agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Prima!
Word goed geleverd en ziet er ook uit wat je hebt besteld
Snelle levering Goede service Enkel voorraad is minder.
Snelle levering, goede service en altijd handige producten. Ik ben een vaste klant.
Makkelijk de artikelen kunnen bestellen. Alles snel kunnen vinden en duidelijke beschrijving. Lekker goedkoop en super sneller levering!! Dit is zeker niet mijn laatste bestelling
Als je een deel van de bestelling behoudt, moet je alsnog retourkosten betalen. Hierdoor komt het artikel dat ik wel behoud 2x zo duur uit. Dat artikel alsnog retourneren kan niet. Belachelijk.
Super snelle levering
De levering duurt langer dan de gemiddelde levering van pakketten van andere bedrijven. Voor de rest prima.
Kaplaarzen besteld, die prompt werden bezorgd. Uitstekend verpakt en ze voldoen helemaal aan de beschrijving. Website is fijn te navigeren, uitgebreid assortiment.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Levering kon iets sneller.
Snel geleverd en in prima staat!
Altijd snelle levering, producten kwaliteitsvol, algemeen zeer tevreden van Agradi.
Waterdrinkbakken conform afbeeldingen website en vlot verstuurd.ook goed verpakt.
Prima shop
Ik vind agrari echt top, ze leveren goede producten en zeer goede kwaliteit ik bestel hier ook regelmatig wat
Het pakketje was snel geleverd alles was goed en mooi ingepakt. Producten zagen er erg goed uit en de maar klopte .
Steeds tevreden, steeds een snelle levering en een ruim keuze aanbod!
Vlotte levering
Veel keuze, snelle levering en goede prijs-kwaliteits verhouding.
Alles perfect verlopen.