Timmermanstuinmeubelen.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2023
Timmermanstuinmeubelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We kwamen naar de winkel met niet al te veel hoop. Wij hebben een balkon en wilde voor de zomer eens wat luxers hebben om op te zitten. Timmermans heeft sofasets in het assortiment die heel geschikt blijken, of loungesets met een hoek die langer of korter gemaakt kunnen worden (nu was dat trouwens niet zo onze smaak). Maar het beste was de balkonklem! Heel fijn dat Timmermans een balkonklem heeft welke waar je een parasol aan kunt bevestigen. Wel vaker gezien, maar dat zijn meestal van de goedkope oplossingen die niet echt houden. Heb je een balkon: dan beveel ik Timmermans zeker aan!

De showroom had een mooi assortiment. Bij levering ontbrak er echter een kussen en er was een verkeerde kleur salontafel geleverd. Ik heb dit gemeld en uiteindelijk is dit opgelost. Maar hier hebben we wel een extra keer voor thuis moeten zijn wat heel onhandig uit kwam.

Beoordelingen voor Timmermanstuinmeubelen.nl

20 sep 2023

Goede service

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel 👍🏼
18 jan 2024
In eerste instantie hadden wij hele loungeset besteld, de Monaco, alleen vonden wij persoonlijk de salontafel niet heel mooi zoals deze stond tentoongesteld. We hebben die wel zo besteld maar hebben ons toch bedacht. Ze hebben dit voor ons om kunnen ruilen omdat we hier niet te lang mee hebben gewacht. Top service van Timmermans. Zeer behulpzaam en heel meedenkend. Bedankt 🤗👍🏽
De levering was sneller dan verwacht, onze samenstelling was namelijk in de gekozen kleur niet meer beschikbaar en moest besteld worden. Dit zou 3 weken duren, maar enkele werkdagen later werden wij gebeld door het magazijn dat alles binnen was. Soms heb je een meevaller, gelukkig hebben ze niet gewacht maar meteen gebeld voor de eerdere levering.
28 sep 2023

Top bedrijf!

Tof concept! Voor het eerst de meubels gezien bij een tuincentrum in Utrecht en tijdens onze vakantie in het zuiden toch even gaan proefzitten bij een bouwmarkt waar we weer jullie tuinmeubels tegen kwamen. Allemaal netjes en professioneel afgehandeld vanaf het bestellen. De levering was gezien ons achterom niet ideaal, maar toch samen gelukt 👍 !
Wij hadden een vraag over de status van het pakket, DPD kon me geen concreet antwoord geven. Kees en Randy hebben me heel goed geholpen en zijn er ontzettend goed achteraan gegaan en het pakket was weer terecht. Ontzettend fijne ervaring met de customer support.
Marit heeft ons heel goed geadviseerd in de verschillende smaken en soorten. zo zijn we toch niet voor teakhout accenten gegaan. Onze papa en partner was heel blij met zn nieuwe kado. De experience store in Sittard is krijgt een mooi compliment!
22 sep 2023
Een bedrijf met een super service! Snelle levering en scherpe prijzen. Je merkt dat ze kennis van zaken hebben en het met passie gerund wordt. Heel tevreden over onze aankoop en in de toekomst gaan we zeker terug voor de overige tuinmeubelen!
23 sep 2023

Van A tot Z 🙂 Super tevreden

Vanaf het ontvangst in de winkel, de super uitgebreide collectie en de snelle bezorging zijn we super tevreden. Nog een special bedankje voor bezorger Danny die zo vriendelijk was om ons nog even wat uitleg te geven.
18 jan 2024
Er waren een aantal beschadigingen bleek bij het uitpakken. Dat werd zeer snel en goed opgelost. Binnen een dag stonden ze weer in de tuin. Ook heel vriendelijke bij het melden van onze klacht en bij het omruilen.

De levering kon stukken beter

Goed geadviseerd in de winkel over het onderhoud van onze teakhout tafel. De levering kon wel stukken beter, de chauffeur kon het adres eerst niet vinden. Vervolgens duurde het best lang voor we terug gebeld werden.
Antwoord van Timmermanstuinmeubelen.nl
Beste mevrouw Koenen, Bedankt voor uw feedback middels deze review. We zijn erg blij om te horen dat u goed geadviseerd bent in onze winkel betreffende het onderhouden van uw aangekochte producten. Dit is namelijk ook waar we als Timmermans Tuinmeubelen voor staan. Tevens vinden we het zeker vervelend dat alles omtrent de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Dit zullen we intern met de betreffende chauffeur en transportplanner bespreekbaar maken, zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Met vriendelijke groet, Rik van Timmermans Tuinmeubelen

Goede ervaring mee.

Prima advies. De showroom was ruim met veel keuze. Het afhalen ging ook soepel, ik heb niet al te lang hoeven wachten, de jongeman heeft me ook geholpen met tillen naar de auto wat gewaardeerd wordt.

Gewoon echt TOP!

Al jaren een tevreden klant. Doen niet lastig over een beetje extra service. Ook tussentijdse vragen na het bestellen worden perfect getackeld door Amber die vrij bereikbaar is op de messenger.

Communicatie beter dan pakketdienst...

Snel geleverd en voortdurend op de hoogte gehouden. Héél tevreden! Ze konden mij beter helpen en van informatie voorzien dan DPD die het pakket had bij het sorteercenter en moest leveren.
De 2e loungeset hoes hier gekocht. De eerste hoes heeft na een paar jaar toch helaas zijn beste tijd gehad. Maar de loungeset genieten we ieder jaar nog maximaal van! 😁
Een ontzettend sfeervolle showroom. Uiteindelijk hebben we onze bestelling op de website geplaatst door wat twijfel. De levering zijn we ook happy over :)

Goed geadviseerd

Onze lamellenoverkapping zijn we bij aankoop ontzettend goed over geadviseerd. Nu zijn de bijgevoegde extra modules de kers op de taart, dik tevreden.
5 okt 2023
Super speciaalzaak. Een immens assortiment en altijd even vriendelijk. Deze zomer na onze 2e verhuizing weer geslaagd bij Timmermans!
Ieder jaar kopen we hier alles voor de carnaval, voor het eerst in de sale een tuinset gekocht. Alles ging vlot en gemakkelijk. 👍
3 okt 2023
Ik vond de service super, wat wel beter had gekunt was de bezorging. De chauffeur was een uurtje later dan gepland bij ons
18 jan 2024
We hebben onze loungeset gekocht in Horst. Prima advies in de winkel en de bezorger was bij het bezorgen heel behulpzaam