TegelStore.nl- Logo - Beoordelingen

TegelStore.nlReviews

: 32Goed

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
TegelStore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij TegelStore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor TegelStore.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik heb gebeld om te vragen of bepaalde tegels op voorraad waren. Ondanks dat het om een heel kleine order ging, werd ik uiterst vriendelijk geholpen en werden de verschillende voorraden gecheckt. Ook werd ik erop gewezen dat ik de tegels bij mij in de regio kon afhalen om zo de verzendkosten te besparen. Top! Binnen 2 dagen na bestelling kon ik de tegels afhalen. Bij de verdere restauratie van onze woning zal ik zeker hier weer bestellen.

10 mrt. 2022
Heb vorige week woensdag tegels besteld. Volgens de site waren ze op voorraad. Na 2 dagen nog geen track and trace te hebben ontvangen, probeerde ik dagelijks telefonisch contact op te nemen. Maar zonder succes! Heb een mail verstuurd om naar de status van mijn bestelling te vragen, maar heb ook daar geen antwoord op gekregen. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.

Beoordelingen voor TegelStore.nl

12 jan. 2023
mooie Mosa tegels besteld. Omdat we een grote bestelling hadden heb ik ze eerst gemaild met betrekking tot de voorraad en levertijd. Ze antwoordden snel en binnen 2 weken hadden we de tegels in huis. Echt heel mooi! 5 sterren!
Goede afspraken met elkaar gemaakt over snelle levering.
6 jan. 2023

6 jan. 2023
Tot op heden niks geleverd de bestelling sneller uitleveren Wel direct betalen en daarna wordt het stil beetje jammer
Antwoord van TegelStore.nl
7 jan. 2023
Goedemorgen, ik heb uw bestelling even nagekeken en zie dat u 30 december bij ons heeft besteld. De eerste week van januari is echter altijd lastig om uit te leveren, dit jaar mede doordat de fabriek afgelopen week van voorraadsysteem is gewijzigd. Ik stuur u even een mail met verdere informatie, de levering zal aankomende week worden uitgevoerd.
12 nov. 2022
Artikel werd netjes geleverd, eventueel na de bestelling de klant laten weten of een artikel op voorraad is en/of de verwachte leveringsdatum doormailen.
22 nov. 2022
Snelle reactie en hele snelle levering. Top!
12 okt. 2022
Bedrijf denkt per mail met je mee en komt met aanvullend advies waar ik veel aan had.
21 okt. 2022
Per Mail en telefonisch prima geholpen
29 okt. 2022
26 okt. 2022
Op de site stond 1-2 dagen levertijd. Besteld... toen was het ineens 3-5 dagen en nogsteeds niet binnen.
Antwoord van TegelStore.nl
27 okt. 2022
We hebben uw bestelling er even bij gezocht. Er blijkt inderdaad wat vertraging in de aanvoerlijn te zitten, momenteel zijn niet alle voegmortels direct leverbaar. We vragen het even na bij onze leverancier en laten het u weten.
19 jul. 2022
30 mrt. 2022
Geweldige service van tegelstore. We hadden aanvankelijk te weinig tegels door een rekenfout. We hebben dus in twee keer moeten bestellen. Dat ging allemaal prima. Maar toen we een probleempje ontstond geheel buiten de fout van Tegelstore, bood Tegelstore mij geheel belangeloos een geweldige oplossing. Pure klasse. Een aanrader hier te bestellen.
11 apr. 2022
Goed bereikbaar voorvragen. Na een klein foutje in de levertijd goed opgelost. We moesten last minute meer van dezelfde tegels bestellen, dit is snel voor ons aangepast. Bedankt voor de flexibiliteit en behulpzaamheid!
20 mrt. 2022
Ik zocht een bepaalde kleur tegelvoeg wat moeilijk te verkrijgen is. Bij Tegelstore kon ik het wel bestellen. Ik ben dus enorm geholpen door Tegelstore!
7 mrt. 2022
Makkelijke en overzichtelijke website, producten snel gevonden, scherpe prijs, snelle levering. Communicatie mag iets beter.
11 jul. 2022
Doosje tegels besteld. Goede open communicatie, snelle levering. Prima zaak!
15 jul. 2022
Medewerkers is erg behulpzaam en denkt met je mee, tegels zijn top.
29 jul. 2022
Snelle reactie op mail. Goede informatie en service.
2 apr. 2022
Goede service, snelle levering en gunstige prijs.