aldorr.nl

127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.416 beoordelingen in totaal

Ik kocht de multi-ladder om werk op een trap in huis te verrichten. Helaas is dat niet gelukt, ik blijf met een hoek van 90° zitten en daar ga ik natuurlijk niet op staan werken op een trap. Verder is het een prima trap, super stevig en makkelijk te stellen.

Prima vouwladder gekocht en aanvullend met muur afstand houder en laddermat. Na levering kreeg ik een email van aldorr met aanbieding (korting) op de laddermat en vouwladder, das wel zuur omdat ik die al meteen besteld had. Gevraagd of alsnog nog korting kon krijgen. Maar nooit reactie op gekregen, vond ik niet zo klantvriendelijk.

Beoordelingen voor aldorr.nl

30 mei 2024
Een hele goede telescopische ladder gekocht, stevig, ziet er goed uit en makkelijk In het gebruik. Wat beter kan is dat de vervoerder DPD, indien ze de opgegeven tijd niet halen, de gegevens van aflevering wijzigen zodat de klant niet hoeft te gissen komen ze nu nog of niet en tot ‘s avonds laat zit te wachten. Dan is alle service TOP !! Over de firma alleen goeds !
31 mei 2024

Materiaal prima. In de verzending zit verbetering

Materiaal ziet er prima uit bij binnenkomst. Echter 3x de bezorger voor de deur op 3 verschillende dagen om 1 bestelling compleet te krijgen dat lijkt mij zonde. Je weet ook niet dat er maar een deel verzonden is of dat je de bestelling in zijn geheel binnenkrijgt.

Superb company

My ladder arrived super fast, unfortunately it was damaged, I emailed with photos, had a reply within a day, and a new ladder posted the same day which arrived just as fast. The product is excellent, customer service etc couldn’t really be better 👌
29 mei 2024

Aankoop voldoet op alle fronten aan verwachting.

Goed product wat geheel voldoet aan omschrijving en de levering keurig volgens afspraak.
WK

Uitstekend!

Snelle correcte levering, prima service! Uitstekende kwaliteit producten.
JH
John H.
Heerlen
4 jun 2024
Snelle levering en product is zoals omschreven. Alles dik in orde dus!
4 jun 2024
duidelijke site makkelijk te bestellen en snelle leveringen

Duim hoog

Prompte levering en state of the art ptodukten!
5 jun 2024
goede trap, niet te duur
Fijne ladder.
AO
Andor O.
Berlin
10 jun 2024

Een tweedekans-trap besteld, we zijn teleurgesteld

Een tweedekans-trap gekocht, want van een kwalitatief hoogwaardige trap mag je verwachten dat het volledig en veilig functioneert en werkt. Bij aankomst blijkt eerstens dat de bestelling onvolledig is, en vervolgens dat de trap een mankement heeft die de functionele veiligheid beïnvloed. Contact gezocht met de klantenservice, wacht al 5 dagen op een terugkoppeling en update. Inmiddels hebben we besloten de trap te willen terugsturen, het vertrouwen is beschaamd; het zal me benieuwen
10 jun 2024
Na een week nog niets binnen gekregen. Na 4 dagen eindelijk een mail dat het niet op voorraad was. Werd een andere optie voorgesteld. Nu een week verder, nog niets gehoord en nog geen ladder. Niet bereikbaar. Mails die je niet kan beantwoorden. Dramatische service.