telstarsurf.nl- Logo - Beoordelingen

telstarsurf.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.013 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2019
telstarsurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling ging vlot, de levering was echter niet zoals voorzien. Ik had de dag van levering door UPS een dag verlof genomen en was de ganse dag thuis. De levering ging gebeuren tussen 11 en 15u. Ik heb een deurbel waar ik ook op mijn smartphone zie wie er aanbelt. Er is dus die dag niet aangebeld geweest, maar ik kreeg dan later op de middag een bericht dat het pakket kon afgehaald worden in een afhaalpunt van UPS. Dus ik veronderstel dat de courier niet is langs geweest en het pakket rechtsteeks afleverde in het afhaalpunt. Dus ben ik er dan zelf nog mogen om rijden.

Verzending was snel maar ik kon geen levering kiezen in een ophaalpunt welke niet in de buurt was van mijn facturatieadres (welke voor mij totaal niet handig is…). Mijn bestelling ging over 2 dezelfde artikelen maar in een verschillende maat. Het 1ste artikel in was de juiste maat en is op het gekozen afhaalpunt toegekomen, maar het 2de artikel is zowel niet de juiste maat en niet verzonden naar het gevraagde afhaalpunt… Gelukkige was de klantendienst erg behulpzaam en spoedig in zijn reacties en is alles in orde gekomen. Het heeft mij wel tijd gekost…

Beoordelingen voor telstarsurf.nl

Bij aankoop tweedehandse duotone unit wing bleek het ventiel voor het leeglaten van de strut lek. Ik heb het kunnen vastlijmen maar het is niet meer bruikbaar om de strut leeg te laten. Bij de aankoop van alle nieuwe surfspullen is alles prima verlopen...

wetsuit tijdens black friday gekocht

snelle levering, wetsuit gekocht tijdens black friday. Helaas was het advies maat 50 niet juist. Pak zat erg strak. Bij het omruilen net buiten de black friday bleek maat 52 niet meer leverbaar. Overjarig model. Wel jammer. Verder alles goed geregeld
24 mei 2023
wat beter zou kunnen, is dat ik 2 mails ontvangen heb met een trackingnummer van UPS. Maar het pakje is bezorgd door DPD, maar is al wel aangekomen. De zending was alleen niet te traceren maar paste door de brievenbus
8 jun 2023
Heel veel artikelen! Met een ruim aanbod was de keuze reuze! Ook de levering was perfect. Ik had 2 artikelen welke vanuit verschillende leveranciers vandaan kwamen in verschillende leveringen. Ging perfect!
12 okt 2023
Warme winterneopreen, met de indicaties voor de verschillende maten kon ik correct de goede maat selecteren, snelle levering. En dat in aanbieding voor een zeer scherpe prijs.
RV
Ron V.
Cuijk
1 jul 2023
Telstar is altijd top, ik kom er al bijna 40 jaar. Echt goede service, topadvies altijd en een relaxte en zeker niet opdringerige sfeer. Best in the business wat mij betreft!
22 mei 2023
Bestelling netjes op tijd ontvangen. Enige verbeterpunt beter inpakken doos zat geen enkel bescherming in om de goederen te beschermen op schade en eventueel reclame folder.
Ik was bij mijn aankoop iets vergeten en heb dit aangegeven. Het aanvullende artikel werd gratis aan mijn bestelling toegevoegd. Ik ben superblij met de service !
2 jun 2023
Correcte en snelle info via contact per telefoon, snelle en duidelijke afhandeling van online bestelling. Moeiteloos online betalen via de vele betaalmogelijkheden
13 sep 2023

Goede bereikbaarheid en juist en eerlijk advies

Zijn goed bereikbaar en geven een goed en eerlijk advies. Helaas zit de winkel niet bij mij om de hoek en bestel ik alles online, maar ga zeker een keer langs.
28 aug 2023

Goede service

Goede correcte service, prijs kan beter. zou handig zijn als er een keuze is voor lever firma zodat het pakje ook handig bij een afhaalpunt kan geleverd worden
RM
Rick M.
Landgraaf
6 jul 2023

Prima webshop!

Prima in orde. We zijn wat verwend tegenwoordig dat alles de dag erna al wordt geleverd. In dit geval duurde dat een dagje langer. Ik vond het prima.
2 aug 2023

Realistischer inschatting levertijd

Het ingeschatte tijdstip van bezorging is altijd te optimischtisch. Een realistischer inschatting voorkomt onnodig thuisblijven en teleurstelling
24 jul 2023

10 out of 10

Very happy with my new kiteset. Excellent service and communication. Package arrived quick. I would recommend this and order again in the future.
9 jun 2023
Duidelijke website, snelle levering, makkelijke manier voor retour (retour sticker zit al bij de bestelling.) en snelle verwerking van Retour.
14 jul 2023
Het product voldeed aan de verwachting. De bezorging duurde iets langer dan ik had verwacht maar daar kunnnen jullie mogelijk niets aan doen.
31 mei 2023

Zeer tevreden

Meerdere goodies hier gekocht, al in all zeer tevreden. Goeie bezorging en service en scherpe prijzen in vergelijking met de concurrenten.
2 jun 2023
De verzending is ruk via UPS, duurt te lang en levertijd komt pas kort van te voren bekend. Dus als je niet thuis bent , benje de sigaar.
4 jun 2023
Goed advies over mijn zeilgehad en super aftersales. Touwtje van mijn power xt was niet goed, direct een nieuwe opgestuurd
29 jun 2023
Super fijne ervaring, goed geholpen, snelle klantenservice met verstand van zaken. Ik kom hier zeker vaker!