telescoop.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor telescoop.nl

4.28/5.00

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over telescoop.nl

Beoordeling
Wat een goede en snelle service zeg, bij de firma Frank BV en mooie producten. En dan nog een snelle levering, goed verpakt, snel in huis en je betaald in een veilige omgeving. Ik ben zeer tevreden en ook met het product. Ze krijgen van mij een 10+
Alles keurig op tijd en goed verzorgd.
In één woord TOP!
Top! Geweldig snelle service en een schitterend kado
bestelling niet op tijd, corona flauwekul wordt opgegeven als reden, gewoon te laat aan geboden. telescoop werkt niet goed, wacht al twee dagen op reactie, weer corona flauwte als opgaaf dat het langer duurt, dit is te lang.
Snelle levering, stevig verpakt. De handleiding was niet specifiek voor het model telescoop dat wij hebben besteld maar we kwamen er makkelijk uit. De telescoop is erg toegankelijk en we hebben er veel plezier van!
Wat late levering maar prima product voor prima prijs.
Na bestelling direct ontvangstbevestiging ontvangen en factuur. Op site stond bestellen voor 22 of 23 uur dan de volgende dag in huis. Wij ontvingen echter vrijwel meteen het bericht dat er i.v.m coronavirus maatregelen het pakket later zou worden bezorgd. Dit lag overigens bij telescoop.nl en niet aan TNT post. Informatieverstrekking is uitstekend. Service is top!
pakket was een dag later als bij bestelling werd aangegeven. doos was onderaan beschadigd en al door jullie dichtgeplakt.Hopenlijk is de telescoop dus in orde...
Prachtige telescoop Heel goed verpakt en snel ontvangen.
Tevreden
Snel en volgens afspraak