Feestwarenhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Feestwarenhuis.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden439 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Keurige snelle bezorging met Track&Trace…diverse spullen gekocht…bleek ik achteraf iets vergeten te zijn bij bestelling…alsnog na besteld…maar ben zeer tevreden met al de spullen die ik heb ontvangen…fijne en betrouwbare leverancier…

26 okt 2023
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij een bestelling vanaf 40 euro, dit staat onjuist vermeld op de site. Bij bellen werd verteld vanaf 30 euro en op de site stond 25 euro, na meerdere malen contact te hebben gehad werd 40 euro aangegeven. Helaas was toen de graag bestelde jurk al uitverkocht!

Beoordelingen voor Feestwarenhuis.nl

3 feb 2024
heb maar de helft van de bestelling gekregen!
Zondag besteld en zaterdag geleverd
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Dank voor uw beoordeling. U geeft deze beoordeling op de woensdag terwijl het nu vrijdag is en u het product dus al binnen heeft. Dat kunnen we zien aan uw 2e beoordeling, ook hiervoor dank.
2 aug 2023

Feestartikelen

24 nov 2023
Besteling Sintpak , pakje volgens beloofde afleverdatum ontvangen. Plus ! Geen gemaar of in backorder en alsnog wachten... Bestelling op tijd was echt noodzakelijk. Kwaliteit van het geleverde is zoals verwacht mocht worden. Geen beschadigingen of iets dergelijks en compleet. Tevreden mee !
23 nov 2023
de doktersjas die ik had besteld zou langen mouwen moeten hebben zoals op de afbeelding was weergeven. Helaas kwamen de mouwen tot mijn elleboog wat ik ook een rare lengte vind. Verder een snelle levering
De bestelde Pietencol was gelukkig waterdicht verpakt , want PostNL vond het nodig om het pakketje bij de voordeur achter te laten , terwijl ik gewoon thuis was . Wel snel bezorgd : de volgende dag !
19 sep 2023
Prima klein prijsje voor een mooi (eigen)wijsje! Met de kazoo van Feeestwarenhuis in de hand komen mijn leerlingen straks in de krant! (Foto en artikel volgt)
AB
A B.
Hardinxveld Giessendam
1 nov 2023
Knuffel met bedrukt shirt en een helium gevulde ballon besteld als cadeau laten versturen. Voorkeursdatum bezorgen opgegeven en keurig bezorgd.
6 jul 2023
Zeer snelle en complete levering. Bij het ophalen van de bestelling sta je ineens in het magazijn, maar ik denk dat ze daar mee bezig zijn.
15 nov 2023
De bestelling is snel en correct geleverd, precies zoals het was beloofd. Jammer dat ik niet meer dan 3 exemplaren kon bestellen in een keer.
3 aug 2023

Feesthoedjes

Had de feesthoedjes bij vorige bestelling vergeten…alsnog besteld en wederom keurig en snel geleverd middels Track&Trace.
CG
10 mei 2023
Perfect ing Pakt. Tis voor op moederdag te geven. Dus. Kan nog geen foto bij voegen. Maar zal heel goed terechtkomen.. Top
22 mei 2023
Bestelling kwam niet geheel overeen met bezorgde artikelen. dit is goed opgepakt door de klantenservice. Fijne mensen!
28 jul 2023
Goede overzichtelijke site Afhalen gaat ook lekker soepel Voor het volgende feestje weet ik waar ik moet zijn
17 dec 2023
Het product is mooi en zoals beschreven. Het heeft even geduurd vanwege de feestdagen, maar het kwam op tijd.
13 jun 2023
Vlotte levering. Jasje kwam met hangertje. Kwaliteit jasje niet bijzonder maar daar was de prijs ook naar.

Supersnelle levering en.perfecte service

Ik had meteen gebeld na plaatsen order en vlgd dag in huis TOP mijn dochter kan naar haar wedstrijd!
22 aug 2023

Er was een foutje gemaakt wat ze snel opgelost hebben. Bestelling de volgende dag gelijk in huis.
16 jul 2023
De bestelde artikelen waren super snel in huis! Prima verpakt, duidelijke communicatie via mail.
27 okt 2023
Supersnelle levering, zeer goede verpakking, mooie en kwalitatieve producten, alles naar wens.