agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

16.360 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 mrt. 2022
Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

25 apr. 2022
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Snelle en correcte oplossing voor een klein "probleempje " ( onjuiste oplader bij het product ) wat niet eens van Agradi fout is gegaan maar rechtstreeks van de leverancier. Ik ben zeer tevreden en heb geen verbeterpunten.
18 jan. 2023
Heerlijke laarzen!! Warm en waterdicht. Heel fijn in deze natte tijd om mijn paard met droge warme voeten uit de paddock te halen en op stal rond te lopen. Heb het vorige paar jaren gehad en met evenveel plezier gedragen!!
Het retour en ging eenvoudig, dit was fijn! Wel zou ik het fijn vinden om wat meer op de hoogte te zijn van of het gelukt is, ik hoorde 2 weken niks en begon we toch wel druk te maken of alles wel goed gegaan was.
Behulpzame klantenservice en snelle levering. Wat opviel was dat de doos waarin boeken bezorgd werden veel en veel te groot waren in verhouding met de bestelling. Daardoor veel plastic luchtzakken als opvulmiddel.

Prijs-kwaliteitsverhouding lijkt me ok. Enkel vreemd dat ze mij producten verkochten die ze eigenlijk niet hadden (zonder expliciet te vermelden dat dit het geval was), waardoor de levertijd steeds verlengd werd.
10 jan. 2023
geweldig aanbod in alle prijsklasses en kwaliteiten. Wat imo beter kan zijn de zoekfilters en de opties, al zal dat samenhangen met een structurele aanpak van de productomschrijvingen, wat een erg groot werk is.
De prijs kwaliteit verhouding is prima De advisering is , ondanks dat ik in omzet een kleine klant ben, geweldig in het meedenken voor oplossingen Aan de service kunnen anderen een voorbeeld nemen
8 jan. 2023
Mooie cap, goede beschrijving en foto's op website, snel verzonden. Even wennen dat er geen draaiknop aan zit, maar met de meegeleverde binnenwerken kun je de juiste maat kiezen. Wasbaar is ook fijn.
Pakket zou thuisbezorgd worden maar is niet aangeboden terwijl wel een email kwam dat het was afgeleverd. Heb moeten bellen om er achter te komen dat het pakket op een afhaalpunt was achtergelaten
22 jan. 2023
Er stond dat het nog is stock was dat was uiteindelijk niet het geval dus even wat langer moeten wachten maar ben hier heel mooi over op de hoogte gebracht en hebben dit zo snel mogelijk opgelost

Voor dieren is alles eigenlijk wel te vinden, wij hebben, paarden, kippen een kat. Zowel voor terrein als voer als onderhoud. Ik ga nooit ergens anders heen, omdat het gewoon niet hoeft. Dus top.
20 jan. 2023

van W. G.
Nogal lang op mijn pakje moeten wachten. Lag niet aan Agradi zelf, maar aan de firma DPD. Meer als tien dagen onderweg. Niet leuk als je de inhoud van je pakje reeds vroeger had willen gebruiken.
7 jan. 2023
Bestelling is makkelijk te plaatsen. Alleen de verzendperiode die wordt aangegeven bij de bestelling klopt helaas vaak niet. Ik houd daarom nu rekening met mijn bestelling met extra levertijd.
Er zijn veel verschillende opties mogelijk betreft het kopen van een springsingel. Helaas is het assortiment in de bontjes voor springsingels niet heel uitgebreid... Daarom 4 sterren i.p.v. 5.
18 jan. 2023
Super fijn om te bestellen bij agradi vaak eerstvolgende werkdag al meteen binnen! Agradi heeft altijd mn voorkeur door de snelle levering en het groote hoeveelheid assortiment wat ze hebben!
20 jan. 2023
Fijne levering. Het zou wel prettig zijn als er word gemaild dat je bestelling wat langer duurt ivm product wat niet op voorraad is. Dit moet je nu in je account bekijken. Verder top service
Ik bestel hier altijd mijn spullen, en ben heel tevreden hier over, wat wel jammer is dat ze zich niet aan de verwachte levertijd houden maar er bijna altijd een paar dagen naast zitten.
13 jan. 2023
Ik heb contact gehad met de klantenservice en mijn oude mailadres is niet meer in gebruik, maar dit kunnen jullie jammer genoeg niet koppelen. Nu ben ik mijn gespaarde vouchers kwijt
17 jan. 2023
De producten zijn altijd in orde Enkel de bezorging met Dpd is slecht Bezorger komt niet opdagen en brengt het pakket naar een parcelshop 5 km verder Beter verzenden met post.nl
9 jan. 2023

Ruim assortiment, snelle levering. Alleen na een bestelling blijkt bog wel eens dat een product niet leverbaar is, terwijl dat op de website wel als op voorraad wordt aangegeven.