Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

11 aug 2023
Met een winactie gewonnen, erg tevreden over het ondergoed, en de sokken. Ook omdat het van bamboe is gemaakt.
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier toegewenst met je nieuwe bandoo producten! ❤️ Groetjes, Emma
13 sep 2023
Een goede prijs voor uitstekende boxers met gratis en snelle verzending, 2e bestelling zojuist geplaatst 👍🏻👍🏻
5 okt 2023
Erg bedankt voor je beoordeling en vertrouwen in ons! ❤️
20 okt 2023
t-shirts gratis omgeruild voor een maat groter. zowel boxers als shirts zitten goed en blijven zacht
9 aug 2023

top service

boxers zitten echt heerlijk, tshirt kon ik kosteloos omruilen voor een maatje groter top service 👍🏻👍🏻
25 aug 2023
Hi Lucas, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze producten en service. ❤️ Groetjes, Emma
28 apr 2023
Fijn ondergoed, kwaliteit kan verschillen omdat ze niet altijd de zelfde fabrikant of stof gebruiken!
28 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je sinds 2019 klant bij ons bent waarvoor onze dank! In 2019 hadden we inderdaad een andere leverancier en zijn in 2020 overgestapt voor een betere kwaliteit. Dit verklaart het verschil. Groetjes, Liam van Bandoo
19 jul 2023
De fijne elastische stof van de onderhemden zit heerlijk. En de orders worden altijd snel geleverd.
19 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze shirts en service :-) Groetjes, Liam
4 okt 2023
Mooie spullen voor niet al teveel geld. Fijne boxers: lekker zacht, flexibel, blijft goed zitten.
5 okt 2023
Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en dat ze zacht, flexibel en goed zittend zijn. Dit is precies waar we naar streven in onze producten. We waarderen je steun en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Liam
22 nov 2023
Maatvoering, materiaal, kleur en duidelijkheid tijdens aankoop van shorts, snelheid van levering
25 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Emma
1 nov 2023
Wat heerlijk als kleding goed is en heerlijk zit Bovendien vlot geleverd en een eerlijke prijs.
25 nov 2023
Beste, We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. ❤️ Groetjes, Emma
21 sep 2023
comfortabele boxers en snelle verzending, meer kleuren en trunks met kortere pijpen zijn welkom
5 okt 2023
Hi Wouter, Bedankt voor je beoordeling! Goed nieuws…. Meer kleuren en ook de Trunks zullen binnenkort leverbaar zijn ;-) Groetjes, Liam
1 aug 2023
Kwaliteit kleding is top, service is top, bestelling is optijd gelever, dus top
Deze beoordeling vinden wij helemaal top! :-) Bedankt! ❤️ Groetjes, Emma
10 sep 2023
De kwaliteit van het ondergoed en snelle levering in een keurige verpakking
13 sep 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze kwaliteit, snelle levering en verpakking. We staan altijd voor je klaar voor verdere vragen of suggesties via info@bandoo.nl. Groetjes, Liam
29 apr 2023
Pasvorm. Is geweldig zit lekker mag alleen wat korter maar dat vind ik
2 mei 2023
Bedankt voor uw feedback! We begrijpen dat de pijplengte niet aan uw voorkeur voldoet, maar we hebben bewust gekozen voor deze lengte om de best mogelijke pasvorm en ondersteuning te bieden. We lanceren binnenkort trunks met kortere pijpen die hopelijk wel aan uw voorkeur zal voldoen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Groetjes, Emma
30 apr 2023
T-shirts dragen heel comfortabel, dit is al mijn derde bestelling.
2 mei 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw terugkerende bestellingen! We zijn blij dat u tevreden bent onze comfortabele T-shirts en we waarderen uw loyaliteit als klant. Groetjes, Liam
15 jul 2023
Fijne producten van goede kwaliteit. Footies vallen wel erg ruim!
19 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback! Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. De footies vallen inderdaad wat ruimer en zullen worden aangepast. Groetjes, Liam

Draagt erg fijn en zit super.

Draagt erg fijn. Beter dan andere merken. Mooie brede kraag.
boxers zijn top, levering was snel, prijzen zijn goed. toppers!
Antwoord van Bandoo Underwear
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je zo enthousiast bent over onze producten en service ❤️ Groetjes, Emma
4 mei 2023
Snel geleverd. Mn man is tevreden met de boxers en shirts
4 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze service en producten. ❤️ Groetjes, Emma
JJ
Jacob J.
OUDE PEKELA
1 jul 2023

Bandoo

Snelle afhandeling van de bestelling, en snel verzonden
19 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met onze service. Groetjes, Liam
fijne producten en goede service. bedankt emma en liam
Antwoord van Bandoo Underwear
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je onze producten waardeert en tevreden bent over onze service. Groetjes Liam ( en ook van Emma :-) )