Belevenissen.nl- Logo - Beoordelingen

Belevenissen.nl

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.403 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Site waar je lekker eenvoudig doorheen scrolt op zoek naar een leuke belevenis. Echt belevenissen waar je niet zo 1,2,3 aan denkt. Glasblazen… huh? Dat is leuk!! En degene die het als kado kreeg, had precies dezelfde reactie, maar dan in viervoud 😃

3 jul 2023
ik moet na de bon te hebben gekocht nog zelf contact opnemen via mail met de aanbieder. Dit is nog veel werk voor de persoon aan wie je het kado geeft. Ik had net zo goed direct bij de aanbieder kunnen boeken.Voor het kopen van de bon heb je ook nul inzicht over waar het was en wanneer het mogelijk was.

Beoordelingen voor Belevenissen.nl

26 mei 2024
Mooie en gemakkelijke site om wat speciaals te organiseren.
7 jun 2024
JL
jan l.
Helmond
28 mei 2024
23 mei 2024
27 mei 2024
Moest eerst betalen wn kon daarna maar een datum kiezen die totaal niet uit kwam!!!!. Dus ben erg teleurgesteld......
Antwoord van Belevenissen.nl
29 mei 2024
Dank voor je bericht. De belevenissen zijn altijd op basis van beschikbaarheid. Je cadeaubon is nog bijna 2 jaar geldig:) Wij wensen je t.z.t. alvast heel veel plezier!
21 mei 2024
Erg leuke acties, alleen wel jammer dat je niet een leuke cadeauverpakking thuis krijgt maar alleen een mail met een pdf bestand
BE
Bert E.
Groesbeek
25 apr 2024
Bestellen gaat goed. Prijs niet hoger dan bij de leverancier.
1 mei 2024
Hoop dat ze een leuke ervaring krijgen...
20 mei 2024
echte aanrader
16 mei 2024
13 mei 2024
2 mei 2024
26 apr 2024
22 apr 2024
3 mei 2024
Personeel ad tel vond ik heel onvriendelijk en kort van stof. Als je eenmaal de kaart hebt aangeschaft houdt de verantwoordelijkheid v Belevenissen op, Slechte zaak!
Antwoord van Belevenissen.nl
10 mei 2024
HI, Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. Wij hebben het nagekeken. Voor de aankoop hebben we meerdere malen contact met u gehad en alles uitgelegd hoe het e.e.a. werkt. Wij wensen u alsnog heel veel plezier met de belevenis!
5 apr 2024
fijne webshop die duidelijk en snel werkt. Het product gelijk ontvangen en kado kunnen geven
KV
Kitty V.
Poortugaal
26 mrt 2024
Het activeren met de verjaardagsdatum ging wat lastig
30 mrt 2024
Makkelijk te bestellen