cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

31 mrt 2024
Kwaliteit is prima
Goede kwalitijd👌
24 mrt 2024
9 mrt 2024

Je moet bij een retour zelf de kosten betalen om ze naar Duitsland te versturen.

Ik heb net een product moeten terugsturen omdat deze de verkeerde maar heb. Daar heb ik Eur 12 voor moeten betalen omdat het naar Duitsland moet. Ik heb hier 2 problemen mee. - Als je bij een Nederlandse webshop shopt, verwacht je niet dat je spullen naar Duitsland moet sturen. - Als je zaken niet gratis kan retourneren moet je dat vermelden op dit site. Ik heb dat nergens zien staan.
Antwoord van cinderella
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met de informatie over het retourneren. Het retourneren van een order geplaatst bij Cinderella is kosteloos via Mondial Relay. Op de bijgeleverde pakbon staan de instructies voor het aanmaken van het retourlabel. Indien u ervoor kiest om artikelen via een andere vervoerder te retourneren, zijn de kosten voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.cinderella.nl/service/shipping-returns/ Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
kussen is te vol en veert teveel terug. vorige uitgave was veel beter
Antwoord van cinderella
Wat vervelend dat u het kussen te vol vindt: gelukkig kunt u bij de Classic zelf de vulling doseren via de ritssluiting. U kunt het kussen dus aan uw persoonlijke voorkeur aanpassen.
3 mrt 2024
Sevice bij bezorging. Jullie kunnen niets beter doen. Zo door gaan. En mensen die voor jullie bezorgen goed belonen in salaris. Zei zijn het visite plaatje voor jullie bedrijf. Als zei hun werk niet goed doen.kun je wel stoppen met jullie bedrijf. In 1 woord het was top de service van de bezorgers en het aanleveren van het product
De bestelling die ik gedaan had is nooit aangekomen maar het is toch nog goed gekomen ik heb mijn geld terug ontvangen
Mooie dekbedovertrek, fijn materiaal, goede grootte met extra lange instopstrook over de hele breedte.
mooie kwaliteit en door de sale-aanbieding een hele goede prijs. advertentie gezien bij facebook
Supermooi katoen satijn dekbedovertrek besteld, staat erg mooi op het bed. Kreukt ook niet.
24 feb 2024
voor eerste x bij jullie besteld netjes afgeleverd gelijk afgesproken en kwaliteit prima
18 feb 2024

Sneller dan snel.

We hadden de dekbedovertrekken nog niet verwacht maar ze waren er supersnel.

Zoals je mag verwachten.

Producten zijn goed, site is duidelijk en levering was snel.
18 feb 2024
Goede kwaliteit, snel verzonden en extra valentijnskorting.
Goede kwaliteit bed overtrek , en snelle levering
alles netjes binnen gekregen en snel ontvangen
fast shipping to Poland, beautiful bed linen :)