jumbogolf.com

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.460 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

21 aug 2023

Geen bericht dat schoenen niet leverbaar waren

Schoenen besteld. Zonder enige berichtgeving bleken ze alsnog uitverkocht. Alleen na een week een creditnota ontvangen waar ik zelf de conclusie uit heb moeten trekken. Wel netjes geld retour ontvangen.
24 aug 2023

Bestelde bleek niet op voorraad

Bestelling gedaan en betaald. Na 1 week gebeld wanneer product geleverd zou worden; bleek niet meer op voorraad dus moest worden geannuleerd. Was ik daar achter gekomen als ik niet gebeld had?
HR
14 aug 2023
Had 3 artikelen besteld via de website maar daar waren er 2 niet van voorradig, dar was teleurstellend. Dat begrijp ik niet, haal het artikel dan van de site. Wel snel mijn geld terug gekregen.
28 sep 2023
Bestelling is 23 dagen na levering nog steeds niet geleverd. Contact mer klantenservice levert respons op dat de transportfirma een onderzoek zou opstarten maar ook dit blijft onbeantwoord.
25 nov 2023
Tot 2 keer golf schoenen besteld via web only aanbieding, betaald en order bevestigd gekregen. Twee keer geen schoenen ontvangen onder het mom van niet meer leverbaar. Waardeloos verhaal dus.
9 sep 2023
Na drie weken nog altijd bestelling niet volledig geleverd. Telefonisch contact levert steeds mooie beloften optie nog niet één keer zijn gehouden: er wordt niet teruggebeld en niet gemaild 😡
23 sep 2023
Order pas 1 week bezorgd na bestelling. Zelf 2x achteraan moeten bellen. Ik kreeg niet vanzeelf een bevestiging en track & trace. Dit kan tegenwoordig niet meer als je een webshop hebt....
29 aug 2023
wat ik had besteld werd aangeboden op de site maar was blijkbaar niet meer voorradig. Moest daar zelf navraag over doen omdat ik na een week niets meer had gehoord en niets ontvangen
14 mei 2023
Schoenen besteld die blijkbaar niet meer leverbaar waren. Dat kan uiteraard, maar stuur dan even een berichtje ipv direct een creditfactuur. Communicatie is key in dit soort winkels.
Antwoord van jumbogolf.com
16 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. We nemen het mee voor in de toekomst.
28 aug 2023
Voor de 2e maal iets besteld wat niet meer leverbaar bleek. Toen de levering op zich liet wachten moest ik er zelf achteraan bellen om te horen dat het niet meer leverbaar was.
15 aug 2023
Er worden artikelen via de website te koop aangeboden die uiteindelijk, na betaling, niet beschikbaar blijken. Het duurt lang voordat je daarvan op de hoogte wordt gesteld.
28 aug 2023
Twee keer de verkeerde maat waardoor ik meer aan verzendkosten moet betalen dan aan het product. Kan je dus beter meteen alle maten bestellen en in 1 keer terugsturen
31 jul 2023
Had via website Adidas S2G BOA wilde besteld en betaald. Een dag later bericht dat artikel er niet meer was: teleurstellend. Stond wel als voorradig op website!
Antwoord van jumbogolf.com
1 aug 2023
Wat enorm vervelend om te lezen! Extra aandacht punt, bedankt voor het doorgeven.
27 nov 2023
Wij hebben net clubhockeysokken gekocht, bij de 2e keer dragen bleek de naad op de linker sok aan de bovenkant los te zijn en er een gat/gaatje ontstaan.
8 aug 2023

2 x golfkledij besteld en 2 x konden ze…

2 x golfkledij besteld en 2 x konden ze niet leveren. Waarom plaatsen ze die dan op hun site ‘als beschikbaar ‘ als ze deze nadien niet kunnen leveren?
22 jun 2023
Niet laten weten dat een artikel op voorraad is terwijl dit in heel Nederland uitverkocht is. Bovendien een bijzonder onaardige medewerker via de chat.
22 aug 2023

niet leverbaar zijn van artikelen op website

Op de website wordt kleding aangeboden die, na betaling, uiteindelijk niet leverbaar is. Dit is mij herhaaldelijk overkomen. Zeer frustrerend.
5 jun 2023
De bestelde tas was niet grijs met blauw maar grijs met zwart. De afbeelding op de site komt totaal niet overeen met de geleverde tas.
4 sep 2023
Hockeyschoenen besteld en niet geleverd, zelf na 1,5 wk om status update gevraagd en toen bleken de schoenen niet leverbaar.
19 okt 2023
Product besteld, betaald na paar dagen krijg ik creditfactuur , niet op voorraad? Dat moet je online melden als je besteld