Onlineverf.nl

1.787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind het gruwelijk vervelend dat ik wanneer ik 1x iets besteld heb ergens ik 5 herrinneringen krijg om de service te beoordelen. Ik heb een blik verf uitgekozen en jullie hebben deze op de post gedaan. Ik heb inderdaad het juiste blik ontvangen willen jullie nu een sticker?
3 aug 2023
Beste Niels, Dank voor het plaatsen van je review. We vinden het vervelend om te horen dat je je stoort aan de hoeveelheid Truspilot beoordelingsmails. We zullen kijken of we hier in iets kunnen aanpassen. Het is in ieder geval fijn om te weten dat je je bestelling naar wens hebt ontvangen. Succes met de klus! Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
6 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Orderafhandeling is perfect kwast te duur

Orderafhandeling is perfect, prijstelling van de verf prima maar de prijs voor de kwast ver boven de maat. Kwast gekocht bij onlineverf: € 5,92 Exact dezelfde kwast (merk, serie en grootte) elders € 1,99. Geeft een nare bijsmaak.
22 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het blik was beschadigd geraakt tijdens de bezorging en de binnenkant van de doos zat vol verf. Misschien is het een tip om tape te gebruiken net tekst breekbaar! want postnl gaat er op deze manier niet voorzichtig mee om.
24 jul 2023
Beste Esther, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
Geïmporteerde beoordeling
Heel goeie service volgende dag al in huis maar slechte kwaliteit normale gesproken hoef ik maar 2x te doen en nu zeker 6 x.over heen gegaan voordat het beetje dekte dus daarna andere verf gekocht en dekte meteen
18 jul 2023
Beste, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Mocht dit probleem nog niet gemeld zijn bij onze klantenservice dan horen we het graag zodat we met je mee kunnen kijken en kunnen helpen. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl
25 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niet op tijd geleverd en daardoor een klusweekend verspilt. Normaal genomen had ik een zwaar onvoldoende gegeven, maar als compensatie 20% korting gekregen. Blijft toch steken op net een voldoende.
5 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen... ook geen bericht Bedankt voor het snelle antwoord! Ik was heel de da thuis en had fijn geweest indien Post NL een berichtje in de bus had gelaten….niet jullie fout
6 sep 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Je hebt je bestelling geplaatst op 31-8-2023. Op deze datum is je bestelling dan ook keurig door ons verzonden. Vervolgens is je bestelling op 1-9-29023 afgeleverd bij een PostNL PickUP Point omdat ze het pakket niet bij je afleveradres hebben kunnen afgeven. Je pakket ligt al geruime tijd bij de Le Choix Malin, Avenue Jean Volders 8, 1060 Saint-Gilles. Ik hoop dat ik hierbij je vraag/review correct heb beantwoord. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
de kleur groen blijkt lichtgroen te zijn, reseda , een zeer ongebruikelijke kleur bij huizen. Ik had dan nog beter wart kunnen bestellen. Makkelijker dekkend. Slechte voorlichting dus.
18 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Wij vinden het erg vervelend dat de kleur niet is zoals verwacht. Sudwest is een kant- en klaar product. Om die reden zijn kleuren al door Sudwest zelf vast gesteld en kunnen dan ook niet veranderd worden. Wel zijn wij het met je eens dat de groenen kleur een zeer ongebruikelijke kleur is. Tevens gaan mijn collega's direct bekijken of wij de kleuren duidelijker op de website kunnen tonen. Hopelijk tot een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
15 jul 2023

