Belevenissen.nl- Logo - Beoordelingen

Belevenissen.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.409 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Site waar je lekker eenvoudig doorheen scrolt op zoek naar een leuke belevenis. Echt belevenissen waar je niet zo 1,2,3 aan denkt. Glasblazen… huh? Dat is leuk!! En degene die het als kado kreeg, had precies dezelfde reactie, maar dan in viervoud 😃

Bon al een aantal maanden niet inleverbaar omdat bij aankoop de datums al vol zaten. Had fijn geweest als dit vooraf word aangegeven aangezien het vaak kado word gedaan en dan is het toch leuk is om er snel gebruik van te maken. Wel werd mij aangeboden een duurdere belevenis te boeken en bij te betalen het gaat hier niet om maar €10,00👍. Nu is de oplossing om mijn bon in te wisselen voor een andere belevenis. Dit gaat online ook niet omdat de bon al geactiveerd is. Ook bijzonder dat hier veel positieve reviews staan hoewel dit op trustpilot toch heel anders is.

Beoordelingen voor Belevenissen.nl

Goede website en producten

Super leuke, gepersonaliseerde cadeaus van goede kwaliteit. Snelle en goede levering. Al jaren vaste klant.
GL
Gerda L.
Etten-Leur
8 jul 2024
8 jul 2024
Omdat er geen airsoft is voor jongeren
14 jun 2024
7 jun 2024
JL
jan l.
Helmond
28 mei 2024
27 mei 2024
Moest eerst betalen wn kon daarna maar een datum kiezen die totaal niet uit kwam!!!!. Dus ben erg teleurgesteld......
Antwoord van Belevenissen.nl
29 mei 2024
Dank voor je bericht. De belevenissen zijn altijd op basis van beschikbaarheid. Je cadeaubon is nog bijna 2 jaar geldig:) Wij wensen je t.z.t. alvast heel veel plezier!
21 mei 2024
Erg leuke acties, alleen wel jammer dat je niet een leuke cadeauverpakking thuis krijgt maar alleen een mail met een pdf bestand
26 mei 2024
Mooie en gemakkelijke site om wat speciaals te organiseren.
1 mei 2024
Hoop dat ze een leuke ervaring krijgen...
20 mei 2024
echte aanrader
23 mei 2024
16 mei 2024
13 mei 2024
2 mei 2024
3 mei 2024
Personeel ad tel vond ik heel onvriendelijk en kort van stof. Als je eenmaal de kaart hebt aangeschaft houdt de verantwoordelijkheid v Belevenissen op, Slechte zaak!
Antwoord van Belevenissen.nl
10 mei 2024
HI, Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. Wij hebben het nagekeken. Voor de aankoop hebben we meerdere malen contact met u gehad en alles uitgelegd hoe het e.e.a. werkt. Wij wensen u alsnog heel veel plezier met de belevenis!
fijne webshop die duidelijk en snel werkt. Het product gelijk ontvangen en kado kunnen geven