matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.215 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

23 apr 2024
24 apr 2024
Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling van Matrasaanhuis.nl! Je hebt bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen voor in bed. Onze zitkussens zijn voorzien van een stevige schuimvulling voor een prettige lig. Voor deze zitkussens hebben wij ook bamboe hoezen verkrijgbaar. Deze vindt je op de website. We wensen je nog veel plezier met het zitkussen! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
20 apr 2024
22 apr 2024
Hallo Patrick, Jouw beoordeling is 5 sterren voor ons matras Favourite PLUS. Onze pocketvering met koudschuim. De pocketvering is wat steviger ( 500 pockets per m2) en het matras heeft 2 verschillende zijdes. Het is een heerlijk matras als je iets steviger wilt liggen, maar wordt nooit echt hard. Wij wensen je er vele jaren plezier van. Team Matrasaanhuis
19 apr 2024
22 apr 2024
Beste Ton, Dank je voor jouw 5 sterren voor ons topdekmatras Favourite. Het is onze goedkoopste topper, maar deze is zeker populair omdat deze erg mooi is afgewerkt én heerlijk zacht is. Dat komt door het zachte koudschuim. Een topper voor vele jaren. Groeten van Matrasaanhuis
11 apr 2024
12 apr 2024
Beste Bernadette, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen voor in bed. Ons zitkussen is gemaakt van stevig schuim. Ofwel een goede ondersteuning tijdens het rechtop zitten in bed. Ook voor onze zitkussens hebben we extra hoesjes beschikbaar. U vindt deze op onze website. Veel plezier met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Het team van Matrasaanhuis.nl
11 apr 2024
12 apr 2024
Beste Martin, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. De Favourite Orthopedic is jouw keuze geworden. Een comfortabel medium/zacht matras met pocketveringen en koudschuim als kern. De Favourite matrassen houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel genoegen met het nieuwe matras Favourite Orthopedic! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
10 apr 2024
12 apr 2024
Beste Karin, Bedankt voor de 5 sterren review! Je hebt bij ons gekozen voor het stevige matras, type Favourite Plus. Deze geweldige matras heeft een micropocketvering (stevig) en comfortabele koudschuimlagen aan beiden kanten! Het matras is zelfs voorzien van een zomer- en winterzijde. Nogmaals bedankt voor je bestelling! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
2 apr 2024
9 apr 2024
Beste heer F, U bent een man van weinig woorden :-) Maar 4 sterren geeft ons het idee dat u tevreden bent met uw aankoop van het matras Nasa Duo. Onze pocketvering matras met aan 1 zijde traagschuim en de andere zijde koudschuim. Het is een medium matras maar door de traagschuim zal deze sneller gekozen worden door mensen die een zachter matras wensen. Beide kanten kunnen gebruikt worden; dus het matras is "altijd goed". Graag tot een volgende keer, Team Matrasaanhuis
28 mrt 2024
9 apr 2024
Beste familie Broumels, Het is goed te horen dat alles naar wens is uitgevoerd. Het matras, de American Special, kunnen wij in iedere maat én iedere stevigheid uitvoeren. Voor uw zoon werd dat 90x220 cm in de stevigste uitvoering. Al onze Special - matrassen worden in Nederland gemaakt en daarom kunnen wij deze binnen 3 weken maken én bezorgen in Nederland en Belgie. Ik snap ook niet dat andere winkels er vaak 8 weken over doen. Het hoeft niet zo complex en duur te zijn...... Nogmaals dank voor de uitgebreide review en graag tot een volgende keer. Groetjes Matrasaanhuis
27 mrt 2024
Snel een afspraak gemaakt in de showroom, uitgebreid matrassen uitgeprobeerd en veel voorlichting gehad, matrassen werden snel geleverd, we hebben er meteen ook 2 kussens bij gekocht, we slapen heerlijk en hebben ook meteen 2 kussens voor in de caravan gekocht! Top service en geen moeite te veel!
9 apr 2024
Hallo Robert, Bedankt voor jouw zeer uitgebreide review. Die zien we graag. Jullie zijn traagschuim liefhebbers, want de matrassen waren de Monaco Specials en de kussens de Argan traagschuim kussens. Maximaal comfort is zeer goed aan jullie besteed! Wel jammer (commercieel gezien) dat jullie pas over vele jaren weer bij ons terugkomen..... Geniet ervan. Team Matrasaanhuis
22 mrt 2024
Makkelijk uitzoeken en bestellen. Levering snel en goed.Gekochte spullen ook van goede kwaliteit.
25 mrt 2024
Dag Patricia, Je hebt bij ons een topmatras Oslo en anti-slipmatten gekocht. De Oslo topper is onze koudschuim topper met goed ventilerend schuim. Niet te zacht zodat er nog wat steun overblijft. De antislipmat voor een topper ( indien nodig) is een soort kleverige mat waardoor de topper niet kan verschuiven op het matras. Let op: wel kleverig,, maar geeft géén residu af. Wij wensen je er vele jaren slaapplezier van. Team Matrasaanhuis
9 mrt 2024

