agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57/5.00

13.889 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Top service, gemakkelijk en snel! Veel keuze
Snelle levering en goede kwaliteit.
Dof had het pakken gewoon voor de deur gezet iedereen kon het gewoon mee nemen heel slecht
Supersnelle levering van bestelde product!
Snelle levering, eenvoudig bestellen.
Ik had crème besteld .....2 potten .....1 pot was de deksel gescheurd en ben ik genoodzaakt om de nieuwe crème over te hevelen naar de oude pot en de tweede pot was scheef dicht gedraaid en bescherming ervan los was jammer goed product maar slecht ingepakt?Ik had dit niet gemeld anders, maar omdat er nu om gevraagd wordt ! Product is super en wilde niet lastig zijn Gr marjon peijen
geen enkele op of aanmerking, goederen snel naar mij verzonden. het goed had ik al een keer eerder besteld bij agradi
Levering liep volstrekt anders,mss door corona drukte? Product helemaal super,leuke aanbieding!
Altijd de laagste prijs tegenover andere webshops en veel acties
Mijn ervaring is vanaf het begin al heel positief . ik bestel sinds 1 jaar bij Agradi enlee heb nog geen 1 keer een probleem met Levering of wat dan ook gehad. Prima Service . keep up the good work
Mijn bestelling liet erg lang op zich wachten. Na zelf in te loggen op mijn bestelling, bleek dat er 1 item niet op voorraad was. Ik werd hierover niet geïnformeerd. Klantenservice gebeld en bestelling werd gesplitst. Zou de rest volgende dag bezorgd worden, echter na 2 dagen niets binnen. Weer bellen; bleek pakket bij dpd te hangen, toen ging er nog een weekend overheen voordat het bezorgd werd:(
 Antwoord van agradi.nl
Beste kalnt, Wat vervelend dat je gesplitste order nog bleef hangen bij dpd. We zien dat je bestelling op 25-5 bezorgd is. Onze excuses dat hier enige vertraging is opgelopen! Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agardi.nl
was ok
Super snelle levering
Fantastisch!
Alles loopt altijd perfect en bij problemen werd een gepaste oplossing verstuurd, Als ik iets nodig heb dat jullie verkopen klop ik zeker bij jullie
Snelle levering ! Goed verpakt met van die plastic zakjes . Kwaliteit ooo erg goed! En voor de service word je goed op de hoogte gehouden waar je pakket is en hoe alles verloopt. Kortom: tevreden klant en goed bedrijf !
Mooie beschermers en goede levering!!
leveringen duren momenteel langer, erg lang.
Heel snelle en correcte levering