agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

duidelijke website, mooie merken, snelle levering, gemakkelijke retour indien nodig.
Perfect!
Super snelle levering met de juiste producten!
De bestelling van op de goeie dag geleverd. De kwaliteit van het ptoduct was goed. En de service was ook heel goed
Hele goede ervaringen met Agradi. Kwaliteit en snelle service
Bij de psyllium vezels zat geen maatschepje in de pot hierdoor was doseren erg lastig. Info op de pot en op de site over doseren kwamen niet overeen dus zelf erg moeten zoeken en rommelen. Erg onhandig! Er zou een sample van iets bij de dry feet zitten maar is niet geleverd, erg jammer. Ik ben deze slechte service niet gewend van jullie.
Altijd netjes verpakt
Super!
Super snelle levering. Goede producten en ruim aanbod. Erg tevreden met mijn aankoop! Leuke kortingen en acties
De prijs service en levertijd is super! Ik blijf bestellen
Levering - 4 sterren; 1 dag vertraging. Producten - 5 sterren; ruim assortiment en concurrerende prijzen. Service - 3 sterren; alle producten in 1 doos gegooid. Veel producten waren beschadigd/geplet. Moet beter en steviger ingepakt worden.
Snelle levering, veel producten!
Super!
Ik ben zeer tevreden over de levering
Top!
Ik vind het een fijne webshop. Ik heb een keer iets heel laat ontvangen maar over het algemeen is de levering snel.
nvt
Beste paardenwinkelshop dat er is
Zoals altijd weer prima in orde
Super prijs, super snelle levering en top services!