travelinoutdoor.nl

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.529 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
travelinoutdoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Het process verliep heel soepel en was ook snel naar mij geleverd. Wat misschien beter kan is het hebben van een maattabel op de website voor kledingstukken: ik had een jas bestelt in mijn gebruikelijke maat maar die was te groot dus ik moest hem weer retourneren en een kleinere halen.

Het eerste paar laarzen besteld in mijn eigen maat, maar te klein. Toen een maat groter besteld, maar de scherpe rand van de versteviging van de hak van de rechterlaars schuurde nogal onder mijn enkel dus die heb ik ook teruggestuurd. Het derde paar (ander model) leek goed te zijn, maar na twee keer dragen, kreukt het leer van de ene laars meer dan het leer van de andere laars zodat het net twee verschillende laarzen lijken te zijn. Ik hoop dat ik ze om kan ruilen want het zijn verder wel mooie laarzen en lekker warm. Deze laarzen hebben wel een versteviging in de punt die vrij ver doorloopt, zodat de rand precies op de plek valt waar de voet knikt bij het lopen. Dat voelde eerst heel vervelend, maar ik ga er vanuit dat het een kwestie van goed inlopen is.

Beoordelingen voor travelinoutdoor.nl

22 mei 2023
De binnen voering achter de hak in de rechter schoen zit lager als de linker daarom heb ik rechts steeds blaren .
7 nov 2023

Maat valt erg klein uit

Mooie kwaliteit schoen en snelle levering, maar de maat valt zeker een maat kleiner uit dan je zou verwachten.
4 mei 2023
De dameslaarzen vallen kleiner uit en de kleur is donkerder dan op getoonde foto. Daarom stuur ik ze retour.
Antwoord van travelinoutdoor.nl
12 mei 2023
Bedankt dat je je ervaring hebt gedeeld! Het kan wel eens voorkomen dat een model of ons model wat kleiner uitvalt dan andere merken. We zullen je feedback met betrekking tot de foto ook zeker meenemen en proberen dit te verbeteren. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag!
28 jun 2023
De linker schoen was niet goed genaaid waardoor links van het midden een pijnlijk drukkend gevoel ontstond
AV
Annie V.
Ugchelen
Ik heb nog niets ontvangen, ook geen bericht wanneer ik het kan verwachten. Ik ben dus niet zo blij,
22 aug 2023
Contact is niet optimaal. Heleboel opdrachten om de foutieve levering terug te kunnen sturen.
9 jul 2023
Blijft toch lastig de juiste maat te bestellen. Sommige producten vallen niet standaard
de juiste maat schoenen versturen. Controle stap invoeren in het verzend traject.
Laarzen binnenzijde naad te "grof" precies op de enkel, hierdoor blaar vorming!
24 aug 2023
Ik heb de wandelschoenen die ik besteld heb helemaal niet ontvangen.
MB
Marielouise B.
Beveren waas
12 mei 2023
Heb mijn bestelling nog niet, kan ik ook geen beoordeling geven??
2 aug 2023
Ik vond de schoenen erg hard. Kon er niet eens inkomen
31 aug 2023
Schoenen hadden voor mij teveel drukpunten. Jammer
25 dec 2023
De herenpantoffel gekocht. Top!
heb nog niets ontvangen
24 nov 2023