heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

De fijnste schoenen die er zijn. Heb inmiddels 7 paar
Antwoord van heydude.nl
Wat fantastisch om te horen dat je zo'n fan bent van onze schoenen! Zeven paar is echt geweldig. Bedankt voor je vertrouwen en je enthousiasme. Veel plezier met je HEYDUDE collectie! 🌟👟
Snelle levering. Steeds tevreden van de Dude Shoes.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je steeds tevreden bent met je Dude Shoes en onze snelle levering. Veel plezier met je nieuwe paar! 🌟👟
Snelle levering. Erg leuke en super fijne schoenen.
Antwoord van heydude.nl
Dank je wel voor je review! Geweldig dat je zo blij bent met onze schoenen en de snelle levering. Veel plezier met je HEYDUDE's! 🌟👟😊
31 mei 2024
Mooie comfortabele schoenen en een snelle levering.
Hey Dude zijn heerlijk schoenen, heb nu al 2 paar.

Beste sneaker voor dames

Meest comfortabele sneaker ooit en nog leuk ook!
EV
E V.
Velsen
29 mei 2024
Mooie snelle levering van een heel mooi product
23 mei 2024
Leuke hippe en fijne schoenen. Goede service
28 mei 2024
Dankjewel voor je enthousiaste review! Wat leuk om te horen dat je blij bent met je schoenen en de service. De foto op het strand ziet er top uit! Geniet van elke stap, waar je ook gaat! 😊🏖️👟 #GoodToGoTo
CK
C.M.M. K.
Aerdenhout
30 mei 2024
Snelle levering? Zitten fijn om te dragen.
22 mei 2024
Duidelijke website en perfecte levering
24 mei 2024
Snelle levering en erg fijne schoenen.
28 mei 2024
Dankjewel voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en je nieuwe schoenen.
JB
Joke B.
HARDERWIJK
18 mei 2024
Mooie schoenen uitstekende service
21 mei 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent met je nieuwe schoenen en onze service. Geniet ervan en we hopen je snel weer te zien bij HEYDUDE! 😊👟
Heerlijke en comfortabele schoen
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze schoenen zo heerlijk en comfortabel vindt. Veel plezier met je HEYDUDE schoenen! 🌟👟

Tof en comfortabel

Toffe en comfortabele schoenen
17 mei 2024
Snelle levering ,goede prijs

Top

Goede en snelle levering
Snelle levering was top
29 mei 2024
Fantastisch om te horen dat de levering snel is gegaan! We streven er altijd naar om je zo snel mogelijk van je nieuwe favoriete schoenen te voorzien. Veel plezier met je nieuwe HEYDUDES! 🥳👟
24 mei 2024
snelle levering