rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.366 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2022
rubenrobijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

19 mrt 2024
Ik had 3 armbandjes besteld, mooi verpakt, snelle levering, maar helaas bij alle 3 gebarsten kralen, waarschijnlijk gevallen, kan ook door de postbode, maar dan zou het steviger verpakt moeten zijn. Wat ik persoonlijk ook leuk zou vinden is een kaartje erbij met de betekenis. Dit kun je natuurlijk op de website vinden, maar is een leuke toevoeging als je het als cadeau wil geven.
Antwoord van rubenrobijn.nl
19 mrt 2024
Goedemiddag Daisy, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de armbandjes zo snel kapot gegaan zijn. Zou je een mail willen sturen naar info@rubenrobijn.nl, dan zorgen we ervoor dat je 3 nieuwe armbandjes krijgt. Graag hoor ik van je. Rianne - Team Ruben Robijn
17 feb 2024

herkomst mineraal onduidelijk

Deze week heb ik een prachtig stukje zinkiet ontvangen. Ik ben er superblij mee en ik kan het heel goed gebruiken. Voor een volgende keer zou ik het fijn vinden als land van herkomst en maten van het mineraaltje ook op de website te vinden zijn. Ik kom zeker terug als klant mocht ik weer zoiets nodig hebben.
Mijn maankalender kwam gescheurd aan. Direct een mailtje gestuurd en ik kreeg direct een nieuwe in een stevige doos. Top service! Misschien een idee om die postertjes direct te versturen in een envelop met een kartonnetje erin?
10 feb 2024
Prachtige producten en zoveel keus. Wat ik ook erg prettig vind is de uitgebreide beschrijvingen bij alle producten zodat je goed weet wat je koopt.
Stenen zijn mooi. Steen hanger had wat mij betreft iets groter gemogen maar heb van sleutelhanger steen ook als ketting gemaakt.
Pareo besteld en die is werkelijk prachtig. Keurig verpakt in een doosje wat door de brievenbus kon. Snel geleverd.
NQ
Nic Q.
OLDEMARKT
Snelle levertijd, duidelijke om en beschrijving van de werking ban de stenen, prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke beschrijving van het produkt. en een gestelde vraag werd snel beantwoord.
Vriendelijke en nette afhandeling van een retour. Geld snel terug op bankrekening.
Fijne winkel met vriendelijk personeel, heel veel moois voor een goede prijs.
JG
J G.
Noordwijkerhout
In de bestelling aangegeven wat ik zocht en precies het juiste ontvangen
3 feb 2024
Ziet er altijd goed uit. Wordt goed geleverd en prijs is ook kloppend
Mooie oorbellen, precies zoals beschreven en als op de foto!
Verzorgd en vlotte afhandelingen van je bestellingen
11 feb 2024
Goed ontvangen en een snelle service.
prima levering en prima producten