matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Zeer vriendelijk contact en goede levering. De bestelde opmaat gemaakte matrassen werden snel geleverd en passen precies.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rob, Bedankt voor je bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl! Je hebt dit keer weer gekozen voor Matrasaanhuis, waarvoor onze dank! Je hebt gekozen voor het onderdeken de topcover Merino. We hopen dat alles naar wens is. We wensen nog veel genoegen met de Topcover Merino en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Super.alles zoals afgesproken.top!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Straatmans, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor onze pocketveer matras type Favourite orthopedic. Een geweldig matras met een afwerking van koudschuim lagen voor een goede ventilatie. Ook dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Niets
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jessica, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Plus. Een geweldig matras met een micropocketveer systeem 7 zones. Dit type matras ligt ook iets steviger dan onze standaard modellen. We wensen u nog veel genoegen met het matras en tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Mark, Nogmaals bedankt voor je bestelling én de 5 sterren review! De JOY Orthopedic binnenvering matras is jouw keuze geworden uit ons assortiment. Een afwerking van koudschuim en een holle vering zorgen voor de juiste ventilatie. Ook de niet-gangbare afmetingen houden we op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Lisa, Onze Bamboe hoeslaken gemaakt van 100% Bamboe heb je nu ongeveer meer dan één maand in bezit. Wat fijn dat je het hoeslaken een 5 sterren beoordeling geeft. Wist je dat we van BambooSleep ook nog moltons, dekbedden en hoofdkussens hebben? Je vindt deze op onze website. We wensen je nog veel plezier met het Bamboe hoeslaken van BambooSleep. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
snelle levering, met vooraf een duidelijk advies. Matrassen voor onze caravan, dus nog niet goed uitgeprobeerd, maar zal zeker goed bevallen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Je hebt gekozen voor twee topdekmatrassen type NASA DUO. Een geweldige topdekmatras die direct meer comfort geeft aan de bestaande kussens in de caravan! Deze toppers houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Netjes op tijd geleverd en verpakt erg te vreden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Willem, De IDOL binnenvering matras is één van onze voorraad matrassen in ons assortiment. Levering is bij Matrasaanhuis érg snel! Dit geldt ook voor de matrassen met een bijzondere afmeting. Ook voor hoeslakens, moltons en dekbedden kunt u bij Matrasaanhuis.nl terecht! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
slaapt goed en werd keurig gebracht.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Liduin, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een geweldige topper met een kern van koudschuim én traagschuim. De NASA DUO topdekmatras is bedoeld om alles wat zachter en comfortabeler te maken. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe topdekmatras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Berger, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier worden we erg vrolijk van! De topdekmatras type OSLO is uw keuze geworden. Een stevige topper met een massieve kern van Koudschuim. Een topdekmatras met een wat stevige lig én met de beste ventilatie én vochtopname. Tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Kwaliteit en snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Hommes, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! De IDOL binnenveer matras is uw keuze geworden op onze website. Een matras met een zachte binnenvering én een afwerking van koudschuim. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Lans, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! U heeft bij ons gekozen voor de zitkussen. Een stevig kussen bedoeld om nog even een boekje te lezen in bed. Deze zitkussens houden we op voorraad in ons magazijn. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Koorneef, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type American Special. Een matras met een afwerking van koudschuim én bamboe. Een matras met geweldige ventilatie eigenschappen. Daarnaast heeft u ook gekozen voor de satijnen hoeslakens van Matrasaanhuis.nl. We wensen u veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Els, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor een combinatie van de JOY binnenvering matras én de topdekmatras type Favourite. Een geweldige combinatie met de beste ventilatie eigenschappen. Al onze matrassen én topper houden we op voorraad. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Vermeij, U heeft bij ons gekozen voor de American Special pocketveer matras met koudschuim. Een geweldig matras met een hoogte van 25 cm. De American Special heeft als voordeel dat deze extra goed ventileert vanwege de holle kern én koudschuim afwerking. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matrassen en tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Grielis, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. De Favourite Plus matras is uw keuze geworden. Dit geweldige pocketveer matras is voorzien van een stevige microvering met een afwerking van koudschuim. Het matras heeft dus gegarandeerd één van de beste ventilatie en vochtopname eigenschappen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras type Favourite Plus! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Damyan, Je hebt bij ons gekozen voor het matras type JOY met binnenvering. Deze matrassen hebben een zachtere vering, maar een uitstekend luchtventilatie. Geschikt voor personen tot 90 kg. Ook de JOY matrassen houden we op voorraad. Op werkdagen besteld = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Meijer, U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatras heeft vanwege de koudschuim kern, zeer goede ventilerende eigenschappen. De topper behoud daarnaast ook de stevigheid van uw onderliggende matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bergmans, Bedankt voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren! Uw dochter heeft het matras nu iets meer dan een maand in gebruik. Wat is het fijn om te lezen dat ze er goed op slaapt. U heeft het al gemerkt, ook de "niet-gangbare" afmetingen houden we op voorraad in ons magazijn. Op voorraad is ook echt op voorraad! We wensen uw dochter nog veel slaapplezier op de Favourite Plus matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Inmiddels voor t hele gezin al hier matrassen gekocht naar volle tevredenheid. Voor mijzelf een matras gekocht maar kon er niet aan wennen. Ik ben samen met mijn man op uitnodiging van de eigenaar naar hun showroom gegaan. Van alles geprobeerd. Echt een super behulpzame man, echter voor mij zat er geen matras bij. Zonder gezeur kreeg ik mijn geld terug. Echt geweldige service. Mocht er iemand in t gezin weer aan een matras toe zijn, dan komen we hier gewoon weer terug. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Logtenberg, Wat een mooie beoordeling! Het klopt inderdaad dat wij niet het juiste matras in ons assortiment hebben wat bij u past. Wanneer óók wij vinden dat we niet kunnen verder helpen, dan zijn we daar ook heel eerlijk in. Wel erg fijn dat u(ondanks dat het matras niet bij u past) nog een mooie en eerlijke beoordeling heeft achtergelaten. Wij waarderen dit als bedrijf enorm! Wellicht tot in de toekomst en we hopen dat u uw droom matras elders wél heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Bestellen ging gemakkelijk. Duidelijke communicatie over de levertijd en op tijd geleverd. Ik heb eerst 2 weken de traagschuimkant geprobeerd maar dat beviel niet erg. Nu lig ik op de koudschuimkant en dat bevalt een stuk beter. Achteraf had ik beter voor het matras "American" kunnen kiezen (was ook nog goedkoper geweest) maar er is maar 1 manier om dat uit te proberen. Al met al erg tevreden!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Douwe, Bedankt voor de uitgebreide review voor de Monaco Special! Het klopt dat de traagschuim zijde van de Monaco zachter is. Daar staat traagschuim om bekend! Gelukkig heeft u altijd bij ons 2 maanden niet goed, geld terug garantie. Ruilen voor de American Special matras mag altijd nog binnen 2 maanden. U mag hiervoor contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl