asbascomputers.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

10 mrt 2024
Gekochte Labtop valt steeds uit. Zelfs na terug sturen van Labtop en herstelling of volgens Asbas vervanging van de labtop blijft het probleem bestaan. Asbas zei we hebben u labtop gecontroleerd en er was niet aan de hand en u een andere toegestuurd maar deze heeft hetzelfde probleem. Schuld wordt bij ons gelegd van het probleem ( verkeerd gebruik ) en er komt geen oplossing. Dus ik zou ten sterkste afraden om iets bij dit bedrijf te kopen. Wij zijn nog steeds aan het wachten op een goede labtop die we al meer dan een maand geleden hadden besteld ,betaling en levering ging vrij vlot, kwaliteit van materiaal en dienstverlening zijn om van te huilen. Vriendelijke groeten, Stijn
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je dit hebt mogen ervaren. Na ontvangst is de laptop grondig geïnspecteerd op meer dan 50 belangrijke punten, waarbij er geen enkel defect is aangetroffen. Alsnog hebben wij speciaal op uw verzoek de laptop geheel omgeruild voor een nieuw exemplaar. Waarbij deze ook weer is geïnspecteerd op meer dan 50 belangrijke punten en een Certified label heeft gekregen. Volgens uw verhaal heeft deze laptop ook hetzelfde probleem. Wij zien de laptop graag tegemoet voor inspectie. Wij zullen uw aankoopbedrag geheel terug storten. Wij geven niemand de schuld, wij waarderen zelfs je kritiek, zo kunnen we alleen maar beter van worden! Wij hebben je enkel gevraagd voor meer informatie; waar en wanneer, hoe en bij welk programma volgens jou de laptop niet wilt doen wat je wilt, om je nog beter van dienst te zijn. Wij hebben de beste service; niet goed? Geld terug! Zo simpel is het, vind je de laptop niet mooi of wil je toch liever je geld terug, geen enkel probleem voor ons! Ook dit valt binnen onze uitstekende after-sales. Bij ons ben je je geld niet kwijt, hier hoeft de laptop ook niet defect voor te zijn. Wij zien de laptop graag tegemoet zodat wij je aankoopbedrag kunnen terug storten. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers
Het opstarten van de computer was en is nog steeds niet in orde. Ik heb eerst in simple modus moeten opstarten. Ook was de batterij leeg. Ik heb niet de indruk dat de computer goed was gecheckt.
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je dit hebt mogen ervaren met uw computer. Wij hebben elkaar gesproken en afgesproken dat de computer wordt omgeruild, zo hoef je ook niet te wachten. Wij zien de computer vanzelf wel verschijnen. Ik wens je nu alvast veel plezier met je nieuwe computer!
ED
EC D.
Nieuw-Vennep
vriendelijker telefoon opnemen
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Het gesprek heb ik zojuist nogmaals laten draaien en kon eerlijk gezegd niets vreemd op aan merken? Mijn collega nam heel vriendelijk de telefoon op, voorziet je netjes van antwoord waarbij je net paar minuten geleden had gemaild, hij was net op het punt om je per mail een antwoord te voorzien, daarna zag hij dat je op hetzelfde moment ook belt, daarop neemt me collega juist bewust heel enthousiast klantgericht de telefoon op. Kunt u ons vertellen wat vriendelijker mag? Dan kunnen we hiervan leren en verbeteren we alleen maar onze service. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers

Pleased with my new laptop..

Laptop received as good as new which is great.. only a few small remarks; keyboard has some stickers on it (+/- 20 keys like the numbers) to make it a standard US qwerty keyboard this was not mentioned and blocks the lightning effect of the keys unfortunately .. delivery one day later than planned but overall very pleased..
11 feb 2024
De laptop die ik bestelde kwam precies aan op de dag die ik opgaf en was nog beter verpakt dan menig nieuwe internet aankoop. En de status kwam overeen met de opgegeven status: Uitstekend. Zeg maar gerust, als nieuw!

Toch wel die verkeerde lader

Er vald niets negatief op te merken laptop oké maar een opmerking de opladers niet van dit toestel mag ik vragen een bijpassende lader mijn tebezorgen degroote is de goede dank bij voorbaat groetjes luc

Verkeerde leering, maar snel hersteld

Eerste levering bleek een totaal andere laptop dan ik besteld had. Retour ging wel makkelijk, al duurt het dan een stuk langer voordat ik alsnog de goede kreeg. Tweede levering wel goed.
Goede zaak! Goede laptops. Mijn eigen laptop in het verleden gekocht, 4 jaar geleden. Ding loopt nog als een trein. Inmiddels ook een laptop voor mijn broer en een collega gekocht.
snelle verzending en super nette laptop als nieuw. Heel erg blij mee. Echt een aanrader. De krasloze laptop was zo goed verpakt. Zo heb ik het niet eerder meegemaakt

Prima aankoop

De laptop werd de volgende dag al uitstekend verpakt geleverd. De voorgeinstalleerde Windows draaid prima en de laptop, inclusief accu, functioneerd uitstekend!
18 feb 2024
De computer ziet er mooi uit werkt heel goed. En met Windows 11 zeer tevreden ik kan je deze computer firma aan bevelen het is helemaal top
Super service , netjes ingepakt , computer als nieuw werkt als toebehoren . Kortom erg blij mee :)

Duidelijk, snel, goede prijs.

Productbeschrijving duidelijk en volledig, website overzichtelijk, goede prijs, snelle levering.
Klantenservice is top! Bij problemen denken ze mee en komen zelf met een gepaste oplossing.
Heb de pc natuurlijk net een week maar ziet er goed en netjes uit ook goed verpakt

Goede info

Mijn bestelling was iets later. Maar vooraf hebben ze goed hierover geïnformeerd.
18 feb 2024
Levering volgens afspraak Product netjes en volgens afspraak geleverd