Lucardi Juwelier Tilburg

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Fijne winkel

Lief en fijn vriendelijk personeel helpen je altijd super goed, geven goed advies. Weinig opmerkingen voor deze zaak juist alleen maar heel positief
Alles was goed. Ik ben heel goed en fijn geholpen in de winkel, aardig en behulpzaam personeel. Heel fijn geshopt en blij met al mijn aankopen!
1 sep 2023

Goede ervaring

Fijne en goede behandeling door de verkoopster, juiste vragen stellen en de vragen die ik had werden goed en direct beantwoord. Ga zo door !
3 dec 2023
Ik ben erg vriendelijk geholpen. Ze namen ondanks de drukte in de winkel de tijd voor mij. Dachten met mij mee voor het juiste kadootje
Snel en netjes geholpen . De ringen konden gelijk gegrafeerd worden . Even verder winkelen en konden ze weer ophalen .
Vragen of je een klantenkaart wil hebben zodat we korting kunnen krijgen. Niet service is in de winkel nadiend verleend
Ik kom al jaren bij Lucardi een hele fijne juwelier voor al je sieraden. En ze staan je altijd vriendelijk te woord.
18 aug 2023
Ik weet haar naam niet maar ben nu al 2 x heel fijn geholpen door dezelfde persoon in de winkel in Tilburg centrum.
23 dec 2023
Wat een goede service en wat worden de cadeautjes leuk in gepakt als kerstbal zodat je ze in de boom kunt hangen
25 jul 2023
Onze dochter van 7 jaar werd erg leuk geholpen bij het kiezen van haar nieuwe oorbelletjes . Ze is er dolblij mee
15 nov 2023
Kwam voor een ketting. En werd super geholpen door een aardige verkoopster die alle tijd nam om mij te helpen.
23 nov 2023
Mooie sieraden. Wij hebben onze trouw ringen van lucardi. Prachtig ook een aanrader om daar te kopen.
Groot assortiment, verschillende prijsklassen, leuke vriendelijke medewerkers, totaal niet opdringerig.
12 jul 2023
Personeel is erg vriendelijk en geduldig. Vragen uit zichzelf of ze kunnen helpen zou fijn zijn
30 aug 2023
Enorm fijne medewerker hielp met alles en geen vraag was irritant, Echt top service hier in tilburg
22 mei 2023
Aankoop deskundig op maat gemaakt door vriendelijke medewerker. waar je bij staat. Ik ben blij.
Veel aanbod en ze hadden wat ik zocht Mooie prijzen en vriendelijk personeel erg behulpzaam

Dat ik vriendelijk en behulpzaam.

Dat ik vriendelijk en behulpzaam ben geholpen.En dat je gewoon op je gemak mag rond kijken.
10 aug 2023
Super aardig en netjes geholpen Kwam voor en piercings en er waren genoeg in de aanbieding
20 mei 2023
ze stond klaar om me de service te geven waar ik naar op zoek was. Ketting en oorbellen .