Kidsrides.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
Kidsrides.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jan 2024
Top bedrijf. Wij kwamen langs in de showroom om de Pony ride af te meten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Er was genoeg voorraad echt top, gelijk kon het cadeautje mee. Kind blij, wij blij.

28 dec 2023
Lange leveringstijd en nummerplaat met naam niet aanwezig. Mail gestuurd maar nooit geen antw gekregen maar na dat ik de mail had verstuurd kreeg ik wel paar dagen erna een mail van dpd dat ze gingen leveren.

Beoordelingen voor Kidsrides.nl

8 jan 2024
Ondanks feestdagen snelle levering. Ook goede aftersales. Er miste een onderdeel en meteen volgende dag op de post…. Jammer dat ik zelf niet in de Jeep kan zitten.🤗
29 dec 2023
Komt afspraken na ivm verzenden
31 dec 2023
Fijn om te horen! Veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd en tevreden
31 dec 2023
Wat fijn dat u uw aankoop goed heeft ervaren!
12 jan 2024
13 jan 2024
Top top
28 dec 2023
31 dec 2023
Jammer dat u de bestelling zo heeft ervaren, dat is niet de bedoeling! Uw levering heeft langer op zich laten wachten door de 1e en 2e kerstdag waarin er niet werd verzonden of vervoerd. De nummerplaat wordt altijd in een envelop in de doos geschoven. U mail is later beantwoord vanwege de kerstdagen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Groeten, team Kidsrides
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Bij een vraag direct duidelijk antwoord, kreeg gelijk te horen dat het de zelfde middag verzonden zou worden en de volgende dag werd het netjes geleverd zoals besproken helemaal te vrede
25 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik plaats nooit recensies of hoe je het ook noemt wat een service top!!!!!! 1 dag van te voren besteld volgende dag thuis en kwaliteit bazzz!!!
21 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed geleverd!! Super, montage boekje/uitleg was verwarrend. Even bezig geweest ermee, maar hij staat er! Top snelle levering.
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service. Binnen 2 dagen had ik hem binnen. Echt super. Hele mooie auto ook me zoontje zou er blij mee zijn.
28 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, het was voor een vriendin haar kleintje die 2 jaar is geworden. Die kleine was er zeer blij mee.
3 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
goede service, extra snelle levering ivm verjaardag, snelle communicatie via site-chat en telefoon. Vriendelijk.
15 dec 2023

Een aanrader voor je kidsride !

Super vriendelijke mensen, zeer behulpzaam. Grote voorraad aan leuke kinder auto's en een gezellige sfeer
15 dec 2023
Fijn om te horen dat het zo is ervaren!
30 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Onwijs snel geleverd, uiterlijk is netjes qua lak. Voelt stevig aan, ik ga uit van lang plezier.
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Als er wat is je kan ten alle tijd direct contact krijgen met de webwinkel kortelijnen prima.
15 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben meerdere auto’s gekocht en super blij ermee! Top service!
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijn dat ik de grootte zelf kon kiezen en de levering was zeer snel
7 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, bij vragen netjes geholpen.