Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.094 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

13 jul 2023
Bezorging is meestal stipt, veranderingen worden direct doorgegeven. Mijn laatste ervaringsdeskundige, 2 paar schoenen besteld ( ook betaald), helaas paste beide paren niet, netjes direct terug gestuurd en binnen 5 de. was het geld weer terug gestort op mijn rekening.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw score en uw uitgebreide beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel
IG

Tevreden

Ik heb mijn laarzen geretourneerd gewoon gedaan wat ik volgens de beschrijving had moeten doen ,en een paar dagen later kreeg bericht dat ze de geretourneerde laars hebben ontvangen en nu wachten wanneer ik mijn bedrag terug zal krijgen. Dus tot nu tot ging erg vlot.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. De terugbetaling kunt u binnen enkele werkdagen verwachten. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MD
Meinie D.
Willemsoord
18 mei 2023
Als je vragen of klachten hebt, worden ze netjes en adequaat beantwoord Dat heb ik al een paar keer ervaren. Voor de rest: ik heb al een keer of tien deze aanvraag beantwoord en nu vind ik het genoeg. Het wordt een beetje irritant. Met vriendelijke groet overigens.
19 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
23 jul 2023

ondermaatse kwaliteitscontrole

Kwaliteit van de door mij bestelde artikelen zijn redelijk tot goed, echter ze zijn zo verkreukt alsof de controle bij de aflevering ontbreekt en ik genoodzaakt ben om de strijkbout er bij te halen. dit is niet de eerste keer dat ik zulke verrassingen tegen kom.
24 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de artikelen gekreukt zijn geleverd. Met vriendelijke groet, team Klingel
AJ
21 nov 2023

Bestelling bij Klingel perfect, bezorging zeer slecht

Bestelling bij Klingel perfect geregeld. Bezorging van pakket heel slecht. Is zonder aankondiging van te voren bezorgd, en bij de voordeur buiten achtergelaten. Omdat ik niet wist wie en wanneer mijn bezorging zou plaatsvinden, was ik op dat moment niet thuis.
22 nov 2023
25 aug 2023
het zou fijn zijn als jullie de verpakkingen aanpassen om wat er in moet B.V een paar schoenen niet in een doos te doen waar wel 5 paar in kunnen denk ook eens aan de mensen die er mee moeten slepen en als iets retour moet ben ik de gek die er mee moet slepen.
28 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over de verpakking gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
17 sep 2023

Tevreden klant!

Fijne betrouwbare webwinkel waar alles, van bestellen tot betalen, gewoon goed gaat. Klingel verkoopt kwaliteitsartikelen en soms hebben ze leuke aanbiedingen. Ik kan wel zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben en ik zou ook niet weten wat beter zou kunnen!
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
MD
Meinie D.
Willemsoord
30 dec 2023
Altijd alles keurig in orde. enig minpuntje: haal uitverkochte artikelen uit de shop. ik klik TE vaak en erger me er dan aan, dat een uitverkocht artikel soms nog wel 6 weken aangeboden wordt. Verder: gemak dient de mens, en voor mij is Klingel gemak.....
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet , Team Klingel
2 jul 2023
Hier de juiste pantalons gevonden en gekocht , met elastische band ,alleen doordat de broeken lang opgevouwen gelegen hebben , moeten ze naar de stomerij gebracht worden om de kreukels er uit te halen . en schoenen in mijn maat gevonden van soepel leder.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
ML
13 okt 2023

De bestelling plaatsen ging gemakkelijk alleen de levering vond ik wat lang duren het duurde iets meer dan een week voor dat ik een track en trace code kreeg om mijn bestelling te volgen daar ze zeggen dat het binnen 4 a 5 werkdagen geleverd word
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
NP
1 jul 2023
Levering eerder dan de planning. Goed product. Klein smetje. DHL heeft het pakketje over de schutting gegooid i.p.v. aftegeven op het DHL-punt in de Tyrelsestraat in Vaals. Maar, alles is goedgekomen. Mijn vrouw is zeer blij met mijn verrassing.
Antwoord van Klingel.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Wens uw vrouw veel plezier van het artikel. Met vriendelijke groet, Team Klingel
CB
Carmen B.
Rijswijk
13 jul 2023

Klingel, naam om te onthouden.

Mijn ervaring met Klingel was altijd uitstekend. Klingel bezorg de bestelling op tijd en geen problemen als jij teruggeven. Wat ik heel belangrijk vind is, dat mensen correct en geduldig zijn al telefoon. Gelukkig ik vind die mensen bij Klingel.
14 jul 2023
22 aug 2023
Zorgen voor betere bezorgdienst,mijn ervaring met DHL is slechter dan slecht en ook bezorgd het klingel een slechte naam en deze accepteert het kennelijk dat de de klant zo behandeld wordt en doet er niet veel moeite voor om de klant te helpen.
23 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot onze bezorgdienst. We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met DHL en Klingel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Niet goed aangegeven levertijden: Op 24/11 bestelling geplaatst. Bij alle artikel stond op voorraad en levertijd 2-4 dagen. Pas na plaatsing bestelling, stond verwachte datum 3 dec. Daarover gemaild. Uiteindelijk pas levering op 7 dec. Dus g
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 sep 2023
Als je al 22 jaar klant bent dan moet je alsnog steeds voor minimaal 45 euro besteden om in aanmerking te komen voor de gratis cadeaus. Dit zou naar mijn mening best gewoon bij een mindere bestelling automatisch mee gestuurd kunnen worden.
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. De minimale bestelwaarde dient altijd te worden gehanteerd, het maakt hierbij niet uit hoe lang iemand klant is van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
21 nov 2023
Goede kwaliteit van kledij, ook voor vrouwen met maatje meer. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de spullen arriveren. Als iets uitverkocht is tijdelijk wordt het nageleverd, mits je het dus al besteld had. Ik ben er erg blij mee!
22 nov 2023
29 okt 2023
Goede kwaliteit kleding, ze leveren op de afgesproken tijden. Prettig online te winkelen. Wel kan het voorkomen dat de bestelnummers in de papieren catalogus niet overeenkomen met de website. Even contact opnemen en het wordt geregeld.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
4 jun 2023

Twee verschillende maten jeansjack besteld. Goede maat behouden, andere retour gestuurd en daarvoor per omgaande het betaalde geld terug ontvangen.

Hele leuke Amy Vermont jeansjack met kleurrijke print besteld, in twee op een volgende maten. De goede maat behouden en de andere retour gestuurd. Binnen één week was het geld weer teruggestort op mijn rekening. Heel netjes geregeld.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
IB
Ilonka B.
Enschede
15 okt 2023
Ik vind dat de communicatie naar de klant toe heel veel beter mag. En het duurt lang voor je het pakketje krijgt. Ik had verwacht dat ik het niet zou ontvangen. Ik heb het besteld, en er verder niets van gehoord, ook geen mail gehad.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw adresgegevens naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
2 nov 2023
Makkelijke website om te bestellen. Enige minpuntje was: er werd een mogelijke bezorgdatum in de mail vermeld maar het 2 dagen later. Dat kan beter. Ik heb via de mail contact gezocht maar daar nooit een reactie mogen ontvangen.