agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57/5.00

13.889 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Alles prima en goed en snel ontvangen
Ik had de bestelling een dag eerder verwacht, maar dat gaf in dit geval niet zoveel. Artikelen zijn bij agradi scherp geprijsd. Pakket was keurig ingepakt en vervoerder DPD werkt erg prettig. Al met al prima!
Goede prijs/kwaliteit
Nice
Mooie handschoenen
Volgens website waren de bestelde producten allen op voorraad, maar het duurde toch 6 dagen voordat de bestelling werd klaargemaakt voor verzending. Uiteindelijk alles netjes geleverd maar wel pas 1 week na bestelling.
Vlotte levering
Na op Hemelvaart iets besteld te hebben , heb ik nog steeds niets ontvangen. Volgens jullie transporteur is het nog steeds onderweg. Ik zal niets meer bestellen helaas met dank mede aan jullie transporteur
Paste perfect
Zeer mooi materiaal, snelle levering.
Fijne website, nette prijzen, redelijk snelle verzending.
Alles was goed
Zeer snelle verzending! Zelfde dag nog verzonden, 2 dagen later in huis.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling. Kwaliteit van de artikelen zijn goed. Groot assortiment, je vindt altijd wel iets om te gebruiken.
Mooie rijbroek, zit lekker. Valt wat klein, bij twijfel een maat groter bestellen.
goed
Producten voldoen aan de beschrijving.
Levering was niet goed en er was totaal geen communicatie met de vervoerder mogelijk, en ook geen enkele reactie op een mail van ons gehad...Verder was het product super van kwaliteit en voor een nette prijs.
Sinds 21 mei producten al in depot DPD nog niks ontvangen
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het is helaas onbekend waarom je pakket op het depot blijft staan. Wij hebben een nieuw pakket verzonden en dit pakket zal zo spoedig mogelijk bezorgd worden. Onze excuses voor het ongemak!
Altijd goede en snelle levering.