Review Overzicht
Klanten zijn overwegend positief over het vriendelijke, behulpzame en attente personeel, wat bijdraagt aan een prettige winkelervaring. Ze waarderen het deskundige en persoonlijke advies bij het maken van hun keuze, evenals de tijd die medewerkers nemen voor hun klanten. Ook de dienstverlening wordt als goed, snel en meedenkend ervaren. Daarnaast zijn klanten over het algemeen tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding van de sieraden. Sommige klanten ervaren echter communicatieproblemen doordat niet al het personeel Nederlands spreekt.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewsLucardi Juwelier Tilburg
(2)
(1)
(6)
(18)
(90)
Geverifieerd
Geverifieerd
Top geholpen
Goed geholpen. Iets retour gebracht en ik wilde nog iets aanschaffen. Helaas was dat niet in deze winkel en het was de laatste dag van de sale. Het kon wel besteld worden en afgeleverd worden in de Heyhoef ( dus zonder bezorgkosten) Veel handelingen ( retourneren, bestelling plaatsen ) maar keurig afgehandeld. Nu wachten tot t binnen is en dan iemand ermee verrassen.
Geverifieerd
Fijne en mooie sierraden ben er super trots mee!!
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Vriendelijke dames die alle tijd voor je nemen
Geverifieerd
Tevreden mee
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Zeer slecht geholpen bij Lucardi heuvelstraat. Armband kapot binnen een week kan gebeuren. Terug naar de winkel zouden een nieuwe krijgen maar moest gegraveerd worden. Zou een half uurtje duren. Dan maar wachten in de stad. Na een uur en een kwartier terug naar de winkel. Dat gaan we vandaag niet doen......geen tijd voor. Gezegd het moet toch in het apparaat nee dat is niet zo kost veel tijd........onzin. Gevraagd mag ik dan de armband een nieuwe meenemen en dan bij de heyhoef laten graveren waar ik woon. Nee kon ook niet.....Kreeg geld onder mijn neus van de armband minus graveren. Nou ik dacht het niet. Vreselijke verkoopsters daar in de heuvelstraat. Geen vertoning ook hoe ze erbij lopen sorry dat ik het zeg maar dit doet je winkel niet goed. Echt onverzorgd en asso. Heb dat al vaker gemerkt. Nooit meer daar dan liever wat meer kwijt voor een andere juwelier
Antwoord van Lucardi Juwelier Tilburg
Beste,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bezoek aan onze winkel in de Heuvelstraat zo is verlopen, zeker omdat je uitging van een afgesproken oplossing en vervolgens zo lang hebt moeten wachten zonder het gewenste resultaat. Dat begrijpen we heel goed als frustrerend.
Dit is niet de service die we willen bieden. We nemen je feedback serieus en bespreken dit intern met het filiaal zodat dit opgepakt kan worden.
Mocht je dit nog verder willen toelichten of willen dat we met je meekijken naar je situatie, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl.
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
150% klantenservice
Ik had lichte tijdsdruk maar werd prima snel en vakkundig geholpen door de aanwezige collega die mij heel fijn hielp mij met uitkiezen en om beslissingen te maken toen ik dan vroeg en ben zo blij met de gemàakte aankopen. Zou het zeker andere mensen aanraden en hoop ooit nog een x terug te gaan naar Lucardi tilburg
Geverifieerd
Geverifieerd
Vriendelijk en geduldig…
Meisje achter de balie was ontzettend vriendelijk en geduldig. Ze bood aan, omdat het toch rustig was, de oorbellen direct bij mij dochter in te doen.
Geverifieerd
Een geweldig lieve verkoopster. Die alle mogelijkheden laat zien.
Toch blijft het jammer dat er geen Nederlands gesproken wordt ( door de Poolse medewerkster).
Prachtige ring gekocht met mooie korting.
Geverifieerd
Hartstikke aardig meisje heeft mij geholpen. Heel mooie oorbellen gekocht. Online ander paar laten komen maar die waren te groot. Toen heb ik een ander paar uit de winkel gekocht.
Geverifieerd
Hier word je altijd goed en vriendelijk geholpen.. een van onze favoriete winkel in het centrum..