nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.627 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

De service is top en de producten zijn geweldig ben er zo blij mee. Het enige puntje wat ik heb is de track en trace je moet er specifiek om vragen.
Geweldige service! Contact verliep goed, snel verzonden en prachtig verpakt!
29 mei 2024
Gewoon eerlijk snelle levering en zeer behulpzaam bij een problemen
Top service. Mooi product. Goed verpakt. Snel geleverd
JD
Jac d.
ZOETERMEER
Goede bezorging makkelijk te bestellen en. Ontwerpen

Persoonlijke steen met foto’s

Mooie product voor vaderdag en een snelle levering.
Bestelling was netjes optijd en helemaal heel
17 mei 2024
Alleen had ik een foutje bij de naam gedaan
DV
Dennis V.
Tilburg
31 mei 2024
Snel en goede service. Leuke producten
28 mei 2024
De foto’s staan mooi op het theelicht
Mooi product en goed verpakt
17 mei 2024
Shop is echt een aanrader
NV
Nancy V.
Maarssenbroek
31 mei 2024
Was heel mooi
19 mei 2024
Goede service
Geen tracking code, moet 2 dagen wachten op antwoord en weet niet waar mijn pakketje nu is, teleurgesteld.
Antwoord van nl.personello.com
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me dat je geen trackinginformatie hebt ontvangen. Ik stuur je de link naar je emailadres. Hartelijke groeten, Eva van de klantenservice van Personello

Wijn glazen graveren.

Op afbeelding van verkoop zijn de afbeeldingen op de glazen groter gegraveerd dan ik het echt. De afbeelding valt erg klein en is niet mooi in details afgewerkt.
Antwoord van nl.personello.com
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt me dat de bril niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik zie dat u nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice. Als u een klacht wilt indienen, kunt u ons een e-mail sturen met uw bestelnummer naar: trustshops@personello.com. Ik weet zeker dat we een oplossing voor je zullen vinden. :) Hartelijke groeten Eva van het klantenserviceteam van Personello
Scheuren in de foto’s op de leisteen, erg jammer
Antwoord van nl.personello.com
Hallo Melanie, bedankt voor je bericht. De leistenen platen hebben deze structuur door het natuurlijke materiaal, wat vooral op de foto’s goed opvalt. Maar dit bepaalt ook het karakter van de leisteen. Omdat geen twee platen hetzelfde zijn, zal elke leisteenplaat een beetje uniek zijn. Daarom is het resultaat elke keer dat het wordt gereproduceerd anders. De plaat zal echter nooit geheel zonder “scheurtjes” zijn. Ik zou graag uw dossier nader willen bekijken, zodat we kunnen zien of er verbetering mogelijk is. Kunt u mij een foto sturen van de goederen waarover geklaagd wordt? Ik kijk uit naar uw antwoord. Hartelijke groeten van Eva Van de klantenservice van Personello
8 mei 2024
Heel blij met het resultaat ! Degene die we deze als kraamcadeau gegeven hebben vinden de lamp erg mooi geworden. Goede service… De eerste tekst was na bestelling niet compleet en kon alsnog veranderd worden .