www.asa-selection.com/nl_nl#

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2021
www.asa-selection.com/nl_nl# voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij hebben alles goed en zonder brokken (porcelein) binnen gestelde termijn Initieel zouden we ook een verzekering afsluiten maar wij hebben hiervan afgezien omdat het een abbonnementspolis stilzwijgend verlengend was...hier houden we niet van

Het pakje zou tussen 10 en 15 januari worden geleverd. Niet dus. Het zou ergens onderweg zijn maar ik heb nog steeds geen idee wanneer het wordt geleverd.

Beoordelingen voor www.asa-selection.com/nl_nl#

RL
In de levering zat een item wat beschadigd was . Ik kreeg meteen een nieuw item geleverd met excuses van de leverancier
Heel blij met dienblad en de supersnelle levering
24 dec 2023
Perfecte levering, nog mooier dan op foto
13 jan 2024
Mag iets sneller

Beloofde levertijd niet gerespecteerd

1 sep 2023
Mooie vorm en kleuren en hele vlotte service !!
21 jul 2023
Meer kleuren van deze vaasjes
20 aug 2023
Mooi op tijd bezorgd