matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

30 aug. 2022
Niets
13 sep. 2022
Beste familie Hermans, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We hopen dat de keuze voor de 'Idol 140x190cm' goed is bevallen. We wensen u nog veel genoegen met het product, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 aug. 2022
13 sep. 2022
Beste mevrouw Voorberg, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! U had gekozen voor de 'Favourite Orthopedic 90x190 cm'. Deze hebben we op voorraad liggen, voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 aug. 2022
15 aug. 2022
Beste familie Rozegarde, Nogmaals bedankt voor je bestelling én de 5 sterren review! De JOY Orthopedic binnenvering matras is jouw keuze geworden uit ons assortiment. Een afwerking van koudschuim en een holle vering zorgen voor de juiste ventilatie. Ook de niet-gangbare afmetingen houden we op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
4 aug. 2022
12 aug. 2022
Beste meneer Driessen, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de Favourite Plus 140x200cm. Een luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 jun. 2022
Zeer klantgericht en vriendelijk. Reageren snel. Goede informatie en advies in de showroom gekregen. Alle tijd gekregen om de matrassen te testen. Desondanks heb ik toch de verkeerde hardheid gekozen. Dat was in 1 dag opgelost. Ze hadden de andere hardheid toevallig op voorraad en zijn hem persoonlijk komen omruilen. Geen gedoe, geen discussie, gewoon zeer goede service. Ik beveel Matrasaanhuis iedereen aan.
30 jun. 2022
Beste mevrouw Stommel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn erg blij dat we alles hebben kunnen regelen, ondanks de verkeerde stevigheid zijn we erg flexibel. We wensen u heel veel plezier met de 'American Special 90x200'. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
1 feb. 2022
Bestellen ging gemakkelijk. Duidelijke communicatie over de levertijd en op tijd geleverd. Ik heb eerst 2 weken de traagschuimkant geprobeerd maar dat beviel niet erg. Nu lig ik op de koudschuimkant en dat bevalt een stuk beter. Achteraf had ik beter voor het matras "American" kunnen kiezen (was ook nog goedkoper geweest) maar er is maar 1 manier om dat uit te proberen. Al met al erg tevreden!
2 feb. 2022
Beste heer Douwe, Bedankt voor de uitgebreide review voor de Monaco Special! Het klopt dat de traagschuim zijde van de Monaco zachter is. Daar staat traagschuim om bekend! Gelukkig heeft u altijd bij ons 2 maanden niet goed, geld terug garantie. Ruilen voor de American Special matras mag altijd nog binnen 2 maanden. U mag hiervoor contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 jan. 2022
Alles is super top gegaan! Had een probleem met de bodyroll na een zeer korte tijd. Er werd zonder problemen een super oplossing geboden middels een nieuwe toe te sturen. Gezien de dikte van de nieuwe lijkt het er idd op dat de andere te weinig gevuld was. Erg blij met de gehele afhandeling van bestelling tot aan de nieuwe. Dank hiervoor!!
7 feb. 2022
Beste Gaby, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost! We wensen je nog veel genoegen met de nieuwe Bodyroll! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 dec. 2021
Wat een fantastische klantenservice! Het was mogelijk om factuur/leveringsadres later te wijzigen en ook de optie om het matras om te ruilen omdat het toch wat aan de zachte kant is. Telkens zeer snelle, vriendelijke, en effectieve communicatie. Het matras zelf is ook uitstekend, en levering verliep allemaal heel soepel.
20 dec. 2021
Beste Hannah, Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling, hier zijn we erg blij mee! Je hebt gekozen voor twee type matrassen, de Favourite Orthopedic én de Favourite Plus matras. Beiden pocketvering matrassen met een koudschuim afwerking. De Favourite Plus matras is een tikkeltje steviger vanwege de micro veringen, maar zeker niet te hard. We wensen jullie nog veel genoegen met de nieuwe matrassen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
10 jun. 2022
Een hele fijne webshop. Vind de site overzichtelijk en duidelijk. We hadden een mail gestuurd met wat vragen en werd gebeld om even rustig te overleggen. Word zeer vriendelijk en hoed geholpen. Doen niet moeilijk en zijn zeer begaan met klanten. Echt super. Kan iedereen aanraden om hier te bestellen!
13 jun. 2022
Beste familie Hoogeboom, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en je positieve beoordeling! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. U had de 'Holland Special 90 x 200cm' besteld. Dit matras is een luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 2-3 weken geleverd worden. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 apr. 2022
Goede informatie op de website, eenvoudig te bestellen en levering binnen redelijke tijd. Het enige is dat op de factuur (die ik na bestelling ontving) stond dat het matras 6 uur nodig had om zich zetten, terwijl op de sticker op het matras zelf 24 uur stond.
