kavally-men-women.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 aug 2023
kavally-men-women.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Dit was mijn eerste online aankoop bij kavally. Reageren snel op je vragen. Kavally verkoopt Prachtige kwalitatieve dames en herenkleding, en andere leuke accessoires en schoenen. de verzending was supersnel. Het product Deze prachtige blouse (Travel Rosaly Wit). komt exact overeen zoals op het filmpje te zien is (instagram) en op de website. Zelfs het pakketje uitpakken was een feestje. Met liefde ingepakt. (Persoonlijk accent) Samengevat: uitstekende score, een dikke tien verdiend!
Nanja d.
Badhoevedorp

3 okt 2023
Ik vindt dat het wel anders had gekund wat betreft mijn bestelling van een blazer. Er zat een weeffoutje in met wat rafeltjes en die heb ik toen naar de binnenkant gedrukt. En je ziet er niet veel meer van. Ik heb dit gemeld en toen werd er gezegd nou mooi dat u het zo heeft opgelost. Maar dat doe je niet op zo'n manier. Dan kom je toch een klant een beetje tegemoet..

Beoordelingen voor kavally-men-women.nl

17 feb 2024
Keurig verpakt en een snelle levering👌🏻
Snelle bezorging van mijn bestelling

Super tevreden

Prachtig verpakt met zorg gedaan
Nathalie D.

20 jan 2024
Nanja d.
Badhoevedorp
10 nov 2023

Kavally staat voor kwaliteit, service en Integriteit

26 sep 2023
Appjes worden snel beantwoord; Gelijk duidelijk hoe te handelen; De verzending is een visitekaartje; Bij retourneren wordt ook het geldbedrag meteen teruggestort; Keurige zaak, deze mensen doen uitstekend hun best, heel correct!!
27 okt 2023

Mooie kleding, goede kwaliteit

Mooie kleding, goede kwaliteit. Snelle levering. Het zou fijn zijn als de maten iets beter gecommuniceerd werden, daar zit qua merken veel verschil in.

Info juist op de site

De trui die ik besteld heb, voldeed aan de info op uw site. Ben er blij mee,volgen meer bestellingen
UB
Utah b.
zaandam
niets ik was tevreden met de levering,alleen helaas moeten terug sturen,het item was te klein
6 aug 2023
Graag een wat betere beschrijving van het artikel en ms wat meer foto,s ook van de achterkant
Snelle levering (zeker in deze tijd) en de kleding is precies zoals het gepresenteerd wordt

Tip,top

Alles keurig in mooi verpakking, kwalitatief kledij, enkele maatjes vallen wat klein uit
16 nov 2023

Voor herhaling vatbaar !

Een vest besteld, alles wat er over werd gemeld klopte ! Ga hier zeker weer iets kopen
2 okt 2023
Super leuk hoe ze het pakketje versturen echt een feestje om uit te pakken
SNELLE SERVICE PERSOONLIJK CONTACT GOED ADVIES PRIJS KWALITEIT GOED
30 aug 2023
Snelle en correcte levering, heel tevreden over het bestelde artikel
7 jan 2024
De tops waren prachtig En de verpakking zo cute Dank je wel 💋