TegelStore.nl- Logo - Beoordelingen

TegelStore.nlReviews

: 20Goed

4,05

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
TegelStore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij TegelStore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
TegelStore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij TegelStore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor TegelStore.nl

20 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


19 jul. 2022
Ik heb gebeld om te vragen of bepaalde tegels op voorraad waren. Ondanks dat het om een heel kleine order ging, werd ik uiterst vriendelijk geholpen en werden de verschillende voorraden gecheckt. Ook werd ik erop gewezen dat ik de tegels bij mij in de regio kon afhalen om zo de verzendkosten te besparen. Top! Binnen 2 dagen na bestelling kon ik de tegels afhalen. Bij de verdere restauratie van onze woning zal ik zeker hier weer bestellen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


10 mrt. 2022
Heb vorige week woensdag tegels besteld. Volgens de site waren ze op voorraad. Na 2 dagen nog geen track and trace te hebben ontvangen, probeerde ik dagelijks telefonisch contact op te nemen. Maar zonder succes! Heb een mail verstuurd om naar de status van mijn bestelling te vragen, maar heb ook daar geen antwoord op gekregen. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor TegelStore.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Tot nu snelle reactie en advies!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 jul. 2022
Snelle reactie op mail. Goede informatie en service.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 aug. 2022
Stuur je email word er op reageert stuur je antwoord daar op geen reactie stuur je nog x antwoord daar op ook geen reactie Je kunt de tegels beter ergens bestellen waar ze wel op voorraad zijn!! En reageren!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 jul. 2022
Ik heb gebeld om te vragen of bepaalde tegels op voorraad waren. Ondanks dat het om een heel kleine order ging, werd ik uiterst vriendelijk geholpen en werden de verschillende voorraden gecheckt. Ook werd ik erop gewezen dat ik de tegels bij mij in de regio kon afhalen om zo de verzendkosten te besparen. Top! Binnen 2 dagen na bestelling kon ik de tegels afhalen. Bij de verdere restauratie van onze woning zal ik zeker hier weer bestellen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 jul. 2022
Doosje tegels besteld. Goede open communicatie, snelle levering. Prima zaak!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 jul. 2022
Medewerkers is erg behulpzaam en denkt met je mee, tegels zijn top.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 jun. 2022 
van Wim v.
Keurig en snel geregeld goede communicatie
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
30 mrt. 2022
Geweldige service van tegelstore. We hadden aanvankelijk te weinig tegels door een rekenfout. We hebben dus in twee keer moeten bestellen. Dat ging allemaal prima. Maar toen we een probleempje ontstond geheel buiten de fout van Tegelstore, bood Tegelstore mij geheel belangeloos een geweldige oplossing. Pure klasse. Een aanrader hier te bestellen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 nov. 2021
Lange levertijd. Na een week van stilte zelf een mail gestuurd met de vraag wat de stand van zaken was. De volgende dag kreeg ik bericht van postnl dat de zending onderweg was. Van tegelstore bericht dat mijn besteling onderweg was. Volgende dag mijn bestelling, tube kit, netjes verpakt afgeleverd op adres.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 apr. 2022
Goed bereikbaar voorvragen. Na een klein foutje in de levertijd goed opgelost. We moesten last minute meer van dezelfde tegels bestellen, dit is snel voor ons aangepast. Bedankt voor de flexibiliteit en behulpzaamheid!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 mrt. 2022
Ik zocht een bepaalde kleur tegelvoeg wat moeilijk te verkrijgen is. Bij Tegelstore kon ik het wel bestellen. Ik ben dus enorm geholpen door Tegelstore!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2022
Makkelijke en overzichtelijke website, producten snel gevonden, scherpe prijs, snelle levering. Communicatie mag iets beter.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2022 
De lijm was later dan gehoopt. Er werd echter bij navraag aan de telefoon vriendelijk uitgelegd hoe dat kwam.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
27 jan. 2022
Goed advies, snelle levering, behulpzaam en vriendelijk!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 apr. 2022
Goede service, snelle levering en gunstige prijs.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 feb. 2022
Persoonlijke benadering en kennis van zaken!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 nov. 2021
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2022
Heb vorige week woensdag tegels besteld. Volgens de site waren ze op voorraad. Na 2 dagen nog geen track and trace te hebben ontvangen, probeerde ik dagelijks telefonisch contact op te nemen. Maar zonder succes! Heb een mail verstuurd om naar de status van mijn bestelling te vragen, maar heb ook daar geen antwoord op gekregen. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van TegelStore.nl
12 apr. 2022
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Onze website geeft geen voorraadsinformatie, dus ik denk dat er ergens wat verkeerd is gegaan. We hebben het even nagekeken en helaas zit er wat levertijd op uw bestelling. De bestelde tegels zijn momenteel niet voorradig bij ons of onze toeleverancier en moeten nog van de fabriek komen. We zullen navragen wanneer de leverancier de tegels verwacht, dan sturen we u dat per e-mail toe. U geeft aan een mail gestuurd te hebben om de status op te vragen, maar die mail kunnen wij niet terug vinden. Zou u die mail nog eens door willen sturen naar sjoerd@tegelstore.nl, dan kijken we even naar wat er fout is gegaan. Edit 12-04: de tegels zijn ondertussen geleverd. Hopelijk is alles nu naar wens?
 Geverifieerde beoordeling
16 dec. 2021
Beoordeling melden