agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Correct bedrijf

Bestellen ging makkelijk en pakket werd snel bezorgd.

Goed product en snelle levering

Alles was goed ingepakt zelf de producten met een vloeibare vloeistof waren extra ingepakt

De levering was gepland tussen 30 maart en 2 april maar werd pas op 4 april geleverd

Interessante verzameling van producten vaak met mooie korting en snelle levering! Zeer tevreden.

De levering kwam keurig op tijd en de producten passen prima.

Alles was goed en na verwachting! De spullen hadden alleen wel in een kleinere doos geleverd kunnen worden.

Snelle aflevering. Product voldoet aan verwachting. Voordelige prijs. Ik ben erg blij met Agradi.

goede prijs/kwaliteit verhouding en steeds een correcte afhandeling van de bestelling

wederom, avonds besteld en volgende dag op tijd geleverd. Fantastisch

1 dag geleden
Fijne snelle levering en goede kwaliteit

Alles is top!!! Aanbod, prijzen, snelle levering!! Doe zo voort!!

In deze Corana tijden toch maar mooi beleverd .

zoals altijd GOED

nvt

1 dag geleden
Ondanks dat 1 product niet op voorraad was, snel de bestelling aangepast en geleverd

1 dag geleden
Al mijn verwachtingen werden vervuld.

Bestelling weer snel in huis. Zoals altijd een prima service.

Snel geleverd!