Lucardi Juwelier Schiedam

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden124 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
De Verkoopster nam de tijd om te helpen met uitkiezen van een ring. Bij het afrekenen liep de kassa vast. Omdat ik met een kadokaatt van primera afrekende wat waarschijnlijk het kassasysteem niet herkende. Maar na een telefoontje was dat opgelost. Prima service

Geholpen door een vriendelijke medewerker.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Schiedam

JV
Jolanda v.
Schiedam

Vriendelijk personeel

Je kan op je gemak rondkijken Wanneer je de verkoopster wenkt komt ze direct naar je toe ben prima geholpen. Verkoopster attendeerde mij erop dat ik een klantkasrt aan kon maken en zo direct al 10% korting kreeg. Al met al uitstekende service en ervaring
16 jun 2023
Goed geholpen soms wat minder ligt aan klant zelf leuke winkels wel meer geweest en gekocht overzichtelijk de winkels bergen op zoom en Rotterdam Vlaardingen en Schiedam net gekocht 2 ringen tevreden mee goed geholpen advies gevraagd in Schiedam was dat
12 aug 2023
Heel fijn geholpen, mijn kaart was niet meer actief om de een of andere reden en is gelijk weer in orde gemaakt. Alleen jammer dat de collectie stalen bedels niet zo groot was, maar de verkoopster was super aardig en behulpzaam TOP
10 aug 2023

Super hulpvol

Ik was opzoek naar een simpele ketting. De mevrouw in de winkel heeft me erg goed geholpen door te meten hoelang de ketting was die ik al droeg en welke maat ik dan nodig had voor de andere. Ook heeft ze het mooi voor me ingepakt.
2 jul 2023
Super vriendelijk personeel in het filiaal van Schiedam passage, Ik word er altijd goed geholpen of ik nou wat wil kopen, repareren of ruilen. Ze zoeken altijd een passende oplossing voor de klant
15 aug 2023
fijn en behulpzaam personeel. wilde bijvoorbeeld zien hoe mn hangertje aan deze ketting zou hangen. Deze heeft ze heel lief even laten zien. (hangertje bij vorige aankoop aangeschaft)
20 sep 2023

Top tip top

Aardig personeel. Wat persoonlijk beter kan iets meer aandacht naar binnen lopende klanten ook op de rustige dagen. Er hangt een gezellige sfeer, voor de rest niks te klagen 😊
9 nov 2023
Vandaag heb ik kinderoorbelletjes gekocht en werd heel gezellig geholpen. De verkoopster liet de oorbelletjes zien voor kinderen en gaf me raad. En het werd leuk ingepakt.

Fijne juwelier

Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam en goede adviezen. Vind het wel gek dat er voor de verpakkingsdoosjes betaald moet worden.
De medewerker die ons hielp was super vriendelijk en gezellig. Ze raadde ons ook meedere opties aan etc. Niks aan veranderen!
Werd tijd voor mij vrijgemaakt en goede zorg geleverd. Helixpiercing laten zetten. Erg vriendelijk en behulpzaam geholpen
19 okt 2023
Ik heb nog vandaag een aankoop gedaan! Vindt dat Lucardi hele leuke sieraden heeft! Ik klant vriendelijk is.
Ik ben heel fijn geholpen vandaag. Ik had het gevoel dat ze echt tijd voor me had ondanks de drukte
22 mei 2023
De service en de vriendelijkheid. En ik vind de winkel altijd netjes opgeruimd en mooi ingericht.
Hele fijne medewerkster vrolijk en vriendelijk! Attendeerde ons op het membership!
6 jul 2023
Goede kwaliteit voor een mooie prijs! Veel sale en een hele aardige verkoopster.
24 dec 2023

Hele fijne shop ervaring

Hele fijne ervaring, vriendelijk personeel. Dat maakt het kopen echt een plus!
Mooie sieraden en personeel heel vriendelijk. Kom graag bij Lucardi
Klantvriendelijk medewerkers doe met geduld mij hadden geholpen.
23 mei 2023
De verkoopsters behulpzaam gezellig praatje .Heel fijn