TegelStore.nl- Logo - Beoordelingen

TegelStore.nl

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2021
TegelStore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We ordered some tails for our bathroom renovation project from TegelStore. Good price, fast delivery, extensive reviews made our choice. And as it always happens with newly in a renovation we made a mistake and ordered wrong tale size. We realise our mistake when 30+ boxes of tales was delivered to our address... We contacted TegelStore and sales manager Sjoerd quickly resolved our problem by accepting return and created a new order with correct tales sizes. I wish more web-shops service could work same way as TegelStore. Thank you Sjoerd for your help!

9 jul 2023
Ik heb nog niets ontvangen. Ook geen verzendbevestiging of track&trace

Beoordelingen voor TegelStore.nl

Great service and support

EH

Directe service

Directe, goede service, zakelijk, betrouwbaar. Overleg met de groothandel in Echt tijdens je telefoongesprek zodat je snel weet waar je aan toe bent, wat kan en wat niet. Netjes op tijd geleverd. In Duitsland!
Betere communicatie met de koerier n.l. deze heeft geen half uur van te voren gebeld echter dit was wel afgesproken en stond ook in het verzend overzicht.

Vriendelijk , behulpzaam.

Vriendelijk geholpen met een uitdaging voor reparatie. En uitstekend meegedacht
Netjes en snel goede service
Goede service en hulpvaardig
Men reageert niet bij klachten.
4 feb 2024
Goede prijzen, reageren snel op vragen en vriendelijk
Zeer vriendelijk en duidelijk
Top service!
Groot assortiment, goede prijzen, goede klantenservice en de levering ging ook top!
24 jul 2023
Hele goede service en veel keuze aan tegels met snelle levering. Ben goed geholpen door de klantenservice die zowel telefonisch als per mail snel reageert. Ook toen bleek dat ik 1 doos te weinig had besteld, werd er voor mij gekeken of het sneller kan en dat kon (tegen betaling uiteraard ;-)). Enige minpunt aan de website vind ik dat deze niet heel overzichtelijk is met al die grote foto's van de tegels. De filtermogelijkheden zouden nog wat beter kunnen.
6 jun 2023

Goed advies en correcte levering

We hadden een bijzondere wandtegel gevonden voor onze nieuwe badkamer en bij Tegelstore was deze voordelig te leveren. Daarnaast goede hulp gekregen bij het kiezen van de juiste bijpassende vloertegels.
18 okt 2023
Zijn erg betrokken bij de klant. Denken mee, om tot de beste oplossing te komen en doen er alles aan om de kosten voor de klant zoveel mogelijk te beperken. Echte aanrader!
BR
Bianca R.
Alkmaar
8 mei 2023
Breed assortiment en snelle service. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Echter veel te hóge verzendkosten.