jumbogolf.com

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.521 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

20 jan 2024
Aangeven op website dat een bepaalde artikel niet leverbaar is. In dit geval kreeg ik wel keurig een email, maar dat was enkele dagen later
5 jun 2023
De bestelde tas was niet grijs met blauw maar grijs met zwart. De afbeelding op de site komt totaal niet overeen met de geleverde tas.
3 keer online besteld en betaald en uiteindelijk niet leverbaar. Heel amateuristisch en klantonvriendelijkheid. Slecht afgehandeld
4 sep 2023
Hockeyschoenen besteld en niet geleverd, zelf na 1,5 wk om status update gevraagd en toen bleken de schoenen niet leverbaar.
19 okt 2023
Product besteld, betaald na paar dagen krijg ik creditfactuur , niet op voorraad? Dat moet je online melden als je besteld
14 sep 2023

Pay for 3, get 2

I ordered and paid for 3 items. Only 2 is delivered. I have no idea where the 3rd item is, if it will be delivered or not.
12 aug 2023
5 artikelen besteld; 4 artikelen geleverd in 3 zendingen. Over het 5e artikel geen communicatie, alleen geld terug gestort
27 jun 2023
8 dagen nodig voor het versturen van een voorraadartikel als brievenbuspost. Niet meer van deze tijd zo’n lange levertijd.

Beheersing voorraadsysteem…

Ervoor zorgen dat het voorraadsysteem functioneert. Ik bedoel dat online-en winkelvoorraad op elkaar aansluiten

Late levering

15-1 golfschoenen besteld. 30-1 nog steeds ontvangen. Heb ze hoog nodig. Had beter naar een winkel kunnen gaan.
16 jun 2023
Product is niet gelevetd en er wirdt niet teruggekoppeld hoe op te lossen behalve dat het aan de postnl ligt.
11 nov 2023
Product volgens website op voorraad. Na paar dagen alleen een email met annulering. Geen uitleg, excuus etc.
14 okt 2023
Product niet leverbaar. 7 dagen na betaling geen bericht. Zelf gebeld. Product bleek toen uitverkocht
13 sep 2023
2 keer schoenen besteld en waren dan niet op voorraad.heel slecht, mijn zoon had zich erop verheugd
8 okt 2023
Site up to date houden! Meerdere keren schoenen besteld, die gewoon niet op voorraad zijn!
23 sep 2023
Afspraken na komen en en als het niet te leveren is de klant op de hoogte houden.
17 sep 2023
Golf schoenen besteld paar dagen later werd de order gecanceld!! Waardeloos
21 sep 2023
Na 8 dagen ! gemaild en kreeg het antwoord dat niet geleverd kan worden
3 okt 2023
Mooie reclames maar de producten niet beschikbaar, waardeloos !
Duurde lang voordat er een verkoper/adviseur kwam en daarna ook nog weinig advies/verkoop deed