een top bedrijf

net als voorheen, snelle levering, behulpzaam en houd je goed op de hoogte
15 mrt 2024
Beste heer de Groot, Fijn dat u ook deze keer weer kiest voor ons. Uw keuze, de Holland Special, is één van onze maatwerk matrassen, met pocketvering en koudschuim afwerking. Te bestellen in iedere maat en iedere stevigheid. Productie in Nederland en levering binnen 3 weken. Daar kan geen andere matrassenbedrijf tegen op! Wij wensen u vele jaren plezier van uw matras. Team Matrasaanhuis
LC
Lou C.
Etten-Leur
20 mrt 2024
Snelle levering. Heel goed dat vooraf de maat nog gecheckt wordt.
20 mrt 2024
Beste Lou, Hartelijk dank voor deze mooie review. Het klopt inderdaad dat wij bij klanten soms de afmeting extra controleren, omdat dit zeldzame afmetingen zijn. U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper maakt uw bestaande matras zachter en comfortabeler. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
25 mrt 2024
Makkelijk en voor een redelijke prijs. Een goed product.
9 apr 2024
Beste Freek, Dank je voor jouw 4 sterren voor onze topdekmatras Favourite. Het is onze goedkoopste topper, maar zoals je hebt gemerkt wél een uitstekende topper. Lekker zacht en mooi afgewerkt. De Nasa DUO is zachter, de topper Oslo is ietsje steviger. Dus... voor iedereen is er een oplossing. Graag tot een volgende keer, Team Matrasaanhuis
20 mrt 2024
Correcte en snelle levering. Perfect matras
20 mrt 2024
Beste Angela, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het maatwerk matras type Holland Special. Een oerdegelijk pocketveer matras met koudschuim voor de beste ventilatie. Wist je dat we ook hoeslakens en (bamboe) moltons hebben in de afmeting van je matras? Je vindt deze op onze website onder het kopje toebehoren. We wensen je veel plezier met de Holland Special matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
7 mrt 2024
Snelle en correcte levering + prima product
7 mrt 2024
Beste Jacques, Nog relatief nieuw in ons assortiment en nu al een bestseller: de Adry Cool pocketvering matras. Een bijzonder matras want voorzien van een extra stevige pocketvering, maar.... door een laag traagschuim en een andere laag koudschuim, heeft dit matras twee gezichten. Wat zachter en wat steviger. Maar je zou ook kunnen denken: een zomer- en winterzijde. Maakt niet uit; bij dit matras kan het allemaal. Wij wensen je vele fijne jaren toe op dit matras Team Matrasaanhuis
4 mrt 2024
Matras volgens afspraak op tijd geleverd.
7 mrt 2024
Beste familie N, Jullie hebben gekozen voor maximaal comfort; de Monaco Special. Ons extra hoge matras met koudschuim en een zijde met traagschuim. Deze matrassen houden wij niet op voorraad en kunnen wij maken én leveren binnen 3 weken. Zo ook bij u. Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen. Graag tot ziens! Matrasaanhuis
8 mrt 2024
snelle levering. Geheel naar wens.
15 mrt 2024
Beste Jaap, Dank je voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad....wij zijn snel, want de meeste matrassen en toppers liggen gewoon op voorraad. En dus kunnen we iedere dag leveren. Voor jou was het de Favourite PLUS. Ons pocketveringmatras met een stevigheid tussen medium en hard in. Voor iedereen die wat steviger wilt liggen maar nog steeds voldoende comfort wilt hebben. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
JB
j B.
Maastricht
15 mrt 2024
Geen poespas na een dag geleverd
18 mrt 2024
Beste heer/mevrouw Brands, U heeft gekozen voor de JOY. Onze binnenverings matras. Een wat zachter matras met het heerlijke gevoel van een lichte deining door de toepassen van Bonell-vering. Door de constructie is dit een ontzettend degelijk matras, dus de komende jaren zit u goed! Graag tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis
2 mrt 2024
Heerlijk matras en snel geleverd!
7 mrt 2024
Beste Leonie, Dank je voor de 5 sterren review! Ons beste verkopende type matras: de Favourite Orthopedic, slaat dus ook bij jou goed aan! En terecht, want dit is een medium pocketveer matras, geschikt voor iedereen die van medium sterk matras houdt. Lekkere ondersteuning maar zachte materialen. Hier lig je goed op de komende jaren! Tot een volgende keer. Groeten van Matrasaanhuis
9 mrt 2024
Goede service en prima product
15 mrt 2024
Hallo Erika, Jij hebt van ons het zitkussen ontvangen. Dit drie-hoekige kussen zorgt ervoor dat u heerlijk (stevig) kunt zitten in bed. Het zitkussen zorgt voor de juiste hoek, jouw eigen kussen zorgt voor de zachtheid. Samen altijd een heerlijke combinatie. Veel plezier ermee! Groeten van Matrasaanhuis