agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Als er iets is, zijn jullie er zeker om te helpen!
Super snelle levering!
Binnen enkele dagen in huis. Fijne webshop
Goede service!
Alles goed geregeld, producten naar verwachting.
Echt bestellen en verzenden en over de producten geen op of aanmerking!! Echt goed! Echter de retour service vind ik vrij slecht! Vandaar ook het matig cijfer! Heb 2 dingen retour gestuurd vervolgens krijg je pas na lange tijd een keer bericht via afterpay dat je het geld terug hebt, verder geen teken over een ontvangst van het retour product. Daar valt nog veel eer te behalen voor Agradi.
Het is allemaal gewoon perfect, de bedragen, de levering en het product zelf. Love it.
Fijn producten
Ontzettend slechte service gehad. Jammer. Ik zal er niet meer bestellen en raad het ook anderen niet meer aan.
Meeste grote sites leveren binnen 1 dag. Dat zou ik ook van Agradi verwachten.
Top
Een super snelle levering en een goed product
Fijn bedrijf, bestel hier graag, ruime keuze en bestelling netjes geleverd.
Snelle levering, kwaliteit goed. Levering via post.nl verloopt het best. Via andere bezorging laat het nog weleens te wensen over.
De broek zit als gegoten. Echt heel fijn om te dragen. Supersnelle levering, altijd alles perfect in orde!
Jammer dat mijn bestelling in 2 delen werd geleverd zonder dat ik daarvan op de hoogte was
Ben gheel erg tevreden over de diensten. De producten die ik bestel kende ik al . Maar de levering is supersnel en dat is heel handig.
De bestelling was supper rap goed aangekolen en heel content van de producten.
Erg tevreden
Wederom heel blij met agradi!