TegelStore.nl- Logo - Beoordelingen

TegelStore.nlReviews

: 20Goed

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
TegelStore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij TegelStore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor TegelStore.nl

20 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik heb gebeld om te vragen of bepaalde tegels op voorraad waren. Ondanks dat het om een heel kleine order ging, werd ik uiterst vriendelijk geholpen en werden de verschillende voorraden gecheckt. Ook werd ik erop gewezen dat ik de tegels bij mij in de regio kon afhalen om zo de verzendkosten te besparen. Top! Binnen 2 dagen na bestelling kon ik de tegels afhalen. Bij de verdere restauratie van onze woning zal ik zeker hier weer bestellen.

10 mrt. 2022
Heb vorige week woensdag tegels besteld. Volgens de site waren ze op voorraad. Na 2 dagen nog geen track and trace te hebben ontvangen, probeerde ik dagelijks telefonisch contact op te nemen. Maar zonder succes! Heb een mail verstuurd om naar de status van mijn bestelling te vragen, maar heb ook daar geen antwoord op gekregen. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.

Beoordelingen voor TegelStore.nl

Tot nu snelle reactie en advies!
29 jul. 2022
Snelle reactie op mail. Goede informatie en service.
12 aug. 2022
Stuur je email word er op reageert stuur je antwoord daar op geen reactie stuur je nog x antwoord daar op ook geen reactie Je kunt de tegels beter ergens bestellen waar ze wel op voorraad zijn!! En reageren!!
19 jul. 2022
11 jul. 2022
Doosje tegels besteld. Goede open communicatie, snelle levering. Prima zaak!
15 jul. 2022
Medewerkers is erg behulpzaam en denkt met je mee, tegels zijn top.
23 jun. 2022
van Wim v.
Keurig en snel geregeld goede communicatie
30 mrt. 2022
Geweldige service van tegelstore. We hadden aanvankelijk te weinig tegels door een rekenfout. We hebben dus in twee keer moeten bestellen. Dat ging allemaal prima. Maar toen we een probleempje ontstond geheel buiten de fout van Tegelstore, bood Tegelstore mij geheel belangeloos een geweldige oplossing. Pure klasse. Een aanrader hier te bestellen.
19 nov. 2021
Lange levertijd. Na een week van stilte zelf een mail gestuurd met de vraag wat de stand van zaken was. De volgende dag kreeg ik bericht van postnl dat de zending onderweg was. Van tegelstore bericht dat mijn besteling onderweg was. Volgende dag mijn bestelling, tube kit, netjes verpakt afgeleverd op adres.
11 apr. 2022
Goed bereikbaar voorvragen. Na een klein foutje in de levertijd goed opgelost. We moesten last minute meer van dezelfde tegels bestellen, dit is snel voor ons aangepast. Bedankt voor de flexibiliteit en behulpzaamheid!
20 mrt. 2022
Ik zocht een bepaalde kleur tegelvoeg wat moeilijk te verkrijgen is. Bij Tegelstore kon ik het wel bestellen. Ik ben dus enorm geholpen door Tegelstore!
7 mrt. 2022
Makkelijke en overzichtelijke website, producten snel gevonden, scherpe prijs, snelle levering. Communicatie mag iets beter.
25 jan. 2022
De lijm was later dan gehoopt. Er werd echter bij navraag aan de telefoon vriendelijk uitgelegd hoe dat kwam.
27 jan. 2022
Goed advies, snelle levering, behulpzaam en vriendelijk!
2 apr. 2022
Goede service, snelle levering en gunstige prijs.
8 feb. 2022
Persoonlijke benadering en kennis van zaken!
19 nov. 2021
10 mrt. 2022
Antwoord van TegelStore.nl
12 apr. 2022
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Onze website geeft geen voorraadsinformatie, dus ik denk dat er ergens wat verkeerd is gegaan. We hebben het even nagekeken en helaas zit er wat levertijd op uw bestelling. De bestelde tegels zijn momenteel niet voorradig bij ons of onze toeleverancier en moeten nog van de fabriek komen. We zullen navragen wanneer de leverancier de tegels verwacht, dan sturen we u dat per e-mail toe. U geeft aan een mail gestuurd te hebben om de status op te vragen, maar die mail kunnen wij niet terug vinden. Zou u die mail nog eens door willen sturen naar sjoerd@tegelstore.nl, dan kijken we even naar wat er fout is gegaan. Edit 12-04: de tegels zijn ondertussen geleverd. Hopelijk is alles nu naar wens?
16 dec. 2021