rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.471 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Ik ben altijd weer super blij om bij Ruben Robijn binnen te kunnen stappen maar deze keer had ik die kans niet en moest online bestellen. Dat deed ik op zaterdag en daarachteraan had ik een mail gestuurd met een verzoek voor snel versturen. Maandag kreeg ik bericht dat ze het die dag nog gingen verzenden en ik had het vrijdag ontvangen in Portugal Dat was toch top want ik had de spullen nodig voor een event Ik maak zelf kettingen voor de dames maar de heren willen ook wel eens iets dus vandaar stoere dingen besteld.

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

31 mei 2024
29 mei 2024
27 mei 2024
15 jun 2024

Jullie willen een “echte”mening,… erg…

Jullie willen een “echte”mening,… erg jammer dat niet alle bestelde stenen “echt” zijn!! Volgende keer als ik nog iets bij jullie wil bestellen, dan zal ik het zeker gelijk weer terug sturen! Er liggen zeker weten hele krachte en prachtige edelstenen en mineralen in jullie winkel, maar voor mij geen glas meer. Grt Judith
Antwoord van rubenrobijn.nl
18 jun 2024
Beste Judith, Allereerst bedankt voor je feedback. Ik heb even nagekeken wat je hebt besteld bij ons en de daarbij gevoegde foto waar het over gaat. In dit geval gaat het om Obsidiaan zwart aan een sleutel hanger. Obsidiaan zwart is ( Amorf ) Vulkanisch glas. Vandaar dat je het misschien verward met gewoon glas. In dit geval is het echte Obsidiaan. Dus geen fake of nep. En als je niet bent overtuigd dan mag je altijd ruilen. Immers geven wij 100% garantie op onze artikelen. Groet Paul Hakker
31 mei 2024
uw verzendorganisatie vind ik niet klantvriendelijk, uzelf levert een goed product!
30 mei 2024
Musleidend ! Artikel is VEEL KLEINER in 't echt als op de foto !
25 jun 2024
Er is helaas al 1 steen losgelaten van de hanger.
Antwoord van rubenrobijn.nl
25 jun 2024
Dat is vervelend, en zag zeker niet zo snel. Als je ons je gegevens stuurt op info@rubenrobijn.nl, gaan we zorgen voor een passende oplossing!
27 apr 2024
Mooie steen aan pendel, snelle verzending. Ketting aan pendel vond ik minder mooi. Misschien goed idee on bij de steen een advies te geven hoe hem te reinigen.
8 mei 2024
De bestelling wordt snel verwerkt en er wordt heel snel gereageerd op vragen. Ook zeer goed verpakt.
30 apr 2024

Blij met aankoop

Product zoals omschreven. Geven het weg als cadeau. Maar wordt vast goed ontvangen. Snel geleverd.
5 mei 2024
Prachtige stenen hoge kwaliteit. Snelle levering en service. Mijn favoriete stenen winkel
14 mei 2024
Je ziet al aan de verpakking dat alles met zorg is ingepakt!! Heel veel liefde en licht!
6 mei 2024
Klantvriendelijk, snelle verzending, mooie producten. Dank jullie wel, houden zo!
SV
SVARAJ V.
GRONINGEN
15 mei 2024
grote databank met diverse invalshoeken. goede service, ook bij misverstnden.
5 mei 2024
Geweldig mooie producten Snelle verzendservice. Duidelijke communicatie.
15 mei 2024
Duidelijke website met mooie producten. Snel verstuurd en leuk verpakt.