agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

De producten zijn van goede kwaliteit, de verzendingen correct, goed en er is een goede communicatie. Wat nog beter kan is het retourneren, bij de meeste webwinkels is dit gratis.
De artikelen zijn prima. Verzending duurt wel lang. Er wordt vaak aangegeven vandaag besteld is vandaag verzonden, maar de bestelling wordt meestal twee dagen later pas verzonden.
De snelle en vlotte bezorging was heel aangenaam. Er mocht misschien wat minder verpakking aanwezig geweest zijn in het pakket. Dus misschien iets minder plastic gevuld met lucht.
de levertijd die bij de artikelen of op de factuur staat is korter dan dat het werkelijk geleverd wordt. bijvoorbeeld 2 tot 5 dagen levertijd en er gaat algauw een week overheen.
Netjes verpakt, ruime keuze op site. Wel jammer dat ik iet langer heb moeten wachten op mijn bestelling dan aangegeven op de website aangezien het artikel niet voorradig was.
Super fijne, duidelijke en overzichtelijke webshop, snelle verzending. Uitstekende producten. Wij hebben paarden en kippen en zijn vaste klant voor spullen voor onze dieren.
Omdat ze een ontzettend groot assortiment hebben, kan ik altijd alles dat ik nodig heb, op één site in één bestelling bestellen. Super handig! Ook echt altijd goedkoper :)
Het pakketje en de producten wat super nettje ingepakt. Het enigste is dat het langer duurde voor het was afgeleverd. Ik had juist alle spullen op voorraad gesorteerd.
Ik ben altijd heel blij met het aanbod en werkzijde. Het enige waar ik moeite mee heb zijn de filters. Vooral de maat filter heeft te veel onoverzichtelijke opties.
Veelal positief! Ik heb me een paar keer vergist met items kopen. Dat ik naar het plaatje keek en het dan kocht terwijl het slecht een onderdeel was van het plaatje
Het zit superzacht. Er zit geen singel bij, hou er rekening mee dat er een dressuursingel bij hoort. Wij hebben er een gedeelte van onze longeersingel aangedaan.
De vorige bestelling duurde weken en zelfs maanden, de leveringsdatum werd steeds opgeschoven. Nu heb ik mijn bestelling binnen 24 uur ontvangen, echt heel fijn
Veel keuze, fijn dat er veel prodcutreviews zijn want dat helpt me kiezen. Klantenservice is prima. Enige nadeel: je moet een paar dagen wachten op de bestelling.
Ik vind gewoon super producten zijn eigelijk bij mij goed alleen soms zou wel beetje meer omschrijving bij producten mogen staan bij voorbeeld hoe groot het valt
Veel keuze en snelle klantenservice. Mijn order is uiteindelijk in 2 pakketten verzonden ivm lange levertijd van 1 item. Dit was binnen een paar minuten geregeld.
Uitgebreid assortiment. Hierdoor de keus voor hoogwaardige kwaliteit (voor wat je vaak nodig hebt) of iets goedkopers voor wat je af en toe eens moet gebruiken.
Door Agrado wordt je goed geïnformeerd. Levering op tijd, groot aanbod en scherpe prijzen. Wat beter kan is de inzet van de kortingscodes; teveel beperkingen.
Bestelling ging makkelijk en overzichtelijk. De levering was helaas wat langer dan aangegeven. Alles uiteindelijk goed ontvangen en producten zijn naar wens!
Producten prima.. Levertijd duurt soms langer.. waar ik me enorm aan stoor is de veel te grote dozen voor het betreffende product en de opvulling met plastic
Groot assortiment. Bij meerdere producten in je bestelling moet je soms langer wachten als 1 product langere levertijd heeft ook al heeft de rest dit niet.