15 apr. 2022
Beste Johan, Je keuze is gevallen op de Holland Special Pocketveer matras. Een maatwerk matras met een kern van pocketvering (naar wens te kiezen) en een afwerking van koudschuim. Het klopt dat er op het matras een 24-uurs wachttijd staat vermeldt, dit kan wat verwarring veroorzaken met de 6 uur die wij aangeven. In basis mag u het matras ná 6 uur uitzetten al in gebruik nemen. De pocketveringen zijn in deze tijd al uitgezet en klaar voor gebruik. Ná 24 uur is het matras ook kreukvrij. Maar het matras hoeft niet kreukvrij te zijn om op te slapen:). We wensen u nog veel genoegen met de Holland Special! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
4 jun. 2022
Het matras is precies zoals ik had verwacht. Ik had al eens eerder een matras van matrasaanhuis, waar ik heel tevreden over was, en dat is nu weer het geval. De verzending en de informering daarover verliep ook helemaal naar wens.
7 jun. 2022
Beste familie Bremmer, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de 'Holland Special 180x220cm' naar wens is. Onze Holland Special matras wordt standaard gemaakt van een 7 zone pocketvering met koudschuim als afwerking. Geschikt voor elk ondergrond! Deze kan binnen 2-3 weken worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 jul. 2022
Goed geadviseerd over dit wollen onderdeken en het is van prima kwaliteit. Het werkt drukverlagend voor mijn onderrug. Werd snel geleverd. Wel even een weekje late luchten voor gebruik ivm de wol geur.
6 jul. 2022
Beste heer van der Heijden, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'Merino Wol' onderdeken goed is bevallen! De structuur van de Merino wol is in tegenstelling tot bijvoorbeeld Texels wol, vele malen fijner van structuur. Daarom is het ook mogelijk om direct met de blote huid op de Merino wollen onderdeken te liggen, zonder dat dit gaat kriebelen! Het wol is namelijk zo zacht, dat het lijkt alsof u op wolkjes slaapt. We wensen u nog heel veel plezier met de Merino, Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
21 jan. 2022
Betreft: body roll (lichaamskussen) 39,95 eur0 Snelle levering - het kussen slaapt/ligt heerlijk. Niet te steving en niet te slap. Geen klachten (december 2021).
24 jan. 2022
Beste familie Nijland, Bedankt voor deze mooie beoordeling! De Bodyroll is een echte toevoeging voor onder andere zijslapers. De vulling is niet te stevig, maar ook zeker niet te zacht. Wist u dat we voor deze lichaamskussens extra hoezen in katoen of bamboe hebben? U vindt deze terug op onze website. We wensen u veel genoegen met de Bodyroll en tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jul. 2022
van Boy M.
Had me vergist. Verkeerde maat besteld, zonder problemen werd deze toch geruild voor de juiste maat.... Super snel geregeld en alles volgens afspraak.
14 jul. 2022
Beste heer Monfrance, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ondanks dat er een verkeerde maat werd besteld, hebben we samen nog alles goed kunnen regelen. We wensen u nog heel veel plezier met de matras type 'Joy 120x190'. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jun. 2022
Fijne matras Snelle levering van de matras. Netjes en goed verpakt. De matras is voor onze caravan in Oostenrijk. Goede kwaliteit en ligt erg goed.
20 jun. 2022
Beste familie Coopman, Heel erg bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de 'Favourite Plus 130x200cm'. Deze luxe matras heeft pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! In verschillende maten op voorraad. Hopelijk tot snel en veel slaap plezier in de caravan. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
24 dec. 2021
De voorlichting via de filmpjes was erg duidelijk. Niks meer hoeven te vragen. De matras ligt heerlijk. Hoef er niks meer aan toe te voegen.
27 dec. 2021
Beste Hannie, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een medium/zachte pocketvering en een geweldige koudschuim afwerking. Ook de tijk van dit matras is afritsbaar én uitwasbaar. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
17 mrt. 2022
snelle levering, met vooraf een duidelijk advies. Matrassen voor onze caravan, dus nog niet goed uitgeprobeerd, maar zal zeker goed bevallen.
18 mrt. 2022
Beste Gijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Je hebt gekozen voor twee topdekmatrassen type NASA DUO. Een geweldige topdekmatras die direct meer comfort geeft aan de bestaande kussens in de caravan! Deze toppers houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 dec. 2021
Matras was langer onderweg dan gepland maar na 1 telefoontje was matras volgende dag geleverd en het is een prima matras ! , en service!
20 dec. 2021
Beste Iris, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Het klopt dat er bij uw order iets niet helemaal goed was gegaan. Vanwege de drukte bij de Postbedrijven kan het soms iets langer duren voordat onze pakketten worden geleverd. Gelukkig heeft men het snel kunnen oplossen en zijn we blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We hopen u uiteraard de volgende keer weer te mogen begroeten in onze webwinkel! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
2 mei 2022
Zeer vriendelijk contact en goede levering. De bestelde opmaat gemaakte matrassen werden snel geleverd en passen precies.
6 mei 2022
Beste Rob, Bedankt voor je bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl! Je hebt dit keer weer gekozen voor Matrasaanhuis, waarvoor onze dank! Je hebt gekozen voor het onderdeken de topcover Merino. We hopen dat alles naar wens is. We wensen nog veel genoegen met de Topcover Merino en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 mei 2022
De snelle service!! Het mail contact verliep soepel. En erg tevreden over het matras en de prijs/kwaliteit verhouding.
10 mei 2022
Beste mevrouw de Gooijer, Bedankt voor uw beoordeling. U hebt gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl