Lucardi Juwelier Tilburg

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Goed als je weet wat je wilt hebben.

Deze keer hoefden we niet heel lang te wachten. Personeel mag wel wat vriendelijker zijn. Er kon letterlijk geen lach of goedemiddag vanaf. 🤷🏽‍♀️ Ik ging voor de oorbelletjes die onze dochters graag wilden. Geslaagd. Ik zou er niet heengaan om te neuzen of voor deskundig advies…
10 mrt 2024
Fijn geholpen door een jonge dame in de winkel. Prima assortiment en ook vaak leuke acties waardoor echte sieraden nog betaalbaar blijven. Dochtertje ging blij de deur uit met oorbellen van eigen zakgeld.
Super mooie sieraden en fijne werknemers, wel lang moeten wachten tot we geholpen werden aangezien het er druk was en er waren maar 2 werknemers binnen.

Behulpzaam personeel

Ik was nog nooit bij Lucardi geweest maar ben heel goed geholpen door een medewerker en deze nam alle tijd voor mij Ik kom graag nog een keer terug!
Prima. Moest wel relatief lang wachten tot iemand mij kon helpen, maar de verkoopster wees mij wel op de 2+1 gratis actief wat ik niet wist.
3 mrt 2024
Erg aardig en vakkundig personeel. Ik had een "moeilijk" horloge om de batterij te vervangen. Dit is perfect uitgevoerd!
Ik ben zeer goed geholpen verkoopster was erg behulpzaam. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Snel geholpen door iemand die goede informatie had.

Veel keuze

Aardige dame heeft mij geholpen , veel keuze

Super winkel

Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen.
Goede kwaliteit en vriendelijke service
Niks,alles is goed bij jullie
Super goede communicatie!
Goed geholpen
Nothing
20 jan 2024
Behulpzame, vriendelijke medewerkster. Ik was op zoek naar iets, wat ik bij een ander filiaal in de vluchtigheid had gezien. Er werd oprecht en met zorg meegedacht en gezocht of het hier ook aanwezig was. Ben tevreden met m'n aankopen de deur uitgegaan. Cadeautje en voor mezelf.
RD
Riky D.
Tilburg
De beste sterren verdienen jullie ..hele prettige bediening in de winkel weten precies wat ik bedoel en wat ik wil ..leuke sfeer en....hele mooie sieraden voor een betaalbare prijs....ben er heel erg blij mee...ze zien mij zeker weer terug in Tilburg...top zaak.
28 jan 2024
Werdt vriendelijk geholpen erg fijne winkel met betaalbare prijzen.
Lieve medewerkster die goed begreep wat ik bedoelde..