blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
blitzhandel24.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blitzhandel24.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

471 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
De klantenservice is excellent! Men neemt tijd voor je en denkt mee met de situatie. Fijne is dat ik herkend ben aan de hand van mijn vraagstelling dat ik een jaar of 2 geleden exact meemaakte.. dat zegt genoeg. Daarom ben ik ook nu al een aantal jaren een trouwe terugkerende klant. Petje af!

12 mrt. 2022
Bij het artikel staat dat je vrij snel de activatiecode toegestuurd krijgt, maar als je eenmaal besteld hebt, staat in de bevestigingsbrief iets anders (24 uur). Dit was nogal schrikken, aangezien we natuurlijk ook de recensies hadden gelezen en bang waren dat we niets geleverd zouden krijgen. En we hadden het product ook eigenlijk direct nodig. De volgende ochtend kregen we gelukkig een mail met code en konden we activeren. Alles werkte gelukkig perfect en zo hadden we voor een zeer goede prijs een Norton antivirus. Betere informatieverstrekking zou een hoop onrust bij toekomstige klanten wegnemen en ook de negatieve recensies voorkomen.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

6 nov. 2022
4 nov. 2022
1 nov. 2022
30 okt. 2022
30 okt. 2022
13 nov. 2022
Software voor Back Up gekocht werkt voor geen meter, hele PC opnieuw moeten inrichten. Gemeld aan 24Blitz, vraagt men screenshots!!!!! tja als de software gewerkt en ik de pc normaal had kunnen opstarten!!!!! Waardeloze hulp en klantenservice.
Bij geleverde artikel niet vermeld dat het in het Engels was en geen vertaling mogelijk. Helaas ook niet retour mogelijk dus iets anders zoeken.
2 nov. 2022
Het is gewoon onmogelijk om een verkeerd programma te routineren, zelfs voor een tegoedbon onmogelijk. Helaas 100 euro weg.
levering is wel okee, maar terugbellen als je een probleem hebt wordt niet gedaan.
kAN GEEN GOEDE GEBRUIKSAANWIJZING VOOR HET TE GEBRUIKEN PRODUCT VINDEN
6 nov. 2022
Onmogelijk om de bestelde software te activeren. Weggegooid geld.
23 okt. 2022
Alles werkt naar behoren, ik heb een zeer redelijke prijs betaald, en de licenties werden onmiddellijk geleverd. De installatie gebeurde zonder moeilijkheden. Ik ben dus zeer tevreden!
12 okt. 2022
Paperport wilde niet opstarten na herinstallatie. Na bevraging hebben ze me de correcte info gegeven waarmee dit probleem direct opgelost was.
24 okt. 2022
mail met productsleutel nooit gekregen . daarna in accoutgegevens gekeken en daar wel teruggevonden . product werkt goed en goede prijs