agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Uitgebreid assortiment, prima prijs, goede site en supersnelle levering!
Levering lekker snel ontvangen en het is een mooi product met zachte binnenkant bij oren
Producten werden heel snel geleverd. Had een setje van BR besteld en is van heel goede kwaliteit.
Over het algemeen goede producten. Alleen slechte ervaring met het schrikdraad ->die was binnen een jaar verduurd en functioneerde niet meer
Super snel geleverd
Precies zoals ik verwachtte
De producten bevallen uitstekend, De levering was ondanks corona prima, compliment.
Altijd snel en de klantenservice is duidelijk en staat je goed te woord, mocht er iets mis zijn met de levering.
Als vereniging gebruik gemaakt van de gespaarde vouchers. Ik had verwacht dat ik ten minste verzendkosten moest betalen maar ik hoefde helemaal niets af te rekenen. Ik was blij verrast!! Het partnerprogramma wordt voor een vereniging wel heel erg leuk op deze manier.
K zie dat het echt werkt bij me hondje super spul dat het is
Alles prima geregeld
het is zoals verwacht.
de website is super! alles is makkelijk te vinden. ik had mijn spullen de zelfde week nog in huis top! de artikelen hebben super kwaliteit mijn paard is er erg blij mee bedankt voor de snelle levering
Prima snelle levering
Snelle levering en goede kwaliteit
Snelle bezorging en producten met goede kwaliteit
Gewoon goed, geheel volgens bestelling; stipt en goed ingepakt geleverd.
Prima product en super snel geleverd
Snel bestellen en snel leveren