agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Geweldig
Netjes en snel geleverd, keurig verpakt en artikel klopt met productomschrijving.
Heel snelle levering kwaliteit zeer goed
Alles wat ik bestel is goed kwa kwaliteit
Eigenlijk is alles perfect geregeld bij Agradi, ben ook erg blij dat ik iets kosteloos kan terug sturen mocht het niet passen. De acties zijn ook top.... soms helaas te snel uitverkocht
Erg snelle levering en een mooi kwaliteit halster!
Goed geregeld
Super snel verzonden
Duurde wel wat langer.
Heb nog nooit een slechte ervaring gehad met Agradi. De producten worden steeds volledig en snel geleverd.
Hallo 15 sterren beter kan niet zou je zeggen maar toch even het volgende; Een degelijke metalen voederbak verpakt in 2 grote kartonnen dozen (één zou voldoende zijn) met daaromheen een gigantische hoeveelheid plastic met opgeblazen kussentjes dat vindt ik in deze tijd echt niet meer kunnen.probeer volgende keren meer aan het milieu te denken . Vr gr Bert Schreuder
Was snel geleverd en in goede staat
Tevreden
Kwaliteitsvolle producten, altijd snel en veilig geleverd.
top service en kwaliteit
Top service
Goede kwaliteit en prijsverhouding
prima service
Altijd fijn om dingen bij agradi te bestellen!
Product was goed en netjes bezorgd