plexideal.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden945 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2022
plexideal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Fijn om op maat te kunnen bestellen, maar er staat op de site dat het verstuurd zou worden tussen de 3 en 5 dagen, anders zou er een mail gestuurd worden. Heb niks gehoord tot 10 dagen na de bestelling dat het onderweg was.

23 jun 2023
Sturen zonder te melden een ander b merk primer op…reactie erover terug gehad maar niet echt klantvriendelijk!!

Beoordelingen voor plexideal.nl

plus en min

Wat ik heel fijn vond, is de fijne medewerking, de mogelijkheid om de perspexplaat dezelfde dag nog te kunnen ophalen. Ik vind jullie veel te afhankelijk van beoordelingen. Ik mocht bijna niet NIET-beoordelen......
Antwoord van plexideal.nl
Beste Hanny, We stellen het zeer op prijs dat je toch de tijd hebt genomen om ons te beoordelen hiervoor onze dank. Met de welgemeende vriendelijke groeten, Plexideal
beter kan niet. Door omstandigheden pas na 5 maanden geconstateerd, dat een verkeerde maat was geleverd. Er werd gewoon kosteloos een nieuwe plaat geleverd.
11 nov 2023
23 jun 2023
De door mij bestelde kit (Bostic) leveren en niet zo maar zonder overleg ander merk mee sturen. Vragen hier over werden niet professioneel beantwoord en de kit was trouwens ook niet van de leverancier van Bostic Dat beslis ik liever zelf.

Snelle levering!

Waar ik bij andere leverancier stuitte op minimale levertijd van 5 dagen beloofde de medewerker een levertijd van 4 dagen. in werkelijkheid ontving ik het pakket de volgende dag! Klasse! Product met de afmetingen zoals gevraagd.

Super service

Wijziging aan de bestelling kon ik doorbellen en (kleine) meerkosten hoefde ik niet daarvoor af te rekenen. Echt service!
28 jun 2023
Goed product en snelle levering! Plexiglas vervangingsplaatje voor de badkamerkast.
27 jun 2023
Levertijd zou 5-10 werkdagen zijn maar had het de volgende dag al binnen! 👍

In het bijzonder goed

In het bijzonder goed. Goede communicatie. Afspraak ivm bezorging prima.
23 jun 2023
Erg goede service en wordt netjes opmaat gemaakt en het is gauw klaar.
27 jun 2023
Duidelijk in de afspraken en goed verpakt
Snel geleverd. Goed materiaal
Alles perfect!