aldorr.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
aldorr.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij aldorr.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor aldorr.nl

72 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De ladder had verschillende krassen en deukjes, wat mij wat tegenviel voor een nieuw product. Ik werd wat ongerust toen de klantenservice in eerste instantie niet goed bereikbaar was. Maar het is binnen een week netjes opgelost. Ik heb de ladder gehouden met een korting. Ik ben nu erg blij met de ladder. Hij is wat zwaarder dan een huishoudtrap, maar wel erg stabiel en lekker hoog.

Op de website wordt volgende dag levering beloofd. Na bestellen en betalen krijg je een bericht dat ze gaan beginnen. 4 dagen later krijg je bericht dat de bestelling is afgerond, met daarbij nog aangegeven dat PostNL niet zo snel is, maar de goederen echt wel aan ze zijn overgedragen. Een paar dagen later komt dan eindelijk de levering. De trap is overigens wel goed.

Beoordelingen voor aldorr.nl

Na ontvangst van het gevraagde artikel bleek er een klein mankement. Daarnaast had ik per abuis iets verkeerds besteld. Echt supersnel heeft de firma Aldorr alles hersteld en het teveel betaalde geld teruggeboekt. Waanzinnig goed geregeld allemaal. Alles wat beloofd is, is 100% waargemaakt. Wanneer ik 10 i.p.v. 5 sterren kon geven, dan zou ik dat doen. Ik ben supertevreden.
De montage viel best mee, o.m. dankzij de aangebrachte 'slot'-icoontjes. Ook de handleiding is duidelijk. De werkplatformen blijven moeilijk in positie en mochten iets robuuster zijn.
Bij het bestellen van een tweede kans ladder werd een totaal andere ladder geleverd en ook nog niet compleet. verkeerd aantal treden verkeerde versie Geen platform
Antwoord van aldorr.nl
Beste Herman, Ik zie in correspondentie met u dat er per ongeluk een foutje was gemaakt bij de levering van uw ladder, maar dat het vervolgens naar wens en binnen 2 uur was opgelost. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier van uw ladder! Met vriendelijke groeten, Carmen Lauren ALDORR
Een prima ladder voor een goede prijs. 1 minpuntje, hij is minder stabiel dan de altrex ladder die ik hiervoor leende als ik een ladder nodig had.
De ladder is echt super, alleen jammer dat de bezorging de volgende dag beloofd was en Aldorr pas die dag het pakket aanleverde bij PostNL
Compacte trap van 4,40 meter. Klein pakket. Prachtige techniek om van 4,40m tot pakket van 1m te komen. Stevig. Goede tijdige levering.
Zou van te voren als bedrijf eerst product goed nalopen voor verzending. Helaas was deze van ons beschadigd. Verder prima opgelost.
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat! Mooie ladder en ben er erg blij mee, top!👍
Prima ladder, maar de afstand tussen de treden had iets kleiner gekund
Het probleem dat ontstond is inmiddels naar tevredenheid opgelost
Zeer degelijke multitrap en een zeer robuuste antislip mat.
Levertijd was vele malen sneller dan opgegeven
Duidelijke site Goede prijzen Goede service
eenvoudig te bestellen en snelle levering
Prima trap en behoeft geen nadere uitleg
Snelle verzending in stevige verpakking
Netjes bezorgd en prima kwaliteit
Snelle levering, duidelijke site.
Telefoonlijn beter bemensen.