aldorr.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.368 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jun. 2022
aldorr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt. 2023
Het betreft een fijne website, overzichtelijk en duidelijk. Het betalingsproces verliep vervolgens ook soepel. Het verzendproces was wel wat verwarrend. Ik had een ladder en twee laddermatten besteld. Vervolgens zat in de mail een track&trace code, maar die bleek echter over één van de laddermatten te gaan. De overige track& trace codes heb ik niet ontvangen. In de mail ontving ik vervolgens dubbele mails van DHL Parcel over de verzending, maar dat bleek later om de twee laddermatten te gaan. De ladder zelf werd niet bezorgd en ik kon er ook geen track&trace info over vinden. Later bleek dat ieder product zijn eigen track&trace code mee had gekregen. Die zijn echter niet allemaal gecommuniceerd.

6 mrt. 2023
De doos was al eens opengemaakt, en er ontbrak een schroef. Ook de voetplaat was licht beschadigd. vandaag heb ik de ladder gebruikt. Alles werkt prima

Beoordelingen voor aldorr.nl

Zeer vlotte levering, was binnen de twee dagen geleverd. De ladder is een professional en ziet er kwalitatief uit. Ik zal hier waarschijnlijk vele jaren plezier aan hebben.
Ladder is exact als besteld. Levering was snel, namelijk de volgende dag. Wat zou ik nog meer moeten zeggen?
Had mijn bestelling snel binnen. Ladder nog niet gebruikt/uitgeprobeerd. M.v.g. Louis
Bezorging niet als afgesproken. Pakket stond aan de weg. Open en bloot

4 x 4 multi ladder

Goede ladder voor en goede prijs en snel geleverd
Super trap, handig in gebruik. Snelle levering
De geur de verpakking het fles allemaal top!
Topmateriaal en supersnelle levering.
De zeer snelle levering en kwaliteit
Snelle levering, goed verpakt.
Snel netjes en niet te duur
WV
Walter V.
Diepenbeek
Degelijk en zoals beloofd
Zeer snelle levering

Snelle levering telescoopladder

Snelle service
Dit kan gewoon 5 sterren worden als mijn mail beantwoord wordt die ik zaterdag 17 februari verstuurd heb. Dat ging om een klacht.
27 nov. 2023
Ik heb een tweede kans gekocht. Had graag geweten waarom hij geretourneerd was. Dan kan je daar je keuze op bepalen!