Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

175 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

3 jun 2024
Beste, jullie verliezen 2 sterren door de levering. 5 dagen op rij hebben we een mail ontvangen dat er "vandaag geleverd" ging worden. We bleven speciaal thuis en toen we moesten werken werden de buren zelfs ingeschakeld. Helaas.... Na anderhalve week werd er eindelijk toch geleverd. Dit is zeker niet leuk, jullie moeten op de website levertijd vermelden of persoonlijk via mail een leverdatum meedelen. Werkpuntje om te verbeteren !Website en prijzen zijn wel ok.

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

9 mei 2024
Keurig op tijd geleverd, zelfs 1 dag vroeger dan aangegeven op de website. Meer dan voldoende ingelicht over de levering. Ik zal steeds eerst jullie website raadplegen om een aankoop te doen. Heb al meerdere keren iets aangekocht bij jullie, altijd zeer tevreden. Doe zo verder.
AV
August v.
Leeuwarden
19 mei 2024
Zeer vlotte afhandeling. Na ontvangst betaling, hebben zij het keurig verzonden. Alleen de doos om te verpakking was niet helemaal stevig dicht getapt.
6 mei 2024
Communicatie en acceptabele levertijd Witkalk kar staat nog ingepakt en wordt op later tijdstip gemonteerd en gebruikt
8 mei 2024
groot assortiment voor een betaalbare prijs
27 apr 2024

22 apr 2024
20 apr 2024
4 mei 2024

Kwaliteit onvoldoende

De kwaliteit van de radarmeting is ondermaats.
27 mrt 2024
Bij ons was er een onderdeel te kort. Wij stuurden hiervoor een mail en enkele dagen later werd het onderdeel al thuis geleverd. Prima service dus!!!
12 apr 2024
Zeer vlotte en goede levering. De prijs is meestal heel goed. Alleen misschien soms wat degelijker materiaal ook aanbieden...
26 mrt 2024
Goede site Redelijk snel bezorgd kan sneller maar is wel oke. Verzendkosten heb ik altijd een hekel aan😄
2 apr 2024
Prima levering en producten voldoen aan de verwachtingen.
9 apr 2024
Vlotte levering