agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Er was een korting niet verrekend , klantenservice heeft gekeken kreeg excuses en binnen 2 dagen stond te veel betaald bedrag op mijn rekening... Zou fijn zijn klantenservice ook via Whatsapp of direct Chad bereikbaar zou zijn..
Prima artikelen maar de artikelen werden echt een week later bezorgd omdat ze niet op voorraad waren. Dit kun je op de website vermelden. En de verpakking waarin de artikelen verstuurd zijn door jullie was echt belachelijk groot.
Snelle levering. Wel de mensen in het magazijn eens uitleggen hoe die plakstrips werken. De ene is voor verzending, de ander voor retour. Ze zitten altijd allebei dicht waardoor je de zak bijna niet meer dicht krijgt voor retour.
Zeer fijn contact werd netjes opgelost Jodhpers lopen erg lekker heb er wel wat langer op moeten wachten omdat ze niet meer op voorraad waren maar was de moeite waard. Ik loop er hele dagen op en hele wandelingen met mijn ponys
Fijne webshop, veel keuze. En natuurlijk de snelle levering. Feedback van andere klanten is ook altijd fijn. Helpt me bij een keuze te maken. Deze keer kocht ik een zadelpad. Ik vond precies die wat ik zocht. Zeer tevreden.
Snelle service, je wordt goed op de hoogte gehouden. Er ontbrak alleen 1 schroefje voor onze nieuwe krabpaal. Gelukkig was dit een vervanging van onze oude oude, ook bij agradi besteld dus je kan de schroeven hergebruiken.
Schapenhek besteld, om mee te nemen naar vakantiehuisje, zodat 2 Mechelse Herders, vrij rond kunnen lopen voor het huisje. Het schapenhek is uiterst geschikt om Mechelse Herders binnen te houden, ben er erg blij mee.
Prima verzendhuis met fijne producten. Enige minpuntje is dat op het moment dat je iets besteld hebt, ineens de levertijd verandert. Is het eerst nog dezelfde dag verzonden, wordt het dan ineens binnen 2-5 werkdagen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Minpunt dat de verwachte levering een week langer duurde dan eerst aangegeven. Als je voor je vakantie iets nodig hebt kwam dit echt slecht uit.
Het aanbod is zeer uitgebreid! Soms leuke kortingen. Wat beter kan: de leveringstijd. Jullie werken samen met DPD en deze zijn altijd heel laat met leveren ondanks jullie belofte dat het snel thuis wordt geleverd.
Prima levering. Ik was op zoek naar een nieuwe blauwe eivormige bal voor onze hond en hier gevonden. Daarbij ook nog nieuwe werpballen en een mooie grote roze ronde mand voor haar gekocht waar ze graag in ligt.
Ik ben erg tevreden over de snelle verzending van de bestelde afrasteringsmaterialen. Helaas ben ik minder tevreden over DPD die de bestelling af moest leveren. Deze leveren standaard op het verkeerde adres.
Snelle levering. Complete bestelling in 1x geleverd. Goed verpakt en fijne producten!! Achteraf betalen, gratis, ook altijd heel fijn. Al vaker besteld en altijd even goed en fijn. Niks op aan te merken dus!!
Hele fijne webshop en snelle afhandeling. Lever tijd is al snel maar ik heb wel eens gehad dat jullie zeiden dat het morgen zou aankomen en vervolgens kwam het pas volgende week aan. Dat was wat minder fijn.
Ik had een fout gemaakt tijdens een bestelling met kortingscode. Volgende dag kreeg ik een mail, om een nieuwe bestelling te doen. Kreeg een dag later toch de bestelling met de dubbele korting. TOP Henk R.
Misschien de producten niet in iedere kleur of maat apart op de site zetten. Het maakt het een beetje onoverzichtelijk. Maar dat is mijn mening. Verder zou ik niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.
Ik heb een aantal pop-up sproeiers voor in de tuin besteld. Ze werken perfect. Komen automatisch omhoog als de kraan open gaat en verdwijnen weer als deze dicht gaat. Uitstekende prijs en snelle levering!
van Ann D.
De keuze en uitleg op website is fantastisch. Enkel de levering laat steeds op zich wachtten of wordt uitgesteld, wat soms lastig is omdat dit voor dieren is en je dit op de geplande tijd wilt ontvangen.
Mijn bestellingen Ik vind het een super duidelijke site waar je alles mooi op kan vinden. Alleen als je iets besteld staat er soms dat het wat langer duurt en dat zou dan al bij het product mogen staan
correcte snelle levering. Wat minder is, is dat bij het niet aanvaarden van de kortingbonnen bij een bestelling niet vermeld wordt welke producten van de bestelling niet meegenomen worden in het bedrag