aldorr.nl- Logo - Beoordelingen

aldorr.nl

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.490 beoordelingen in totaal

Ik kocht de multi-ladder om werk op een trap in huis te verrichten. Helaas is dat niet gelukt, ik blijf met een hoek van 90° zitten en daar ga ik natuurlijk niet op staan werken op een trap. Verder is het een prima trap, super stevig en makkelijk te stellen.

10 jun 2024
Een tweedekans-trap gekocht, want van een kwalitatief hoogwaardige trap mag je verwachten dat het volledig en veilig functioneert en werkt. Bij aankomst blijkt eerstens dat de bestelling onvolledig is, en vervolgens dat de trap een mankement heeft die de functionele veiligheid beïnvloed. Contact gezocht met de klantenservice, wacht al 5 dagen op een terugkoppeling en update. Inmiddels hebben we besloten de trap te willen terugsturen, het vertrouwen is beschaamd; het zal me benieuwen
AO
Andor O.
Berlin

Beoordelingen voor aldorr.nl

23 sep 2024

Doen wat zeggen.

Ik had twee artikelen besteld waarvan de een wel op voorraad was maar de ander niet. Helaas werd met het wel op voorraad zijnde artikel een fout gemaakt en kreeg ik een compleet verkeerd product geleverd. Correspondentie hierover werd door Aldorr zeer professioneel afgehandeld. En uiteraard werd het juiste artikel alsnog geleverd. Complimenten.
Super mooie stevige professionele trap gekocht, alleen jammer dat het in een kartonne doos zit zonder schuim of latten. De trap had een kleine beschadiging aan de plastic voet houdertjes. Gelukkig kunnen die gewoon nagezonden worden. Dus uiteindelijk uiterst tevreden klant.
22 sep 2024

Foutje vriendelijk en snel recht gezet

Mat was er niet bij maar na één mail onmiddellijk vriendelijke reactie en drie dagen later was dit aangeleverd.
29 sep 2024
Na een goed productonderzoek gekozen voor Aldorr. Een goed product met een snelle en correcte levering.
27 sep 2024
De ladder bleek niet helemaal goed te zijn, een foto opgestuurd en werd meteen een nieuwe geregeld.

Een firma met verstand van ondernemen en begrijpt wat de klant wil

Een firma die een kwalitatief goed product levert en begrijpt wat service en aftersales is !
Artikel was beschadigd toegekomen, en ze hebben me direct vriendelijk geholpen
Makkelijk te vinden op Internet Goede prijs kwaliteit Snelle levering
Snelle bezorging, product voldoet aan de eis. Prijg / kwaliteit is goed
30 sep 2024
High quality and sturdy even at the height of 3m! Highly recommended.
7 okt 2024
Perfecte trap. Echter er zat nog de nodige ijzerslijpsel aan.
PV
Peter V.
Marssum
Volgens afspraak keurig en in goede staat geleverd
1 okt 2024
Goede stevige trap Voor goede prijs is mijn idee
7 okt 2024
Prijs / Kwaliteit uitstekend en snelle levering
1 okt 2024
Snelle levering en goeie service naverkoop
28 sep 2024
Goede snelle afhandeling. Goede kwaliteit
Szybko sprawnie zgodnie z opisem produktu
Snelle levering, een goeie afterservice.
3 okt 2024
Super netjes geleverd. Prima kwaliteit
23 sep 2024
Eenvoudige bestelling en snelle levering