Kidsrides.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden222 beoordelingen in totaal

Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

8 jun 2024
4 jun 2024
29 mei 2024
2 jun 2024
wacht nog steeds op mijn bestelling. ook nog geen reactie gehad via mail.
24 jun 2024
Te laat geleverd. Ze doen valse beloftes
16 mei 2024
Gigantisch snelle levering desondanks “vermist pakket” snel opgelost en volgende dag in huis. Zeer betrouwbaar. Snelle respons op mail (binnen het uur)!! Zeer tevreden en enorm vriendelijk! Super personeel (telefonisch ook contact gehad). Pakketje was mooi beveiligd. Strikje erbij met enorm simpele handleiding om alles mooi zelf te installeren. Top top top! Echte aanrader! Blije dochter blije mama ☺️
25 mei 2024
Deze ervaring maakt ons blij! Het kan natuurlijk altijd fout gaan bij de vervoerder, gelukkig hebben zij het probleem snel opgelost na ons contact met hen. Fijn dat mama en dochter beiden blij zijn!!
11 mei 2024
Fijne winkel, ook goede telefonische bereikbaarheid, na de online bestelling was het pakket binnen 'n paar uur verzonden en de volgende dag had ik het in huis.
25 mei 2024
Dank! Wij versturen bestellingen op tijd de deur uit, fijn dat de vervoerder zich aan de afspraak heeft gehouden en het pakket de volgende werkdag geleverd heeft!
23 mei 2024
Zaterdag besteld. Woensdag ontvangen. Verder is alles prima
25 mei 2024
Pakketten die vrijdag worden verstuurd worden over het algemeen op zaterdag geleverd. Pakketten die zaterdag worden besteld worden de volgende werkdag verstuurd. In dit geval was de volgende werkdag (maandag) een vrije dag i.v.m Pinksteren. Het pakket is daarom verstuurd op dinsdag (eerst volgende werkdag) en geleverd op de volgende werkdag (woensdag). Wij begrijpen dat het Pinkster weekend wellicht voor verwarring kan hebben gezorgd en het gevoel kan hebben gecreëerd dat het pakket laat is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
25 mei 2024
Snelle levering, nette staat zoals beschreven
25 mei 2024
Fijn dat de aankoop goed is ervaren, dank!
5 mei 2024
Goede communicatie en prachtige auto!
Blij om te horen!
17 mei 2024

Goede zaak

Goede service en snel geleverd
Fijn om te horen!
17 mei 2024