agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

alles was prima en snel geleverd. Tot de volgende keer.
Mooi op tijd geleverd, alles in orde aan de bestelling
Agradi levert snel. Tegen goede prijs kwaliteit verhouding van heel veel producten!
Fijne producten en goede klantenservice. Duurde wel een paar dagen voordat ik mijn bestelling had, maar is ook logisch dat het nu druk is met de post.
snelle levering en precies wat ik ervan verwacht.
snelle foutloze levering
Vitamines besteld voor hond en paard. Beide doen het er goed op, ben dus ook zeer tevreden
Correcte levering. Geen vertraging en ook correct/voldoende verpakt. Singelbont past correct aan rond mijn dressuursingel 50cm.
Na 3 jaar waren m'n redbacks na veelvuldig gebruik langzamerhand aan vervanging toe. Wou nieuwe bestellen maar deze waren door corona niet leverbaar. Optie gekozen om een bericht te krijgen wanneer het weer op voorraad was. Kreeg inderdaad bericht toen ze weer op voorraad waren. Daarna binnen een dag de nieuwe schoenen binnen.
Alles is goed en veilig aangekomen.
Leuk geprijsd en snel geleverd! Goed bedrijf
Goede produkten, snelle levering cijfer 8
snelle levering
ConCord longe geleverd gekregen, katrol mist en zit NIET in verpakking. Klacht ingediend bij Agradi via mail (klantenservice telefonisch niet bereikbaar). Inmiddels antwoord gekregen dat Agradi de klacht heeft doorgespeeld naar leverancier.. heb hier geen boodschap aan. Bestelde artikel is incompleet, dus oplossen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je het artikel incompleet hebt onvangen. Onze excuses hiervoor. Mijn collega gaat vandaag contact met je opnemen met betrekking tot de klacht. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Mollenklem zeer moeilijk en zeer onveilig op te spannen
Goede Service maar helaas kon ik mijn voucher niet gebruijken. Heb ook een email hierover gestuurd.
Super snel geleverd
De levering en service waren uitstekend! Ook de producten waren precies zoals omschreven. Mijn staartriem was helaas niet meegeleverd. Maar dit werd heel snel en klantvriendelijk opgelost.
1 van de producten was reeds gebruikt. Ik heb dit gemeld en heb hier nooit reactie op gekregen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses dat we de mail nog niet beantwoord hadden. We hebben dit zojuist gedaan. Onze excuses voor al het ongemak. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag. klantenservice@agradi.nl