agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Vandaag bestelt is morgen geleverd

uistekende manier van op de hoogte houden van de levering

De levering gebeurde ondanks de coronacrisis toch vrij snel. Agradi informeert correct en duidelijk via mail. We bestelden een rijbroek, die is van goede kwaliteit aan een prima prijs.

spreekt voor zich

Snelle en goede levering en producten

Altijd goed prijs/kwaliteit en snel geleverd

veel zakken voer besteld, keurig geleverd op de afgesproken dag, en een chauffeur die keurig van te voren even belde! Ik zeg top service :)

Vlot geleverd ,prima verpakt.

zending is snel en correct afgehandeld

prima en snelle service

Gelijk bij het eerste gebruik schiet de zijs al los van de steel. Het zelf monteren van extra bout is noodzakelijk. Daarnaast is de zeis niet heel scherp. Levering was prima.

Pakkerje, wellicht door coronavirus, nog niet ontvangen.

Geen verdere toelichting nodig, alles prima

Topproduct. Goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling wordt geleverd en fijn zo'n uitgebreid assortiment

Ondanks de corona crisis toch nog redelijk snelle levering. Topproducten!

Goede producten. Snelle levering

We zijn zeer tevreden en we geven dat ook door aan onze vrienden

Mooie producten, vaak snel geleverd. Wanneer je contact zoekt met de klantenservice duurt het soms lang voor je antwoord hebt.

Snelle levering.

Deze keer snelle levering na bestelling. Producten voldeden ook naar verwachting