heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.583 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

13 jul 2024
Goede communicatie ook als er geen verzending doorgaat. En geld wordt keurig terug gestort
12 jul 2024
hey dude zijn de beste vrijetijdsschoenen , zijn superlicht en hebben de perfecte pasvorm.
Antwoord van heydude.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je HEYDUDE schoenen! 🎉 Dankjewel voor je positieve feedback. We hopen dat je nog veel comfortabele avonturen beleeft op je superlichte stappers! 👟😊 #GoodToGoTo
CM
Christian M.
Kasterlee
1 jul 2024
Zoals steeds prima in orde, zeker de outlet prijzen zijn top ! Snelle en goede levering.
2 jul 2024
Dank je wel voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze outlet prijzen en snelle levering. Veel plezier met je nieuwe HEYDUDES! 🌟👟
Goede website, snelle en correcte levering en de schoenen lopen ook nog eens prima.
6 jul 2024
Mooie lichte zomerschoen, goed geprijsd en vlot geleverd. Ik kom nog een keer terug
9 jul 2024
Bedankt voor je fijne review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met je lichte zomerschoenen en onze snelle levering. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen. Veel plezier met je HEYDUDE's! 👟🌞
1 jul 2024
Heerlijke lichte schoen. Pasvorm top. Past onder iedere outfit. Niets meer anders
2 jul 2024
Wat een geweldige review, dank je wel! Super om te horen dat je zo blij bent met de veelzijdigheid en het comfort van je HEYDUDES.
9 jul 2024
Perfect voor mijn papa’s brede voeten. Ze zitten alsof je geen schoenen aanhebt
10 jul 2024
Wat geweldig om te horen dat de schoenen zo goed passen en comfortabel zijn voor je papa! Bedankt voor je positieve review. Geniet ervan! 😊👟
11 jul 2024
Mooie schoen past perfect, prima service en snelle levering dik tevreden.
RB
Rudy B.
Deurne (Antwerpen)
7 jul 2024
Leuke zomerschoentjes, en snelle levering. Zoals steeds top service !!!!!
9 jul 2024
Dankjewel voor je enthousiaste review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de zomerschoentjes en onze snelle service.
PV
Peter v.
Nieuwegein
makkelijk besteld en snel omgeruild. mooie korting. zeer fijne schoenen.
Geen verzendkosten is een heel groot pluspunt. De prijzen zijn ook top.

Snel geleverd, mooie lichte schoenen

Snel geleverd. Mooie lichte schoenen met soepele zolen. Lopen relaxed.
Antwoord van heydude.nl
Geweldig om te horen dat je blij bent met je nieuwe schoenen! Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je HEYDUDES en we hopen dat je nog lang comfortabel blijft lopen!
Heerlijke schoen, jammer dat er geen losse zooltjes te bestellen zijn
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat je de schoenen heerlijk vindt. Jammer dat we je teleur moeten stellen over de losse zooltjes. We nemen je feedback zeker mee en hopen dat je blijft genieten van je HEYDUDE's! 😊👟
Correcte afhandeling van mijn bestelling. Niets op aan te merken!
Antwoord van heydude.nl
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor je positieve review.
11 jul 2024
Wederom zeer tevreden met bestellingsproces en snelle levering
Ze zitten heerlijk! Het liefst loop ik elke dag op Hey Dude
9 jul 2024
Betaalbare schoenen, vallen wel kleiner uit. Snelle levering
Fijne schoenen! Neem we een maatje groter. Ze vallen kleinz
Bevestigingsmail sturen wanneer iets besteld en betaald is.
De snelheid van de zending en de kwaliteit van de schoenen
Antwoord van heydude.nl
Dank voor uw toffe review!!