rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.420 beoordelingen in totaal

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

Ida A.
Alverna
18 mei 2024
31 mei 2024
uw verzendorganisatie vind ik niet klantvriendelijk, uzelf levert een goed product!
30 mei 2024
Musleidend ! Artikel is VEEL KLEINER in 't echt als op de foto !
24 mei 2024
19 apr 2024

attent

ik zag geen mogelijkheid een kaartje te doen bij mijn bestelling die ik als cadeautje wilde laten afleveren. ik had een korte felicitatie opgegeven bij de notities voor verzending en een medewerkster is zo lief geweest dit over te schrijven op een briefje zodat de ontvangster weet van wie het kwam.
22 apr 2024
De boeken die ik bestelde zaten onbeschermd in de doos. Sommige hebben krassen op de kaft en 1 zelfs een gespleten hoek. Ik bestelde voor mijn webshop maar sta er eigenlijk niet achter om het zo te verkopen. De overige producten waren verder prima!