UkjeBeoordelingen

Ukje - For a happy family

Bij Ukje bestel je je: Hoezen en voetenzakken voor je Stokke, Maxi-Cosi, Cybex, Römer, Bugaboo, BabyBjörn, Nuna, BeSafe, Joolz, Hauck en MamaRoo. Ukje garandeert: 1. Luxe hoezen en voetenzakken, fairmade in Europa. 2. Topkwaliteit (biologisch) katoen 3. Stijlvolle sets Ukje zet zich in voor een mooiere wereld. Zo recycled zij haar reststoffen tot vilt en gebruikt Ukje recyclebare verzendzakken. Ukje geeft 1% van de omzet aan onderwijs in ontwikkelingslanden. Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Je kunt ons bellen op 0320.320.123 of mailen naar service@ukje.nl
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje

4.65/5.00

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Ukje

Alles prima verlopen!
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je beoordeling en feedback! ♥
Fijn dat we de maxicosi van de buren op een frisse manier kunnen hergebruiken. Hoes past prima, mooie kleur. De gaten voor de gordels zijn iets rafelig, maar wel stevig.
Antwoord van Ukje
Fantastisch dat je een MaxiCosi gaat hergebruiken. Veel plezier met autostoelhoes en bedankt voor je feedback en beoordeling! ♥
Snelle service, goed product, mooi verpakt
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat je helemaal blij bent. Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je beoordeling en feedback. ♥
Fantastische kwaliteit van producten. Tijdig en correct geleverd.
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat alles 100% naar tevredenheid is. Bedankt voor je beoordeling en feedback. ♥
Super snelle levering, zelf ook corona tijd. Mooie producten. Duidelijke filmpjes op YouTube te vinden over hoe je de hoezen moet gebruiken bij de maxi cosi.
Antwoord van Ukje
De instructiefilmpjes zijn inderdaad handig, ook te vinden op onze website! Bedankt voor je beoordeling en feedback. Veel plezier met je autostoelhoes. ♥
Super blij met voetenzak. Goede kwaliteit en mooie stof
Antwoord van Ukje
Een voetenzak voor de baby is heerlijk warm nu tijdens de winter! Fijn om te horen dat je blij bent. Bedankt voor je beoordeling en feedback. ♥
Alles prima! Hoesje is makkelijk te wassen en op de Baby Björn te installeren. Ziet er mooi uit.
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat je rondom tevreden bent en je BabyBjörn wipper weer mooi is! Bedankt voor je beoordeling en feedback. ♥
Super mooie hoes voor me mamaroo besteld. Lekker zacht en past nu helemaal bij het interieur. Blij dat ik je website tegenkwam
Antwoord van Ukje
Wat leuk dat je een Mamaroo thuis hebt staan! Veel plezier met de hoes en bedankt voor je beoordeling en feedback! ♥
Mooi materiaal en snelle levering in deze tijd
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat je rondom tevreden bent. Veel plezier met je product en bedankt voor je beoordeling en feedback! ♥
Mijn pakketjes was zoekgeraakt bij de post, Ukje heeft dit keurig opgelost door een nieuw pakket op te sturen, top!
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je beoordeling en feedback! ♥
De communicatie van Ukje verloopt goed en duidelijk. We hebben onze hoes in goede orde ontvangen (en eindelijk eens niet in een veeeel te grote doos). De hoes is van goede kwaliteit en past goed om de stoel. Met het filmpje erbij is het makkelijk om erom te doen. Al met al zijn we tevreden en is onze dochter erg blij met haar 'nieuwe' stoel!
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen dat je rondom tevreden bent! Heel veel plezier met je hoes en bedankt voor je beoordeling en feedback ♥
Goede prijs en kwaliteit, praktisch en Goed schoon te houden. Teven snelle levering
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je feedback en beoordeling! ♥
Prima.
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je beoordeling en feedback ♥
Snelle verzending, superleuke producten!
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Veel plezier met je Ukje-producten! ♥
Ik heb het nog niet ontvangen, vorige week besteld. Misschien door de drukte, maar het bericht zegt telkens dat het product nog niet is aangeleverd bij post nl. Dus ligt het niet aan post nl
Antwoord van Ukje
Dit is inderdaad vervelend. Rond de feestdagen werden pakketten van PostNL niet meer aangenomen omdat de magazijnen vol zaten en de post het aantal pakketten niet meer heeft kunnen verwerken. Excuses voor het ongemak en gelukkig heb je je pakket inmiddels ontvangen! Veel plezier met je bestelling. ♥
Snelle levering. Goed product..
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Veel plezier met je Ukje-producten! ♥
Snelle levering, hoes is heel mooi. Sterke kwaliteit stof.
Antwoord van Ukje
Fijn om te horen! Bedankt voor je beoordeling en feedback. Veel plezier met je Ukje-producten! ♥
Na een behoorlijke internetzoektocht via Ukje twee Maxi cosi Axiss hoezen gekocht. Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Dus ik heb heel erg getwijfeld. Een vriendin had al twee miskopen gedaan bij een alternatief product. Dus toch maar de knoop doorgehakt. Gekozen, gekocht en ze zitten perfect! Heel erg blij met de hoezen. Hopelijk blijven ze ook lang mooi.
Antwoord van Ukje
Wij zijn heel blij voor je! Bedankt voor je beoordeling en feedback. Veel plezier met je Ukje-autostoelhoezen! ♥
Alles prima