Onlineverf.nl

1.944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.488 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Nederland
16 sep 2023
12 sep 2023
26 sep 2023

ral kleur gezocht, andere kleurcode ontvangen

Antwoord van Onlineverf.nl
28 sep 2023
Beste Toon, Bedankt voor je review. Zoals wij telefonisch al hebben proberen uit te leggen heb je niet de Ral 3022 besteld maar 3022 AUTHENTIC GREY van Flexa Creations. Bij het uitzoeken van de kleur staat de kleurnaam met waaier aangegeven + een referentie van de kleur. Dit staat ook aangegeven in je winkelmandje en op de ontvangen factuur. Omdat wij geleverd hebben wat er is besteld kunnen wij niet zomaar een product retour nemen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Team Onlineverf.nl
7 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Onbetrouwbare info op de website.

Ook ik heb kennis mogen maken met de valse beloftes en onbereikbaarheid van de klantenservice. Woensdagavond bestel ik beits zodat ik in het weekend lekker kan gaan beitsen. Product staat op direct leverbaar, tel daarbij de belofte "vandaag besteld morgen geleverd" bij op en ik dacht ruim op tijd om de boel zaterdag ochtend uiterlijk in ontvangst te mogen nemen. De werkelijkheid bleek weerbarstiger, het product was (ondanks de bewering op de website) NIET direct leverbaar en dat werd mij op vrijdag einde middag om 16:45 per mail medegedeeld. Bij toeval zag ik de mail direct binnenkomen en ben gaan bellen. Maar de klantenservice "ik vermoed precies 1 persoon" was druk en of ik een mail wilde sturen. Dat deed ik al tijdens het wachten en na ruim 30 minuten in de wacht te staan kreeg ik een dame van inkoop aan de lijn. Deze dame heeft uiteindelijk super klant gericht het broddelwerk van haar collega's opgelost (vandaar de 2 sterren) en mijn complimenten gaan uit naar haar en haar alleen. Deze club adverteert met spullen die ze niet op voorraad hebben, en zijn zo handig om je dan op het ALLERLAATSTE moment over te informeren. Ik handel altijd te goeder trouw en vertrouw erop dat de voorraad info anno 2023 op de website gewoon up to date is. Blijkbaar niet bij deze club en is het dus meer een gok of je je spulletjes op tijd krijgt, en klantenservice is behalve onbereikbaar ook niet genegen om je hier tijdig over te informeren. U bent af, onbetrouwbaar ondanks het feit dat ik door mijn geduld (ruim 45 minuten aan de lijn gehangen om iemand te spreken) en de doortastendheid van een dame van inkoop heb ik op de drempel op tijd mijn beits mogen ontvangen. Had ik niet gebeld had ik de spullen niet tijdig geleverd gekregen wellicht lang op mijn geld kunnen wachten (kleine 200 euro). Nogmaals onbetrouwbare webshop vooral niet geloven wat men op de website zet.
16 sep 2023

LITER Benar olie gekocht/0,75 LITER gekregen!

Benar UVR olie gekocht op 15 september 23. Prijs duidelijk vermeld voor 1 LITER INHOUD en inclusief btw. Bij levering blijkt dit een 0,75 LITER verpakking te zijn. Dat maakt het geheel flink duurder! In reactie op melding hiervan wordt er gezegd: oeps foutje kan gebeuren; that's it.... Geen enkel gebaar om bijvoorbeeld wat korting te geven of terugsturen te betalen. Kruideniersmentaliteit! Heb terug gestuurd en via andere website besteld. Ook nog eens voor 60% van de prijs! Ben dus uiteindelijk met terugsturen nog steeds veel goedkoper uit. Duur en slechte service. Ik ga hier niet meer kopen!
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slechte service en ik bestel hier nooit meer iets

Ik heb 4 potjes verf besteld van 259 ml, tester. Via de website geselecteerd op verf terpentine basis voor hout. 4 kleuren uitgezocht en besteld. Wat krijg ik binnen, 4 potjes muurverf! Klantenservice gebeld, nou daar kom je niet verder mee, de muurverf zou ik besteld hebben, nou zeker niet! Ze wilde niets voor mij betekenen, echt slecht, €30,00 weggegooid! Als antwoord kreeg ik het antwoord dat ik muurverf heb besteld, echt niet En begrip heb ik voor het verkeerd leveren al helemaal niet, hoe durven ze het voor te stellen. Dus hier niks bestellen hoor
Antwoord van Onlineverf.nl
22 jun 2023
Beste Brigitta, Dank voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat je een product hebt ontvangen waarvan je dacht dat een ander product zou zijn. Je hebt de Sigma Colour Tester besteld, dit is zoals duidelijk aangegeven bij de product omschrijving een muurverf tester. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, maar wij hebben geleverd wat besteld is, helaas kunnen we daarom niet veel voor je betekenen... We hopen op je begrip. Kleurrijke groet, team Onlineverf.nl