telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

telstarsurf.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2019
telstarsurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling ging vlot, de levering was echter niet zoals voorzien. Ik had de dag van levering door UPS een dag verlof genomen en was de ganse dag thuis. De levering ging gebeuren tussen 11 en 15u. Ik heb een deurbel waar ik ook op mijn smartphone zie wie er aanbelt. Er is dus die dag niet aangebeld geweest, maar ik kreeg dan later op de middag een bericht dat het pakket kon afgehaald worden in een afhaalpunt van UPS. Dus ik veronderstel dat de courier niet is langs geweest en het pakket rechtsteeks afleverde in het afhaalpunt. Dus ben ik er dan zelf nog mogen om rijden.

Verzending was snel maar ik kon geen levering kiezen in een ophaalpunt welke niet in de buurt was van mijn facturatieadres (welke voor mij totaal niet handig is…). Mijn bestelling ging over 2 dezelfde artikelen maar in een verschillende maat. Het 1ste artikel in was de juiste maat en is op het gekozen afhaalpunt toegekomen, maar het 2de artikel is zowel niet de juiste maat en niet verzonden naar het gevraagde afhaalpunt… Gelukkige was de klantendienst erg behulpzaam en spoedig in zijn reacties en is alles in orde gekomen. Het heeft mij wel tijd gekost…

Beoordelingen voor telstarsurf.nl

eerst mail van UPS betreffende levering terwijl twee dagen later geleverd door een andere transporteur...
20 jul 2023
Very happy shopping at Telstar. Speedy delivery. Quality products and an easy return policy if necessary.
3 jun 2023
Webpagina is via telefoon minder overzichtelijk en toelichting op herbegraven kopen product is summier
29 aug 2023
Product was na een aantal weken kapot, maar heb een heel fijn voorstel gehad om het op te lossen!
Antwoord van telstarsurf.nl
7 sep 2023
Bedankt voor de review en fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen!
7 sep 2023
Goed geholpen aan de telefoon door Jesse. Hierna direct een bestelling geplaatst! Helemaal top!
Antwoord van telstarsurf.nl
7 sep 2023
Super bedankt voor de review, geniet van je bestelling!
10 sep 2023

Beste surfwinkel van Nederland!

Snel, goed en betrouwbaar. Zoals alles wat ik bij Telstar koopt, online of in de winkel. Top!
6 jul 2023

Snel en correct!

Gebeld voor advies voor wiervin. Dezelfde dag nog gekocht en verstuurd. Dag er na in huis!
MD
Menno D.
Burgh haamstede
9 jul 2023
Fijn contact personeel die je vriendelijk te woord staat en bereid is je goed te helpen
Verstandig van zaken en beste merken voor watersport, + de hond mag mee naar binnen
PD
Pascal d.
Maastricht
19 mei 2023
Ion trapeze, mooi product en afwikkeling van aankopen bij Telstar is altijd top!👍
SS
Serge S.
Stadskanaal (NL)
Perfect geholpen bij het uitzoeken van een geschikte wier vin voor mijn plank
8 jun 2023
Niet zo veel leuke dingen op de website plaatsen🤪, ik blijf bestellen. Otty
10 aug 2023

Afhandeling klacht

Klacht is snel en professioneel afgehandeld en nieuw product snel geleverd!
snelle levering en was in de buurt van winkel om te ruilen zonder problemen
15 aug 2023
persoonlijke hulp, kennis, snelheid, prijs-kwaliteit; allemaal 5 sterren.
14 jul 2023

Levering op tijd en snel, goed advies

Levering op tijd en snel. Juiste product. Goed adviesgesprek telefonisch
5 jul 2023
Goede online shopping ervaring, zoals je verwacht, maar zelden krijgt.
alles is perfect verlopen, goeie prijs, perfecte betaling en levering!
11 sep 2023
Top ! Korte levertijden , eerlijke prijzen en altijd goed advies !
27 okt 2023

🤙

Zowel in de wepshop als in de winkel word je altijd top geholpen 🤙