Ukje.nlBeoordelingen

Ukje.nl - De leukste manier om groot te worden

Ukje is in 2011 opgericht door Sifra omdat zij mooie en praktische babymeubels wilde hebben. Met de hoezen kies je je eigen stijl en houd je alles makkelijk schoon. We maken alleen hoezen voor meubels waar wij enthousiast over zijn
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje.nl

4.71 / 5.00

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Ukje.nl

Ik vind het belachelijk dat ik savonds iets bestel en het de volgende ochtend al geleverd word. Ik vraag er niet om dat mensen snachts mijn artikelen staan in te pakken. Vind ik echt te ver gaan. Waarom geen spoed optie waar je extra voor betaald wanneer je een artikel binnen 24u wilt ontvangen.

Antwoord van Ukje.nl
Lieve Esther, bedankt voor je berichtje. Sorry dat we je verwachting niet konden waarmaken. Liefs, team ukje
Blij met de hoes voor de maxi cosi autostoel Echt een eye-catcher.

1 dag geleden
Alles tip top in orde

zeer goed, prijzig maar alle babyspullen zijn dat

Netjes email gekregen. Levering eerder dan verwacht. Artikel ziet er zoals beloofd prachtig en mooi uit

Ik heb precies ontvangen wat ik verwachtte, super snelle levering

1 week geleden
Product kwam later dan aangegeven, maar de kwaliteit is top Mooie autostoel hoezen die perfect passen.

Niets op aan te merken

Super mooie hoes voor rond onze cybex.. even een klusje om deze er rond te krijgen maar eens er rond, Wauw Heel blij mee

1 week geleden
Mooie hoes en snelle levering

1 week geleden
Mooi materiaal en past perfect

Perfect

Top kwaliteit

2 weken geleden
Zeer tevreden en blij met het ontvangen product. Ik heb voor de babyset van Stokke de zand kleurige panter bekleding gekocht. Staat erg mooi op de zwarte stokke stoel. Mooie kwaliteit en lijkt voor de kleine ook comfortabel te zijn.

2 weken geleden
Makkelijk bestellen en snelle levering. De postbode propt het vervolgens nogal slordig in de brievenpus (dat is overigens een opmerking naar PostNL en ligt buiten de mogelijkheden van Ukje) De hoes past mooi om de maxi cosi. Jammer dat het uiteinde van de gordel, waar je de gordel na vastmaken aanspant niet door de hoes kan. Hoezen met meer felle kleuren en prints zouden zeker interessant zijn

2 weken geleden
Stoelhoes ontvangen en deze is van goede kwaliteit, mooie stevige stof en goede pasvorm. Helaas bleek, ondanks dit nagekeken te hebben, de hoes niet goed op mijn type stoel te passen. Hier een mail over gestuurd, maar helaas geen enkele reactie op gekregen.

3 weken geleden
Erg blij met het product

3 weken geleden
Supersnelle levering Mijn tweedehands maxi cosi is helemaal gepimpt tot een nieuwe

3 weken geleden
Super leuke zak Ik wou dat er ook eentje bestond voor moeders

3 weken geleden
Toen ik door een eigen fout de verkeerde hoes besteld had, heb ik zonder problemen alles terug kunnen sturen en heb mijn geld terug gekregen zodat ik de juiste hoes kon bestellen... Top Ook heel vriendelijk