld bij buijtendijk, de beschrijving en de foto's van dit product spraken elkaar tegen. Na telefonisch contact toch alles duidelijk gekregen en het product besteld. Goede communicatie en snelle levering. Dus ik ben een tevreden klant.

21 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen (week later). Pakketje is verstuurd met UPC. Zij zouden voor het weekend bezorgen. Wij kregen een melding dat wij niet thuis zouden zijn op het bezorgmoment, terwijl we dat wel waren! Klacht betreft dus bezorging door UPC.

Beoordelingen voor shop.buijtendijk.nl

Super groot en divers aanbod en personeel met verstand van zaken!!!
No nonsens prijs kwaliteit
snelle en goede service.
lekkul snel.
Lade's tbv Raaco kastje helemaal zoals beloofd ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen. En ik zal zeker meer spullen bij hun bestellen.
Overzichtelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen en betaling is snel geregeld.
Het ziet er goed uit. Nog niet uitgeprobeerd.
Goede prijs en netjes op tijd geleverd
28 jan 2024
Zeer snelle levering en makkelijk om artikelen te bestellen.
Mooi assortiment en nette prijzen.

Snelle & keurige service!

Snelle service en ik werdt goed op de hoogte gehouden van het bestel proces en bezorg moment. Ik zou zeker nog eens bij jullie bestellen!
Prettig/vriendelijk en duidelijk contact over vertraging van levering.
Het is goed afgeleverd perfect
24 sep 2023

Benning it105

16 dec 2023
ik had EAR 3M classic 2 Oordoppen besteld, maar ik ontving classic. Omdat ik geen zin had in gedoe, heb ik niet gereclameerd. Volgende keer wel, als ik geen betere deal kan vinden. Buijtendijk is in ieder geval een betrouwbare leverancier!
GS
Gerard S.
Bocholtz
27 sep 2023
Net bedrijf. Problemen met betaling gehad, maar dit lag aan de betalings provider ayden. En voor de rest alles netjes efgehandeld.

Goede en snelle service!

Goede service: prima prijzen, snelle verzending, precies wat je wil! Hierdoor kom je zeker terug bij dit bedrijf!