Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

Snel geleverd, goed product en prettig materiaal. Pasvorm klopt ook goed.
27 jan 2024
Top kwaliteit, snel geleverd en regelmatig leuke aanbiedingen
21 jan 2024
Super zachte aangenaam om dragen boxer wast perfect
20 jan 2024
boxers en shirts zitten heerlijk, snel geleverd
25 nov 2023
Inmiddels mn 3e bestelling. Ik heb last van overmatig zweten en draag de shirts overdag maar slaap er ook mee. Ik slaap hier serieus beter door en het voel aan als een soort 2e huid. Is wel ff wennen als je geen slim fit shirts gewend bent maar man wat een opluchting
Antwoord van Bandoo Underwear
Dank je wel voor je terugkerende aankopen! We zijn verheugd dat onze shirts niet alleen overmatig zweten verminderen, maar ook je slaap verbeteren. Het is geweldig dat ze als een tweede huid aanvoelen. Als je nog meer comfort zoekt, staan we altijd voor je klaar! Groetjes, Liam
21 okt 2023

Het zit echt heel lekker!!

Het zit echt heel lekker. Na 2 wasbeurten blijft de stof ook fijn aanvoelen en blijven de pijpen netjes op hun plek. Ik vond de kartonnen doos per onderbroek wel een beetje overdreven. Zonde van het materiaal. Wel fancy, maar niet nodig haha
24 nov 2023
zag ze op instagram met 30% korting voorbij komen, dacht waarom niet. kwaliteit is echt top, pasvorm is top, snel geleverd. enige nadeel is dat dhl het afleverde bij de buren terwijl ik thuis was maar daar kan bandoo niks aan doen
25 nov 2023
Hi Jerry, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je je enthousiasme over onze producten en service met ons hebt gedeeld ❤️ Groetjes, Emma
30 apr 2023

Top service

Doordat bij ontvangst van de footies bleek dat deze wel erg ruim vielen, contact gezocht en de volgende dag kosteloos 2 4-packs van de andere maten ontvangen. Ik kan de onjuiste maten kosteloos retourneren. Top geregeld!
2 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze service! We stellen uw feedback zeer op prijs. Groetjes, Liam
Boxershorts hebben een perfecte pasvorm! Boxers zijn wat hoger aan de achterkant lijkt het waardoor ze niet wegzakken bij voorover bukken. Ook heerlijk zacht en snel geleverd. Ik wacht op meer kleurtjes 👍🏻
25 nov 2023
Hi Boris, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je zo enthousiast bent over onze producten. Meer kleuren volgen zeer binnenkort! 😍 Groetjes, Emma
31 aug 2023
Ze hebben geweldige producten. 1 kant tekening: denk dat 5 onderbroeken ook wel in 1 doosje kunnen. Dat zou beter zijn voor het milieu en de bezorger kan het door de bus doen. Win win voor iedereen toch?
31 aug 2023
Hi Maurice, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten! We zijn het helemaal met je eens en zullen dan ook binnenkort onze verpakkingen aanpassen naar een milieuvriendelijker alternatief. We bedanken je enorm voor je feedback. Groetjes, Liam
20 jun 2023
Meerdere “bamboe” merken geprobeerd, waarvan deze toch echt de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Zowel de boxershorts als t-shirts zijn top. Ik kijk uit naar meer kleuren voor de boxers 👍🏻👍🏻
26 jun 2023
Hi Pieter, Bedankt voor je geweldige beoordeling!❤️ We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze producten en dat ze de beste prijs-kwaliteitverhouding bieden. We zullen ons kleurenaanbod binnenkort uitbreiden, houd dus onze collectie in de gaten! Groetjes, Emma
Nalevering en retourlevering verliepen foutloos, binnen 15 minuten na mijn melding van een leveringsfout had ik al een reactie per mail en waren de twee zaken opgelost!!!
29 jul 2023
Snelle levering in milieu vriendelijke verpakking. De bamboo producten zijn heel erg fijn, zachter en soepeler dan gewoon katoen. (met elasthan) Een aanrader !!
Antwoord van Bandoo Underwear
Hi Teunis, Bedankt voor je beoordeling! We zijn het helemaal met je eens en enorm fan van de comfort en vele voordelen die bamboestof te bieden heeft ten opzichte van reguliere katoenen shorts. Groetjes, Emma

Goede en duidelijke communicatie

Snelle reactie en goede service n.a.v. een e-mail aan de klantenservice. Dan vergeet je snel dat de niet wordt voldaan aan de levertijd die op de site staat.
28 mei 2023
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses voor de langere levertijd. De multipack deals hebben gezorgd voor een enorme toename in de bestellingen en onze externe verzendpartij heeft moeite gehad met het verwerken hiervan. We zijn blij om te horen dat we je snel en juist te woord hebben gestaan. Ook hebben we inmiddels onze levertijden (tijdelijk) aangepast. Groetjes, Emma
22 nov 2023

Uitstekende underwear!

Ik was op zoek naar underwear, die je eigenlijk niet voelt! Met Bandoo Underwear krijg je waar voor je geld! Bovendien heel zacht materiaal!
25 nov 2023
Hi! Fijn dat je zo enthousiast bent over onze producten. Maakt ons enorm blij en motiveert ons om onze producten en service nog verder te verbeteren. ❤️ We waarderen je positieve feedback en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Groetjes, Emma
AV
adrie v.
zwolle
26 aug 2023

De bandooboxer

Het draagcomfor bandooboxer Één bandooboxer getest en voor mijn geen ander boxers meer Ik heb gelijk voorraad voor een week bij besteld
31 aug 2023
Hi Adrie, Wat een geweldige beoordeling! 😃 We zijn enorm blij dat je tevreden bent met onze producten. Mocht je voorstellen hebben voor onze nieuwe collectie (bijv. nieuwe kleuren voor de boxershorts) horen we dat graag via info@bandoo.nl Groetjes, Liam
10 sep 2023
Fijn ondergoed, enorm snel bezorgd maar wel onnodig verpakt. Had een 3-pack boxers gekocht en ze kwammen alle 3 in een apparte doos.
13 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons ondergoed en de snelle bezorging. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je zorg en zullen inderdaad onze verpakkingen binnenkort aanpassen naar een duurzamer alternatief. Groetjes, Liam
5 okt 2023

Zoals al meer vernoemd is: 5 onderbroeken en twee t-shirts in 7 doosjes. Maar karton is prima recyclebaar zullen we maar zeggen ;-)
5 okt 2023
Hi Christian, Bedankt voor je feedback! We zijn het helemaal met je eens en zullen binnenkort onze nieuwe verpakkingen doorvoeren wat zal resulteren in een ruime besparing. Groetjes, Liam
28 mei 2023
1e bestelling bij Bandoo, zag het op instagram voorbijkomen. Boxershorts zijn boven verwachting, meer kleuren zijn zeker welkom.
28 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling Noah! We zullen binnenkort meer kleuren toevoegen aan onze boxershorts. Hou het in de gaten :-) Groetjes, Emma