Lucardi Juwelier Tilburg

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Klaar staan voor de klant dat is top Fijn geholpen
20 jan 2024
Is ben echt blij met Lucardi sieraden.
Nette behandeling van de verkoopster
Goed en vriendelijk geholpen.
Snel geholpen, lieve dames
Word goed geholpen

Horloge

1 nov 2023

Tilburg Top na teleurstelling ander filiaal

Wij kochten bij lucardi Amsterdam ringen voor onze trouw en waren helemaal blij wij hadden duidelijk vermeld dat we ze gegraveerd wilden maar de laatste dag in Amsterdam waren geen probleem zei de dame kan ook in een ander filiaal dicht bij huis Vandaag bij het filiaal Tilburg geweest om te laten graveren bleek dat in mijn ring echt niet mogelijk Heel erg jammer en zeer teleurgesteld de dame van de winkel toonde echter veel begrip en geduld, probeerde alles om mij te helpen we gingen voor een andere ring en nog geen uur later belde ze me al op dat ze de ringen al gegraveerd had Zelden of nooit werd ik ergens zo vriendelijk en begripvol geholpen

Het ging zeker goed en normaal geholpen . maar heb zelf sociale-anxity dus vindt het moeilijk om naar mensen toe te stappen en dat moest ik wel doen deze keer . voor de rest niks mee mis alleeen een min puntje voor mij . maar ligt bij meeste gevallen aan mij
25 aug 2023
Schoon en netjes. Het ziet er schoon en netjes uit. Geen vingervlekken op het glas. Geen stof op de vloer. Vriendelijke personeel. We werden goed geholpen en onze antwoorden werden goed en duidelijk beantwoord. Hier halen we altijd onze sieraden.
6 aug 2023
Geweldige service! Goed geholpen en zeer klantvriendelijk. Echt een fijne winkel met fijn personeel. Ze hebben eerst mijn armbandje gemaakt en toen hij daarna kapot ging heb ik meteen een nieuwe ontvangen. Daarnaast erg mooie sieraden!
10 okt 2023
Ik heb twee leuke armbandjes gekocht Personeel was op zich wel oké maar het kon beter .. Het leek alsof ze het irritant vond toen ik drie verschillende armbanden wou passen ! Uiteindelijk toch goed geshopt ‘t erg geslaagd.
18 jun 2023
Heel fijn personeel bij Lucardi Tilburg. Ze nam alle tijd voor mij en mijn dochter om verschillende sieraden te bekijken en bij de kassa gaf ze aan dat ik extra korting had met een Lucardi klantenkaart die ik toen ook aanschafte.

Advies medewerker

De medewerker adviseerde me een andere set oorbellen te kiezen die bij mij 1e gaatje oorbellen paste inplaats van de gene die ik had gekozen die er niet bij paste. Top en ze had helemaal gelijk nu klopt het
RD
Riky D.
Tilburg
7 jan 2024
Het is heerlijk om bij Lucardi te kopen..ik wordt er helemaal blij van..er zijn zo.n mooie dingen voor een betaalbare prijs en...heel vriendelijk personeel...het is helemaal mijn winkel.
28 jul 2023

Mevrouw was super aardig

Mevrouw was super aardig, en had alle tijd voor mijn.ze heeft geholpen bij mijn keuze! Dit komt niet vaak meer voor in winkels, dat iemand zo vriendelijk is complement op zijn plaats
9 nov 2023

Vriendelijk geholpen!

Vriendelijk geholpen door medewerkster in winkel Tilburg. Mooie oorknopjes gekozen. Voor een redelijke prijs (elders duurder!) En met account kreeg ik nog 10% korting. Blij mee!
24 okt 2023
Personeel nam de tijd voor me, liet me een horloge passen en stelde deze meteen in. Ook dacht ze mee om me in te schrijven als member zodat ik korting zou ontvangen
4 jun 2023

Service is goud waard

Lucardi levert altijd mooie producten, maar het allermooiste is de service. Had een probleem met de armband en werd meteen omgeruild. De service is goud waard!
2 okt 2023

Top service

Ik werd super goed geholpen. Ze namen de tijd voor mij en vroegen meteen of ik member wilde worden waardoor ik 10% korting kreeg op mijn aankoop. Top service