Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.009 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Haarkwaliteit is perfect! Meerdere merken haar extensions gehad, maar Ik wil nooit meer een ander merk. Goede informatie online, de klantenservice heeft mij goed geholpen. Binnen 24 uur de bestelling in huis.

13 apr 2024
Ik draag al 5jaar extensions met mijn vorige extensions deed ik zeker 10-12 maanden ik heb ze alrikdtgoed verzorgd met producten enz. Nu dacht ik eens hier te bestellen de extensions van greathair zelf. Nu ben ik echter diep teleurgesteld want da extensions verliezen enorm veel haren en klitten best wel ookal gebruik ik de producten die jullie erbij verkopen en vindt dit eigenlijk absoluut niet kunnen want heb er toch ook een mooi bedrag voor betaald.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

4 okt 2023
23 sep 2023
11 sep 2023
29 jul 2023

Stijltang doet de krullen niet weg… te…

Stijltang doet de krullen niet weg… te gladde plaat
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Wat vervelend om te horen dat de stijltang niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen later op de dag contact met je opnemen om advies en tips te geven. Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
tapes zijn niet sterk genoeg
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt voor je review. Wij vinden het heel spijtig te horen dat je niet tevreden bent met de sterkte van tape extensions. We nemen contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Great Hair
16 aug 2023
16 aug 2023
Wij vinden het heel spijtig dat je niet helemaal tevreden bent . Wij sturen je ene mail om te kijken wat er mis is gegaan en of we nog iets voor je kunnen betekenen.