rubenrobijn.nl- Logo - Beoordelingen

rubenrobijn.nl

479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.366 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2022
rubenrobijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik heb een robijn in zoisiet hartje besteld en gevraagd of het mogelijk was een hartje te ontvangen waar duidelijk kleur van het robijn in te zien is want er zijn ook die teveel groen zijn naar mijn zin,...in email schreven ze dat ze hun best zouden doen voor me. Ze hebben naar mijn idee hun stinkende best gedaan,..ik heb zo'n ontzettend mooi hartje mogen ontvangen,...heel erg bedankt ruben robijn

16 aug 2023
BTW wordt zelfs op verzendingskosten meegerekend. Dat kan niet. Kleine zelfstandige (gepensioneerd) moet evengoed voor een groot bedrag aankopen willen de verzendingskosten vermeden worden. Kan dit aub aangepast worden.

Beoordelingen voor rubenrobijn.nl

Bestelling nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van rubenrobijn.nl
Beste Patty, wat vervelend. Zou je ons een mailtje hierover willen sturen naar info@rubenrobijn.nl. Dan zorgen we natuurlijk voor een passende oplossing. Bedankt, groetjes Joyce - team Ruben Robijn
17 apr 2024

Gewoon ECHT

De keuze is enorm. Werkt samen voor goede doelen! je hebt het gevoel dat je eerlijk gehandeld wordt, wat natuurlijk past bij de opzet van deze winkel. Kortom: een zeer plezierige ervaring!
30 mrt 2024
wellicht een andere vervoerder. De track en tracecode ontving ik niet, het pakje stond voor de deur (gelukkig woon ik binnenen het pakje is gelukkig niet gestolen).
Fijne winkel met goede kwaliteit prijs verhouding, vriendelijke en kundige medewerkers en een ontspannen sfeer in de winkel.
Snelle levering, de bescherming mag iets beter zoals piepschuim erin om de uitstekende puntjes van het beeld te beschermen.
Naast een prettig contact een mooi kettinkje ontvangen. Snelle verzending en prima vriendelijke terugkoppeling !
Duidelijke cominucatie .goede verzending en makkelijke afterpay. Prettig zaken doen met ze.
AD
Tevreden klant Snelle levering, netjes ingepakt. Ik kom zeker nog eens "webshoppen"
Ruim assortiment. Deskundig personeel en hulpvaardig. Prettige sfeer. Goede prijzen
Correcte en snelle levering. Ook al bestel je maar 1 stuk. Kwaliteit is goed.
Snelle levering,goed verpakt.leuk dat er nog een kleine attentie bij zat😘
Netjes op tijd geleverd. Prettig met after pay. Mooie steen ontvangen.
Keurig netjes af geleverd met een zakje thee als verrassing.
20 mrt 2024
Hele goede communicatie en ik kreeg mooie producten thuis.