agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Het bestellen gaat heel makkelijk. En ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Ik vind het alleen jammer als je wat besteld,en het is niet leverbaar dat je daar heel laat bericht van krijgt.
Super handig en fijn winkelen, vele opties in vormaat, klaar, prijs etc! Ook veel goedkope paardenspullen maar altijd van top kwaliteit. Al jaren klant en nogsteeds tevreden, bezorging is ook top.
Snelle service, groot assortiment, fijn dat je kortingen krijgt bij beoordeling van producten en ook fijn dat er zoveel reviews zijn van andere klanten. Ze helpen vaak bij het maken van een keuze.
Doordat alle artikelen niet tegelijk geleverd konden worden, konden de artikelen die wel leverbaar waren als deellevering alvast geleverd worden. Dit zonder extra kosten. Erg netjes! Goede service
Snelle levering als alle artikels voorradig zijn, maar soms staat niet duidelijk op de website dat een artikel tijdelijk niet meer beschikbaar is. Dan moet je vaak langer wachten op je bestelling.
Goede service maar moet tegenwoordig vaak wel wat langer op de levering wachten. En jammer dat wanneer je een bestelling hebt en je 1 ding retourneert je ineens ook de verzendkosten moet betalen
Alles wat je nodig hebt voor je paard aan de beste prijs. Meestal is het wel lang wachten voor levering die soms meermaals uitgesteld wordt. Maar alles wordt netjes verpakt en correct geleverd.
Handige website (ook voor digitale analfabeten), snelle levering. Door de vele keuze, iets moeilijker te zoeken wat je precies nodig hebt. Betere filters in de zoekfunctie zouden handig zijn.
2 keer bestelling geplaatst helaas telkens fout gelopen bij verzendfirma , 3de poging niet meer ondernomen omdat ik het dringend nodig had , wel het geld terug gekregen , dus correct bedrijf
Goede prijzen en goede service, want ik werd regelmatig op de hoogte gehouden wanneer een artikel in de bestelling weer op voorraad zou zijn en wanneer dan de bestelling bezorgd zou worden.
Hele fijne deken. Al meer andere merken geprobeerd, maar deze is het fijnste. Is erg dun, daardoor niet te warm. Gaat wel snel kapot maar de prijs is zo gunstig dat ik dan weer nieuwe koop.
Prima bedrijf, keurige levering, alleen kunnen jullie misschien wat efficiënter inpakken: twee zakjes Clips en 1 weidepaal in een megagrote doos is niet handig en misschien ook niet nodig.
Meestal snel bezorgd. Nu was 1 artikel niet leverbaar, ik had graag de rest eerder gehad. De plastic met lucht gevulde opvulzakjes zou ik liever veranderd zien in proppen dik bruin papier.
Goede prijs kwaliteit verhouding.. iets vlottere zending.. maar alsnog beter wachten op spullen dan teveel betalen of slechte kwaliteit krijgen. Ik ben zeer tevreden. Goede klantenservice.
Zocht een spijkerrijbroek voor m’n partner. Ruime keuze in modellen en materialen. Super mooie broek gevonden tegen een leuke prijs. En de volgende dag al geleverd! Hij is er blij mee!
Helaas was de bestelde riem te groot, en na contact via de mail was duidelijk dat er helaas geen kleinere maat meer op voorraad was. Dus retourzending aangemaakt, geen enkel probleem.
- Snelle verzending, duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit, mogelijkheid tot vragen stellen over producten en ruimte voor reviews (goed of minder goed, alles wordt aanvaard).
Snelle reactie op de vraag over mijn bestelling Goed op de site te vermelden dat Shires zijn vliegenmaskercollectie een andere naam heeft gegeven. Het zorgde bij mij voor verwarring.
Ik bestel uitsluitend producten die direct leverbaar zijn en heb ze altijd de volgende dag of binnen 2 dagen in huis. Producten ruilen (mits niet vies/gebruikt) ook altijd makkelijk.
van H R.
Fijne spullen tegen prijzen voor elk budget. Wel beetje jammer dat ik verschillende kortingsbonnen heb die dan alleen bij besteding van best hoog bedrag maar kunnen worden ingeruild