agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Netjes volgens afspraak geleverd.
bij uitstekend is verder geen comen taar
alles volgens afspraak !
Krijg alle producten altijd netjes optijd geleverd. Breed assortiment
Makkelijk besteld met ruime keuze , verschillende betalingsmiddelen en binnen de vooropgestelde termijnen geleverd. Geen negatieve opmerkingen.
Ik heb steeds slechte ervaringen met DPD. Ik houd mijnhart vast als ik DPD zie staan als leverancier bij een online bestelling. Post NL of DHL zijn veel beter. DPD heeft weinig geduld en leveren het liefst alles gelijk bij een tabakhop af.
Product te klein terug gestuurd kosten 7,10 en nu nog niets gehoord maar wel betaald
Duidelijke site, veel producten. duidelijk bestelproces.
Ik had twee leren halsters besteld waarvan er bij een halster het messing plaatje los hing. Daar misten de schroefjes van. Gebeld naar Agradi en te horen gekregen dat er contact met de fabrikant gezocht zou worden om dit op te lossen. Twee dagen later waren de schroefjes binnen. Ik ben keurig te woord gestaan en het is heel netjes opgelost!
Besteld artikel was zoals beschreven op website en recensies . Dus gewoon goed.
Producten zijn netjes, goed verpakt en op tijd geleverd. Producten zijn zoals omschreven, voor een goede prijs.
vlotte site en vlotte afhandeling
Prima service en levering. Goede producten.
Super service!
Dog mobility plus is een goed product en wordt snel geleverd.
Zeer tevreden
Goede kwaliteit van de producten. En het duurt niet heel lang voordat een product er is.
Bestelling heeft enige tijd geduurd, maar uiteindelijk goed ontvangen en tevreden mee.
Rap geleverd en geen problemen gehad
Product is fijn en klein verpakt. Werking is oke, niet denderend lang of sterk.