jumbogolf.com

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.521 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

8 aug 2023
Pas na een week, omdat ik zelf een mail stuurde voor meer uitleg, te horen gekregen dat de door mij bestelde item niet meer geleverd konden worden. En op website stond dat het item nog "in voorraad" was en "leverbaar". Eigenlijk was dat ook zo voor een bestelling een paar dagen eerder. Mijn tip voor hun IT-afdeling: zorg ervoor dat de voorraadcijfers in real-time worden aangepast naar de website.
LO
Lamartina O.
Eindhoven
29 aug 2023

Had meer verwacht van Jumbo Golf!

Ondanks dat in de orderbevestiging staat dat alles op voorraad is, wordt het in 3 leveringen verstuurd. 1 artikel is zelfs gecrediteerd omdat het niet leverbaar is. De zendingen waren verspreid over 10 dagen! Ook vreemd dat je op de website de status van order niet kunt controleren. Dat is zeer matig! Via de Chat werd een levering bevestigd, echter die werd een dag later verstuurd.
16 nov 2023

tot twee keer toe golfschoenen uitverkocht

Tot twee keer toe golfschoenen gekocht en betaald. Deze bleken uitverkocht en na 1 week kreeg ik zonder toelichting het geld terug. Ik moest hierover bellen. Erg teleurstellend en klantonvriendelijk. Ik had een beter voorraadbeheer verwacht en betere feed-back. Dit is niet de service die ik gewend ben. In de zaak is het personeel zeer klantvriendelijk.
19 aug 2023
2x slecht. Nu schoenen online besteld en zonder enig bericht krijg ik een week later een creditnota ….. Eerder ook al geen beste ervaring met de winkel in DelftRijswijk. Ik kwam voor golfballen voor Vaderdag, zouden 2 dagen later komen, ik zou bericht krijgen, 3 dagen later zelf weer langs gegaan, niets ….., slechte communicatie en geen service
27 jun 2023

Ik heb hele slechte ervaring met de webshop en klanten service chat

Ik heb hele slechte ervaring met de klantenservice chat van de website. 3 uur lang gevraagd if ik nog een keer antwoord kreeg…. De website werkt niet. Kon niets online bestellen Waarom hebben jullie geen halve maten in dames footjoy golfschoenen??? Ik heb 40,5 en als goede golven wil je maximale grip. Dan moet die schoen wel precies passen!!!
26 aug 2023
Goed omschreven wat ik wilde bij bezoek Rijswijk, daarna ben ik naar Rotterdam gestuurd, daar bleek niet de goede maat aanwezig. Er was tussentijds zelfs nog telefonisch afstemmen verleg geweest tussen de winkels. Tijd en kilometers voor niets gemaakt. Jammer, slechte communicatie en weinig focus op het product. Helaas teleurstellend.
6 sep 2023

Belabberde klantenservice!

Op 23-8-23 bericht van Jumbo dat mijn pakketje is afgeleverd bij PostNL. Op 31-8 een heb ik Jumbo een bericht gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen. Klantenservice Jumbo meldt mij dat zij geen inzage hebben in het verzendingstraject, wel hopen zij dat het snel wordt bezorgd… fijn…. 6-9-23: nog steeds geen pakket ontvangen.
Bestelling gedaan en spullen niet ontvangen. Mailtje gestuurd waarop ik direct antwoord heb gekregen dat de spullen direct of in iedergeval zsm verstuurd zouden worden. Helaas nog niets ontvangen. Misschien handig als er iets niet goed loopt om dit zsm met de klant te communiceren, zodat hij weet waar hij aan toe is. Succes
11 sep 2023

Keine Ware verschickt

Ich hab 2 Wochen nichts von meiner Bestellung gehört. Erst als ich nach den aktuellen Status gefragt hab, habe ich eine Email bekommen dass mir der Kaufbetrag erstattet wird. Sie haben somit mir nie meine Ware geschickt und hätte ich mich nicht gemeldet, hätte ich mein Geld vielleicht auch nicht wieder bekommen.
3 sep 2023

9 dagen levertijd bij direct beschikbaar

De levering duurde 9 dagen terwijl er op de website: direct beschikbaar stond. 3 keer moeten bellen, elke keer kreeg ik de reactie, het wordt vandaag naar u toegezonden. Waardeloos als je op iets zit te wachten. Klantenservice kon niks doen want heeft geen invloed op het magazijn… Echt waardeloze communicatie
11 sep 2023

Opvolging en service na verkoop niet ok

Je plaatst een bestelling en betaald. Je stelt kort erna een vraag over de bestelling: geen antwoord. Na 10 dagen nog niks. Als je informeert naar de bestelling krijg je plots antwoord: 'het product is er niet meer, we zullen terugstorten'. Service na verkoop = ontevreden.
2 nov 2023

Geen melding dat bestelling niet geleverd wordt.

Na geen bevestiging of iets dergelijks te hebben ontvangen over mijn bestelling die op voorraad zou zijn heb ik na 5 dagen telefonisch contact opgenomen. De bestelde artikelen bleken niet leverbaar te zijn, mijn geld zou teruggestort worden. Geen bericht, geen excuses.
19 okt 2023

Slechte webshop en communicatie

Het is me al een paar keer overkomen dat artikelen, die op de webshop voorradig zijn, er helemaal niet blijken te zijn. Je bestelling wordt dan geannuleerd en weet dit pas zodra je een creditnota ontvangt. Zeer lange levertijden en geen tussentijdse updates.
4 sep 2023

Achter gebleven

Duurt lang voordat je de bestelling in huis hebt. Geven Post NL de schuld,zou het te druk hebben.maar het duurt gewoon lang voordat ze zelf de bestelling afgestuurd hebben. Bij betaling met een Jumbo cadeaukaart,gaat ruilen niet handig,beetje achter gebleven!
18 jul 2023
Je kan beter naar de winkel gaan. Had een golftas besteld voor mijn man als cadeau. Op de site was hij op voorraad. Na een paar dagen niets gehoord ben ik gaan chatten. En toen kwam eruit dat de levering 4 tot 6 weken was🤔. Toen maar direct order geannuleerd.
13 sep 2023

Bestelling van 3 artikelen waarvan 2 niet geleverd werden

Bestelling bestond uit 3 artikelen die volgens de website op voorraad zouden zijn. 1 artikel werd direct geleverd, maar na 2 weken en 2 keer de klantenservice gebeld te hebben bleek 1 artikel niet meer leverbaar en het andere zou in bestelling staan.
9 sep 2023
Bestel een handschoen xl Lijkt wel een kinderhandje Flesje voor schoonmaak Stokken blijkt een mini flesje te zijn Etc Etc Lijkt wel een bestelling uit China - paar dingen die tegen vallen Zijn bedoeld als prijsjes maar durf ik niet te geven
11 okt 2023

Stick niet geleverd

Stick zou op voorraad zijn, besteld en betaald. Zonder enig begeleidende mail, een kleine week later een creditnota, waaruit ik dus zelf op moest maken dat de stick er niet meer was. Kan gebeuren, maar vond het geen nette afhandeling
23 aug 2023
Tot 2x toe een bestelling gedaan die wegens voorraad verschil niet leverbaar bleek maar volgens de site dus wel voorradig was. Het bleek ook niet mogelijk om betreffende schoenen vanuit een filiaal te leveren. Slechte zaak...
29 jun 2023
Enorm trage levering. Op woensdag 14 juni 4 verschillende dingen besteld en nu (29 juni) zijn nog steeds niet alle artikelen binnen. Alles wordt los geleverd, dus niet alle artikelen in 1x in 1 doos. Dikke tegenvaller dit!