matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.258 beoordelingen in totaal

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Henk, Dank je voor de 4 sterren beoordeling van de Adrycool matras. Je geeft geen nadere motivatie, maar wij denken dat de combinatie van een stevige pocketvering met zacht traagschuim , een mooie samenstelling voor jou is. Stevig en tóch comfortabel. En als je graag een keer wil wisselen van slaapzijde, kun je het matras omdraaien en heb je koudschuim als liglaag. Dus eigenlijk 2 matrassen in één. Graag tot een volgende keer bij Matrasaanhuis
7 jul 2024
6 jul 2024
9 jul 2024
Beste Mevrouw van R. U geeft 4 sterren aan ons matras Favourite PLUS. De steviger variant van de Favourite. Micropockets zorgen voor extra stevigheid maar het wordt nooit hard. En dat heeft u waarschijnlijk al ontdekt. Wij wensen u vele fijne jaren met dit matras. Groeten van Matrasaanhuis
19 jun 2024

Super service.

Er was een verwarring over de levering met dhl. Dit werd professioneel afgehandeld. Korte lijnen met. Een vriendelijke medewerker.
20 jun 2024
Dag Sharon, Dank je voor de 5 sterren. Je hebt gekozen voor de Favourite PLUS matras. Onze stevige pocketvering matras met koudschuim afwerking. Omdat er aan één zijde ook wat traagschuim is verwerkt in de hoes, heb je toch 2 verschillende ligzijdes. Extra comfort of juist wat luchtiger. Het bezorgen is in handen van externe partijen en dat wil wel eens fout gaan. Maar we proberen het altijd in goed overleg weer op te lossen. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
25 jun 2024
Snelle service, makkelijk telefonisch bereikbaar,fijn mattas
27 jun 2024
Hallo Hannie, Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. En in dit geval met 5 sterren! Dank je daarvoor. Je hebt gekocht: de ADry Cool matras met traagschuim én koudschuim. Het matras is dus aan twee zijdes te beslapen. Extra zachtheid of extra luchtig. De basis is altijd een extra stevige pocketvering. Het matras is dus steviger dan medium. Wij wensen jullie nog veel genoegen met dit matras. Groeten van Matrasaanhuis
5 jun 2024
Goed proffesioneel advies en snelle levering
5 jun 2024
Beste Ralph, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling van ons bedrijf en natuurlijk de Favourite Plus-matras. Dit matras heeft een extra stevige pocketvering met toch zachtere koudschuim lagen. Hierdoor is dit matras stevig en voelt toch comfortabel aan. Dat aan één zijde ook nog wat traagschuim verwerkt is in de hoes, maakt het matras nog lekkerder... Veel plezier met dit matras voor de komende jaren! Groeten van Matrasaanhuis
18 jun 2024
Afspraak en op tijd geleverd. Prima!!!!
19 jun 2024
Beste N.O., Hartelijk dank voor jouw 4 sterren voor het matras American Special. Dit pocketvering matras is voor jou op maat gemaakt en kan binnen 3 weken worden geleverd. En dat is inderdaad keurig gelukt. Ik hoop dat je nog vele jaren van dit fijne matras gaat genieten. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis
11 jun 2024
Uitstekende service en prima matrassen!
12 jun 2024
Beste GJ, Je hebt bij de eerste bestelling de Holland Special en een AdryCool matras gekocht. Deze matrassen waren blijkbaar zeer naar jullie zijn. Bij een tweede order hebben jullie een extra topper besteld, maar deze bleek niets te te voegen en is teruggekomen naar ons toe. Het is ook onze ervaring dat goede matrassen géén topper nodig hebben. Een topper neem je voor andere doeleinden, zoals zachter maken van het matras, overbrugging van de naad tussen matrassen of omdat je dit gemakkelijker opmaken vindt. Fijn dat we alles naar jullie 5-sterren-wensen hebben uitgevoerd. Groeten van Matrasaanhuis
21 jun 2024
Snelle levering en goede matrassen
24 jun 2024
Beste Maurits, Dank je dat je de moeite hebt genomen om een review te maken voor ons. In 2021 heb je nog een Traagschuim matras gekocht en recent was het de Favourite. Het is ons meest verkochte matras omdat het medium stevig/zacht is, altijd goede ondersteuning biedt en toch heerlijk zacht. Al onze matrassen liggen hier gewoon op voorraad en dus kunnen we ook altijd snel leveren. Ook van dit matras ga je jaren genieten. Dank en tot ziens! Team Matrasaanhuis
JS
John S.
Brunssum
7 jun 2024
Snelle levering, goede verpakking.
10 jun 2024
Hallo John, Dank voor jouw 5 sterren voor onze Bodyroll. Jij koos de medium lengte ( we hebben ook nog een extra korte en een extra lange uitvoering). Leuk te horen dat wij snel konden leveren en alles netjes verpakt was. Maar ik gok dat je de Bodyroll ook heer fijn vindt als ondersteuning in bed. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
22 jun 2024
Besteld en snel in huis.
24 jun 2024
Dag Els, De Idol is het matras van jouw keuze en blijkbaar zeer naar jouw zin. Wij bieden dit matras aan als kindermatras of als logeermatras. Maar ook vaak voor de caravan of camper. Het is zacht, onverslijtbaar en heeft een heerlijke "deining" door de Bonell vering. Dank je voor de 5 sterren en graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
7 jun 2024
Welk organised
10 jun 2024
Beste Bram, Ik gok dat je bedoelde "well organised". De bestelde topper OSLO hebben we ( net als alle andere toppers) gewoon op voorraad liggen. Dezelfde dag kunnen we jouw topper meegeven aan DHL en hierdoor ontvang je de volgen de dag al deze fijne topper. Als je dingen eenvoudig organiseert, werkt dat vaak het beste. Dank je voor de 5 sterren! Groeten van Matrasaanhuis
24 jun 2024
Beste Gerda, Dank je voor jouw aankoop van de topper Nasa Duo. En het is alweer jouw tweede topper! In januari een éénpersoons en nu een 2-persoon topper. Dus op basis van goede ervaring ga jij nu voor de tweede topper. Dit zijn voor ons de mooiste bewijzen dat wij goede topper verkopen en wij wensen jou/jullie dan ook vele jaren plezier van deze traagschuim topper. Groeten van Matrasaanhuis
24 jun 2024
Dag Rob, Dank je voor de 5 sterren voor onze topper Nasa Duo. De combinatie van traagschuim én koudschuim zorgt ervoor dat deze zachte topper altijd bevalt. Je hebt immers 2 verschillende kanten. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
20 jun 2024
24 jun 2024
Beste mevrouw O, U heeft 5 sterren over voor ons matras Favourite PLUS. Dit is onze extra stevige pocketvering matras . En toch voelt het matras niet hard door de toepassing van zachter schuim én aan 1 zijde zelfs wat traagschuim in de hoes. Alle maten liggen gewoon op voorraad dus levering geschiedt razendsnel als je dat wilt. Graag tot een volgende keer! Groeten van Matrasaanhuis
8 jun 2024
10 jun 2024
Beste Michael, 5 Sterren voor onze IDOL matras. Dat is een goede score voor ons eenvoudigste matras. Het is zacht en heel degelijk gemaakt. Ideaal voor kinderen of als logeermatras. Ook deze matrassen liggen in alle maten op voorraad en daardoor lekker snel in huis. Groeten van Matrasaanhuis