agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Uitstekend!

Snelle bezorging en netjes geholpen!

Zeer tevreden

Zeer tevreden

Binnen 1 dag had ik de bestelling in huis ondanks de enorme drukte die nu heerst vanwege het Corona virus. Dat vind ik toch klasse.

Snelle levering zonder problemen

de bestelling was weer netjes ingepakt en netjes op tijd

De producten waren snel geleverd en perfect in orde!

Heb een Bucas deken besteld bij Agradi. Keurige Snelle levering. Top!!

Handige zwarte poepzakjes, vlot geleverd.

Heel tof bedrijf! Vaak korting:)

Goede kwaliteit en service, dank je wel!

goede service/levering en keuze van artikelen

mooie product. en snelle levering!

Ik heb helaas het product nog niet mogen ontvangen. Agradi was wel heel snel met het bericht dat het verzonden was, maar DPD laat het afweten. Beweert dat ik niet thuis was maar ze zijn niet eens langs geweest. zo al 2 pogingen gehad.

Er is geen enkel negatief punt. De gevraagde bestelling is netjes aan huis geleverd.

Er zijn heel veel priducten voor een leuk prijsje. Er is snelle levering en goed service voor als je het terug wil sturen

Goed producten, vlotte levering.

As always, snelle levering en super service!

De producten zagen er goed uit. Ze werden ook snel geleverd en er was een goed service!