agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

16.360 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 mrt. 2022
Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

25 apr. 2022
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

9 jan. 2023

Agradi heeft een ruim assortiment met goede productbeschrijving. Ik kijk zelf vaak naar de reviews van anderen om mijn keuze te maken.
Het zou wel fijn zijn als de levertijd korter kan of dat in ieder geval de spullen die op voorraad zijn wel alvast verzonden worden.
22 jan. 2023
Alles wordt op tijd geleverd. Wat wel beter kan is minder plastic gebruiken om te verpakken. Dat is onnodig en lastig uit te pakken.
7 jan. 2023
Goede en snelle levering, hele mooie fijne caps goed verstelbaar en heerlijke zachte fluffy kwaliteit, lekker warm in de winter...
17 jan. 2023
Bezorgen van pakketjes is heel goed. Levertijd is kort en wordt netjes geleverd. En als er iets kapot is wil Agradi altijd helpen
7 jan. 2023
90 dagen retour is super fijn, berichtje dat er spullen niet op voorraad en dat de levering daardoor langer duurt zou handig zijn
Klantvriendelijk, bestelde producten op tijd bezorgd. Communicatie kan soms iets sneller maar krijg altijd antwoord op m’n vraag.
Verpakken in een kleiner doosje. @ halsbandjes in zo'n grote doos, waar veel plastic met lucht in zit is niet meer van deze tijd.
22 jan. 2023
Ik moet mijzelf altijd inhouden wanneer ik op de website van Agradi ben. Top site, altijd super snelle levering en goede prijzen.

Snelle levering en alles keurig verpakt. Helaas paste het niet goed op mijn paard dus retour gestuurd. Dat gaat heel makkelijk.
16 jan. 2023
Altijd makkelijk te bestellen alleen bij mij komt de bestelling altijd een dag later dan dan beloofd binnen dat vind ik jammer!
18 jan. 2023

Snelle verwerking en verzending van de bestelling. Ook de bezorging ging vlot en werdt netjes op de afgesproken plek neergezet.
7 jan. 2023

Bestelling werd keurig op tijd geleverd zelfs in drukke tijd rond kerst. De producten waren zoals op de website getoond werden.
12 jan. 2023
Snel geleverd, alleen jammer dat er met Klara betalen staat maar als je het selecteerd krijg je eenmelding dat het neit kan.
12 jan. 2023
De producten zijn altijd goed en mocht er iets verkeerd zijn gegaan zijn ze heel behulpzaam in het vinden van een oplossing.
6 jan. 2023

van S. J.
Per ongeluk de verkeerde deken besteld. Retour was snel afgehandeld. Tevens was de verzending van de ‘juiste’ deken ook vlot
Vriendelijk personeel. Bestelling plaatsen in winkel, netjes en snel bericht (telefonisch of per app) dat het klaar staat.
20 jan. 2023
Zoals altijd een hele fijne en snelle levering! Snel verstuurd en word goed op de hoogte gehouden waar je pakketje blijft.
13 jan. 2023
Altijd tevreden geweest en nu nog over jullie bestellingen en afwikkeling ervan en het verzenden. Goed verpakte producten.
16 jan. 2023

van Pe B.
Geen klagen, altijd snelle levering en de producten die ik koop zijn prima. Bij retouren zonder problemen het geld retour