072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

Toppers

Vriendelijke medewerkers met een topservice! Aanrader!
9 mrt 2024
Snel, adequaat, afspraak is afspraak
AT
Aart t.
Enschede

Perfect

Alles is erg goed gegaan
Vlotte verzending
Snelle levering.
23 mrt 2024
16 mrt 2024

Wij kopen regelmatig bij 072 PC omdat refurbs een snellere service hebben dan nieuw.

Wij kopen regelmatig bij 072 PC omdat ze snel en vakkundig zijn. En gaat er toch een laptop kapot dan is het meestal met een dag (of 2) geregeld. Jammer genoeg hebben ze niet altijd de zware werkpaarden onder de laptops op voorraad. Maar zijn ze er wel, dan liever een refurb met 2 jaar garantie dan een nieuwe. De service is namelijk sneller!

Prima

Hele snelle service en een mooi product. Enig minpuntje is dat de batterij van de laptop niet heel lang mee gaat (binnen het uur leeg) anders dan dat zeer tevreden.
Webshop is overzichtelijk en doet wat het moet doen. Handig is ook de achteraf betalen optie via Klarna. Het komt nl. nogal eens voor dat pakketjes niet aan komen
3 feb 2024
Goed bereikbaar, goed telefonisch advies en snel geleverd. Bestelprocedure is prettig en communicatie uitstekend. Alles keurig direct bevestigd per mail.
10 feb 2024

Service en kwaliteit

Gebeld met een vraag; direct passend antwoord. Het product besteld en dit was vervolgens dezelfde dag opgestuurd. De dag erna had ik het gelijk in huis.

Voor herhaling vatbaar

Snelle reactie, redelijke prijzen en goed bereikbaar - ook per telefoon. Ik had verkeerde kabels besteld, die zijn vlot omgeruild.
Snelle en nette levering. Producten werken naar behoren. Niets op aan te merken dus.
Snel reageren , snelle levering, goed verpakt, goede garantie, mooie prijzen
11 feb 2024

Gewoon perfect

Duidelijke site. Super snelle levering. Prachtige laptop.
Veel keus snel verzonden en ontvangen,zeer tevreden