dekruidelier.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden180 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 mei 2022
dekruidelier.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Leuke gezellige potjes, een mooi assortiment wat net even anders is dan sommige kruiden reeksen. Ik had een kortingsbon via een kookblad, hierdoor kwam ik bij deze shop terecht. En na het kunnen proberen van de 1e 2 kruiden, ben ik daar erg blij mee. Altijd fijn om te weten dat er geen rare toevoegingen in zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst genieten van alle gekozen smaken.
EW
Edith W.
Bilthoven

13 jul 2023
Na bestelling en betaling krijg je de melding dat hard voor je aan de slag wordt gegaan. Helaas na een week nog geen enkele reactie of mededeling. Na e-mail met verzoek om informatie een mail dat er zo snel mogelijk een track en trace wordt verzonden. Helaas pas na een paar dagen en nog een mail een bevestiging van verzending. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor dekruidelier.nl

26 nov 2023
Men belooft levering 1 tot 3 dagen. Dat werden er 6 en de track&trace klopte voor geen meter. Pakket zou in depot Vijfhuizen liggen maar toen stond bezorger voor de deur. Of de kruiden goed zijn weet ik nog niet; pas 2 dagen in huis
Antwoord van dekruidelier.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw recensie! Het spijt me dat u zo lang op uw bestelling moest wachten. Normaal gesproken wordt na verzending automatisch een verzendbevestiging met een trackinglink verzonden. Het spijt me als dit voor u niet het geval was. We horen graag hoe de specerijen u bevallen en hopen dat we u qua smaak hebben kunnen overtuigen. Met vriendelijke groeten Stephie
Potjes waren kleiner dan verwacht en daarmee is prijs best stevig. Product is wel goed. En het viel me tegen dat het vanuit Duitsland moest komen. Had liever gehad dat het uit NL kwam ivm ecologische voetafdruk.
De potjes waar de kruiden in zitten is al een lust voor het oog. Maar belangrijker, de kruiden smaken vele malen beter dan de reguliere welke je in de supermarkt koopt
3 jun 2023
Hele goede service en producten. Ik ben blij dat ik het uitgeprobeerd heb en raad het ook iedereen die van koken met verschillende kruiden houdt aan.
19 okt 2023
De aanbiedingen waren hartstikke welkom en zijn dus ook goed benut. Ik heb ook kruiden besteld die ik niet eens kende. Zeker een aanrader.
15 nov 2023
handig verpakt, kwaliteit Zou super zijn als het ook gewoon in een zakje kon worden geleverd. Wij hebben ons eigen opbergsysteem

Heerlijke kruiden

Bij van alles wel bijkomende kruiden beschikbaar. Voor ieder wat wils. Lekker hoor en super goede kwaliteit
3 aug 2023

Heerlijke kruiden!

Heerlijke kruiden in handige potjes. Snel geleverd. Van bestellen tot gebruiken in 3 daagjes. Prima 👍
13 okt 2023
Kwaliteit in zowel product zelf als ook de verpakking ! Goed over nagedacht ook 100% recyclebaar!
13 aug 2023
Direct verzonden in goede verpakking waarin de potten niet schuiven. De kruiden zijn heerlijk
16 nov 2023
Onduidelijk bezorgmoment door dpd. Wel tevreden over producten, maar niet over de bezorger
13 sep 2023
Ik ben zeer tevreden alles netjes ontvangen en bedankt ik bestel zeker weer van jullie
LN
linda N.
Den helder
22 jun 2023
supersnel met levering. leuke potjes voor kleine kados maar afwerking kon iets beter.
LD
Linda d.
Rotterdam
14 mei 2023
De kruiden zijn echt erg lekker en ben goed op de hoogte gehouden mbt de verzending.
AH
3 sep 2023

….een extra kruidenlade ??

Moet me inhouden om niet meer kruiden te kopen Heerlijk en in leuke bakjes/potjes
JT
Jan T.
Dordrecht
29 jun 2023
Hoge prijs voor de (goede) kruiden. Redelijk vlotte levering vanuit Duitsland.

Erg tevreden!

Mooie kruiden in een leuke verpakking. Fijne overzichtelijke website.
22 jul 2023
De keuze aan kruiden en kruidenmelanges. Veel biologische producten.
7 jan 2024
Goed verpakt, heerlijke smaakcombinaties en leuke aanbiedingen.
20 jul 2023
Duidelijke communicatie en verpakking met smaakvolle vormgeving.