Gesplitste levering

Ik belde omdat levering in 2 delen zou komen! Jullie konden me niet (goed) vertellen wat in welke levering zat. Uiteindelijk kwam het spoed benodigde het eerst en oo aangegeven tijd
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het is de moeite niet waard maar toch wil ik het aangeven Als er staat dat je roerhoutjes gratis geleverd krijgt en je krijgt ze niet,zou ik het niet vermelden als extra Gr Bram
Als iets niet op voorraad is graag tijdens het bestellen aan geven. Niet via de mail een dag later. Hier kunnen wij niet mee plannen met vriendelijke groet, Andries Huisman
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service niet als goed hebt ervaren. We zijn bezig om onze klanten sneller op de hoogte te stellen als een product niet op voorraad blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
14 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik weet niet of het aan verf online of PTT ligt maar levering was dag later dan afgesproken. Normaal heb ik de levering altijd binnen een dag deze keer helaas niet
15 mei 2023
Beste Peter, Dank voor het plaatsen van je review. We zien dat je bestelling op tijd ons logistiek centrum heeft verlaten. Helaas is er bij PostNL een vertraging opgetreden waardoor je bestelling één dag later is afgeleverd dan gepland. Onze excuses hiervoor. We willen je in ieder geval veel succes wensen met de klus. Met kleurrijke groet, team Onlineverf.nl

De snelle levering vond ik goed, dat alles onder de (natte) muurverf zat iets minder. Emmer leek wel dicht te zijn, misschien geknoeid tijdens het vullen?
Antwoord van Onlineverf.nl
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat de bestelling beschadigd bij je is binnengekomen. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met de producten en het mengproces om waardoor dit niet ontstaat. De verwacht is dat het product door het vervoeren is gaan lekken rondom de deksel rand. Graag komen we met je in contact op een passende oplossing aan te bieden. Je kunt ons bereiken via 085 112 02 02 of klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
13 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles goed geregeld op één ding na. Helaas werden er super slechte kwaliteit viltrollers geadviseerd zodat veel pluizen in de verf kwamen vast te zitten.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verf werd pas 3 dagen later om 22.15 geleverd en niet zoals beloofd d volgend dag. Vreselijk vervelend, zo konden we in onze vrije kluswerk niet verder
7 jun 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Het spijt ons om te moeten lezen dat je de zending niet tijdig hebt ontvangen. Je bestelling is op 1 juni bij ons binnen gekomen. Waarbij vervolgens is gekomen voor 2 juni als afleverdatum. Helaas door enorme drukte bij PostNL, na het Pinksterweekend, is de zending vertraagd. PostNL heeft 3 juni de zending afgeleverd op het gewenste adres. Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is dat de zending vertraagd is geraakt. Echter is dit een vertraging wat helaas buiten onze macht ligt. Nogmaals onze excuses en succes gewenst met de verfklus. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl.
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Nadat de eerste bestelling niet goed ging ( verkeerde kleur ) is het naar tevredenheid opgelost door kosteloos de verf in juiste kleur te leveren.
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had de voorstrijk helaas toch niet nodig. Kon niet geruild worden…. 9016 1 van de meest verkochte kleuren. Jammer voortaan maar ander verfwinkel.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van een review. Onze verven worden voor de klant op kleur gemengd. Wij willen er ook voor zorgdragen dat alle klanten een blik "vers" gemengde verf in huis ontvangen. Daarom is het niet mogelijk om gemengde producten retour te nemen. Dit staat ook op onze site onder het kopje retourneren en op het label op de blikken. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een blik verf gekocht van 5 liter en boven op de verf zat een dik vlies wat we weg konden gooien vandaar mijn lage waardering hiervoor.
3 okt 2023
Snelle levering. Bestellen ging gemakkelijk maar helaas emmer voorstrijk had gelekt. Kan online verf waarschijnlijk niets aan doen. Post NL wel.
27 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Twee blikken in een deuk.

Twee blikken professionele verf besteld, beide zijn behoorlijk ingedeukt. Net niet lek. In de toekomst gewoon bij leverancier om de hoek kopen.
28 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te moeten horen dat je je bestelling niet in de juist stat hebt ontvangen. Helaas hebben wij hier geen bericht over mogen ontvangen om dit probleem op te lossen. Dit is uiteraard nog steeds mogelijk. Als je wilt dat er nog naar dit probleem gekeken wordt kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@onlineverf.nl. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
ben niet zo te vrede daar ik niet de juiste kleur gekregen heb en ruilen is niet mogelijk Bentheim geel is in mijn ogen geen Bentheim wit