Kidsrides.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
Kidsrides.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

Top service.
28 jan 2024
13 jan 2024
Top top
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bij een vraag direct duidelijk antwoord, kreeg gelijk te horen dat het de zelfde middag verzonden zou worden en de volgende dag werd het netjes geleverd zoals besproken helemaal te vrede
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service. Binnen 2 dagen had ik hem binnen. Echt super. Hele mooie auto ook me zoontje zou er blij mee zijn.
Geïmporteerde beoordeling
goede service, extra snelle levering ivm verjaardag, snelle communicatie via site-chat en telefoon. Vriendelijk.

Een aanrader voor je kidsride !

Super vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Grote voorraad aan leuke kinder auto's en een gezellige sfeer
Antwoord van Kidsrides.nl
Fijn om te horen dat het zo is ervaren!
Ondanks feestdagen snelle levering. Ook goede aftersales. Er miste een onderdeel en meteen volgende dag op de post…. Jammer dat ik zelf niet in de Jeep kan zitten.🤗
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Als er wat is je kan ten alle tijd direct contact krijgen met de webwinkel kortelijnen prima.
15 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben meerdere auto’s gekocht en super blij ermee! Top service!
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijn dat ik de grootte zelf kon kiezen en de levering was zeer snel

Unimog

Keurig netjes geleverd en hij is heel mooi 🤩
7 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, bij vragen netjes geholpen.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering ziet er heel goed uit
2 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede service, en makkelijk handboek
Komt afspraken na ivm verzenden
Antwoord van Kidsrides.nl
31 dec 2023
Fijn om te horen! Veel plezier met uw aankoop!